Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2005, 21:21
Verwijderd
Het fijnste om te dragen vind ik een boxer.
Mijn vriend vindt het mooiste bij mij staan een string. Ikzelf, soms ook, soms een boxer. Dat ligt aan mijn bui.
Een onderbroek draag ik 's nachts als ik de dag een string heb gedragen, daar kan ik namelijk niet in slapen. Een onderbroek vind ik eigenlijk alleen nog maar goed in de nacht.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 21:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 05-10-2005 @ 22:21 :

Een onderbroek draag ik 's nachts als ik de dag een string heb gedragen, daar kan ik namelijk niet in slapen. Een onderbroek vind ik eigenlijk alleen nog maar goed in de nacht.
Dat snap ik niet, waarom is slapen in een string anders (vervelender) dan in een onderbroekje? Ik merk het verschil eigenlijk niet echt.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 08:06
blurred
blurred is offline
Ik vind een slipje het lekkerst zitten, maar dan niet zo'n grote omaonderboek maar een leuke Hij vindt een string het mooist, maar ik vind dat alleen mooi bij een mooi stel billen, en ik vind niet dat ik dat heb. En boxer waar je kont nog onderuit piept is heel sexy
Oud 06-10-2005, 15:14
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Timmy schreef op 03-10-2005 @ 17:18 :
string is leuk om naar te kijken
maar boxer vind ik wat sexyer

Vrouwen ondergoed is wel cult
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 16:00
Experiment
Experiment is offline
Bij meisjes vind ik een hipster het mooist en ook het lekkerst zitten. (Tenminste bij sommige meisjes staat een string ook wel mooi, maar daar moet je echt een perfecte kont voor hebben vind ik, en dat hebben de meesten nou eenmaal niet).

Bij jongens vind ik een boxershort het leukst (maar niet zo'n mega oversized geval natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 16:17
George
George is offline
Ik vind boxers en hipsters het mooist en ook het lekkerst zitten, maar als ik iets straks draag doe ik ook wel een string aan want ik vind een spijkerbroek waarbij je nog vet strakke onderbroekrandjes ziet geen gezicht.
Gewone onderbroeken kunnen ook wel relaxed zijn maar dan wel met leuke printjes enzo. Verder vind ik eigenlijk dat het van het type vrouw afhangt wat het mooist staat.
Bij jongens vind ik van die strakke boxers echt wel sexy. Maar van die wijde met maffe printjes enzo vind ik ook gaaf als het bij hem past, m'n vriend draagt ook altijd maffe boxers met koeienprint en southpark en euhh dat soort dingen en dat vind ik wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 18:56
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 05-10-2005 @ 22:32 :
Dat snap ik niet, waarom is slapen in een string anders (vervelender) dan in een onderbroekje? Ik merk het verschil eigenlijk niet echt.
Net zoiets als slapen in een bh... overdag heb je er geen last van, maar door het gedraai 's nachts gaat het soms vervelend zitten.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 14:03
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik kies voor de boxer, het staat altijd wel stoer en dat heeft wel wat vind ik.
Oud 08-10-2005, 17:29
alfalfa
alfalfa is offline
en beha's dan. normaal, voorgevormd, push up, met vulling, met print, zonder bh?

ik draag voorgevormd, aangezien ik niet zoveel heb
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 17:30
alfalfa
alfalfa is offline
trouwens wel ontzettend fout als meisjes ontzettende vullingbeha's dragen en je kunt het door het shit heen nog zien.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 20:28
Verwijderd
Citaat:
alfalfa schreef op 08-10-2005 @ 18:29 :
en beha's dan. normaal, voorgevormd, push up, met vulling, met print, zonder bh?

Zonder vulling/voorgevormd, dat vind ik zulke nepperij... Boeie dat je niet zulke grote borsten hebt, dan ga je toch niet doen alsof het anders is? Mensen moeten eens tevreden zijn met wat ze hebben. Kleine borsten hebben zo z'n voordelen.
Goed, en verder dus zwart en rood en met printje.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 11:33
Verwijderd
Citaat:
alfalfa schreef op 08-10-2005 @ 18:29 :

ik draag onder strakke shirtjes vaak voorgevormde beha's maar dan wel zonder vulling en zonder push-up dingen. Mijn borsten lijken daarin niet gróter dan ze zijn, want het is gewoon de goede maat, maar het voorkomt dat strakke kleren mijn borsten platdrukken waardoor ze kléiner lijken dan ze zijn, dat is namelijk ook weer niet de bedoeling . Onder kleren die niet platdrukken maar wel doorschijnen draag ik een gewone bh, zonder beugel. Bij het sporten ook. Onder kleren die niet platdrukken én niet doorschijnen draag ik geen bh. Wel vaak een hemdje.
oh ehm meestal zwart, rood of wit, zonder printje . En de hemdjes hebben alle mogelijke kleuren, en ook geen printje.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:17
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-10-2005 @ 12:33 :
ik draag onder strakke shirtjes vaak voorgevormde beha's maar dan wel zonder vulling en zonder push-up dingen. Mijn borsten lijken daarin niet gróter dan ze zijn, want het is gewoon de goede maat, maar het voorkomt dat strakke kleren mijn borsten platdrukken waardoor ze kléiner lijken dan ze zijn, dat is namelijk ook weer niet de bedoeling . Onder kleren die niet platdrukken maar wel doorschijnen draag ik een gewone bh, zonder beugel. Bij het sporten ook. Onder kleren die niet platdrukken én niet doorschijnen draag ik geen bh. Wel vaak een hemdje.
oh ehm meestal zwart, rood of wit, zonder printje . En de hemdjes hebben alle mogelijke kleuren, en ook geen printje.
damn wat hebben vrouwen het toch zwaar, mijn dilemma in de ochtend is altijd een matchend paar sokken bij elkaar zoeken en dat vind ik al erg
Oud 09-10-2005, 18:41
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
bh's.. oke.. naja..
ik draag nooit push-up bh's, wel soms licht voorgevormd zeg maar, (vooral als 't koud is ) ..

ik vind het leuk om bh's met een leuk kleurtje (rood of roze of geel ofzo naja zoiets).. of een leuke print.. ook vind ik bh's met wat kant ook erg mooi.. de bh's die ze bij de H&M hebben vind ik heel leuk, maar hebben ze nooit in mn maat.. daar erger ik me dood aan, ik vind dat als je "grotere" borsten hebt (75d), er ook gewoon hele mooie leuke bh's moeten zijn.

zelf vind ik trouwens bustiers ook erg leuk!!! alleen tja, die zijn er nie vaak in mn maat te vinden.

heeft er iemand nog tips (buiten de livera en hunkemoller om) voor leuke mooie en sexy lingerie voor vrouwen met een wat grotere maat?..

kusje!
Oud 09-10-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef op 09-10-2005 @ 19:17 :
damn wat hebben vrouwen het toch zwaar, mijn dilemma in de ochtend is altijd een matchend paar sokken bij elkaar zoeken en dat vind ik al erg
maar dat is geen dilemma in de ochtend
ik pak het onderste shirtje van de stapel en dan denk ik even na over of het platdrukt dan wel doorschijnt en dan is het al besloten
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 19:17
Verwijderd
Wrom het onderste?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 09-10-2005 @ 20:17 :
Wrom het onderste?
omdat ik na het wassen de nieuwe shirtjes bovenop leg
dus als ik steeds de bovenste zou pakken, zou ik altijd dezelfde shirtjes dragen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 19:21
Verwijderd
Systeempje.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 21:55
Confus1oN
Confus1oN is offline
buh, ik vind strings toch echt t mooist bij meiden/vrouwen hoor, van die kantgevallen heb ik maar een hekel aan, maja personal opinion he
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 09-10-2005 @ 20:20 :
omdat ik na het wassen de nieuwe shirtjes bovenop leg
dus als ik steeds de bovenste zou pakken, zou ik altijd dezelfde shirtjes dragen
beta! Ik pak gewoon wat ik op dat moment mooi vind
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 22:12
Iveauh
Iveauh is offline
van die kanten hipsters
geile shizzle
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-10-2005 @ 23:08 :
beta! Ik pak gewoon wat ik op dat moment mooi vind
ik vind al mijn kleren mooi
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 13:37
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Sarah schreef op 10-10-2005 @ 13:50 :
ik vind al mijn kleren mooi
Jij moet nooit mijn systeem overnemen: Schone kleren op een stapel gooien. Dan is er namelijk geen boven en onder, maar links en rechts.
Oud 10-10-2005, 15:33
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
*princess-M* schreef op 09-10-2005 @ 19:41 :
bh's.. oke.. naja..
ik draag nooit push-up bh's,
wel soms (bijna) altijd licht voorgevormd zeg maar, (vooral als 't koud is ) .. <-- precies ja
Zie aanpassingen.

Citaat:
*princess-M* schreef op 09-10-2005 @ 19:41 :

heeft er iemand nog tips (buiten de livera en hunkemoller om) voor leuke mooie en sexy lingerie voor vrouwen met een wat grotere maat?..
Gebruik de zoekfunctie eens en zoek dan in het Lichaam en Gezondheid forum. Daar is een tijdje geleden een aardig lang topic over dat onderwerp geweest.
Oud 10-10-2005, 16:39
Pixxa
Pixxa is offline
stringboxertje of een string
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 17:21
Louel
Louel is offline
Meisjes een string of hipster. (hoewel een onderbroek met gave print ook wel gaaf is)
Jongens wijde boxer.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 16:01
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb altijd strings aan en vind dat ook het mooist, vind mijn vriend ook. Bij jongens vind ik schattige boxershorts leuk. Ik heb mijn vriend ooit een boxershort van Snoopy gegeven!
Oud 14-10-2005, 19:15
lipsje
lipsje is offline
Sommige mensen hebben puisten op hun kont. Doe dan alsjeblieft geen string aan als andere het zien.
Oud 14-10-2005, 19:18
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 09-10-2005 @ 19:17 :
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 07:01
tiq
tiq is offline
ik vind lingerie helemaal te gek;
compleet met alles er op en er aan

(heb een zwak voor nylons/jarretels)

niet prakties voor alledaags gebruik,
die boxerstrings dig ik zeker ook wel

eigenlijk alles wat mooi en vrouwelijk is,
wat bij iedere vrouw verschillend is

mijn silversurfer-boxer van de h&m vind ik oke voor mannen
(maar dan moeten ze er zelf een kopen)
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:45
lauwiehj
lauwiehj is offline
draag zelf altyd strings en heel af en t0e hipsters/boxers...,onderbr0eken vint ik niks v00r vr0uwen ,,,maar juh m0et drage wat juh zelf het lekkerst vint zitte..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:50
lauwiehj
lauwiehj is offline
en draag v00rgev0rmde beha's ,,, n0rmale krijg juh zulke hangtietuh in!!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:52
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
lauwiehj schreef op 17-10-2005 @ 15:50 :
OwJa? hEb JiJ gEeN laST vAn hANgTiEtuH?

Iig een string voor dames is het mooist bhs doen me niet zoveel! zolang ze maar niet uit het jaar 1920 zijn
Oud 17-10-2005, 15:24
lipsje
lipsje is offline
Citaat:
Bruut schreef op 17-10-2005 @ 15:52 :
OwJa? hEb JiJ gEeN laST vAn hANgTiEtuH?

Iig een string voor dames is het mooist bhs doen me niet zoveel! zolang ze maar niet uit het jaar 1920 zijn

Huh???
Oud 17-10-2005, 16:06
Verwijderd
ik vind zo'n heupboxer, zo'n lage, strakke boxer half over je kont het mooist, het sexiest en het fijnst zitten

strings zijn mooier onder een strakke broek

en langere boxers zijn fijner voor 'snachts
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 17:47
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
lauwiehj schreef op 17-10-2005 @ 15:50 :
Op je 13e al hangtieten

Strings vind ik mooier onder een broek en kleine kanten onderbroekjes vind ik echt heet <3
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 18:07
Verwijderd
Voor mezelf voorgevormde bh's.
Daar zit geen vulling in of push effect aan om het groter te laten lijken, maar geeft gewoon een mooiere vorm.

Mijn borsten hoeven dan ook echt absoluut niet groter te lijken dan ze zijn.. eerder kleiner.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten