Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2005, 14:36
Miles
Miles is offline
ik ben ziek.
Oud 05-10-2005, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Miles schreef op 05-10-2005 @ 15:36 :
ik ben ziek.
Er heerst gewoon 'n eenofandereziekteplaag. Brr.
Oud 05-10-2005, 14:53
Miles
Miles is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 05-10-2005 @ 15:48 :
Er heerst gewoon 'n eenofandereziekteplaag. Brr.
buikkrampen, hoofdpijn in de linkerhelft van je voorhoofd, vermoeidheid: ?

scheurbuik!
Oud 05-10-2005, 15:37
Jolene
Jolene is offline
Weer een enig dagje school met wat nederlanders tegen turken gevechten, erg vermakelijk.Heel lang zitten wachten op die kuttrein en nu heb ik een boete van iets van 90 euro omdat ik geen kaartje en geen legitimatie had.Een hele trein vol mensen die me probeerden dood te loenzen omdat ik de trein ophield .Mn moeder komt net aanzetten dat ik de boete zelf moet gaan betalen.eh waarvan
Oud 05-10-2005, 16:32
Verwijderd
Ik ging naar school een proefwerk aardrijkskunde maken en toen ging ik weer naar huis om iets anders aan te trekken, want het was echt veel te koud. Toen ging ik weer terug naar school en een choreografie bedenken voor mijn PO gym, degene die dat overigens ooit bedacht heeft zouden ook af moet schieten.

Maar goed, toen ging ik geschiedenis leren en dacht ik: OMG wat veel Maar dat was helemaal niet zo, dus kwam alles toch nog op zijn pootjes terecht

Nu heb ik teveel vette zooi en dropjes gegeten en ga ik zo werken en ik heb geen zin om andermans thee- en koffiekopjes op te ruimen
Oud 05-10-2005, 16:35
Verwijderd
Ik heb de hele dag opgeruimd en mijn kamer veranderd en nu msn ik met een dronken poorleno.
Oud 05-10-2005, 16:35
ZerO
ZerO is offline
Ik heb vandaag geknutseld voor school en ik ga zometeen een radioshow demo opnemen en vanavond wil ik UIT
Oud 05-10-2005, 16:37
Verwijderd
Ik ben opgestaan, daarna heb ik mijn nieuwe studiemap bekeken en ingedeeld, en toen ben ik naar het dorp gegaan, mijn paspoort opgehaald, en schoenen gekeken. En uiteraard kon ik geen leuke schoenen vinden. Story of my life.
Oud 05-10-2005, 16:44
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Rogue schreef op 05-10-2005 @ 17:35 :
en nu msn ik met een dronken poorleno.
ze was naar de kermis geweest zei ze haha.

ik ga bassen.
Oud 05-10-2005, 17:03
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
cut_off schreef op 05-10-2005 @ 15:14 :
GIMME!!!
ik heb ze al op... ... zucht... zucht.... .... sorry.... .... .. . . . .ik heb nog meer ... zucht... kom eens langs... zucht... zucht......... aahhh...
Oud 05-10-2005, 17:45
kuik
kuik is offline
ik was naar de eerstejaarsborrel en daar heb ik gekookt en veeeel foto's gemaakt en we bleven slapen bij een vriendinnetje, toen we thuis kwamen was the gilmore girls net afgelopen dusss toen gingen we maar een film met een pants en sisterhood kijken, maar ik heb m niet gevolgd want ik werd afgeleid door de chineze ondertitels. en nu ben ik thuis met jack johnson aan en ik pak lekker mijn koffer in. morgen zit ik in griekenland
Oud 05-10-2005, 18:02
Verwijderd
Mag ik je misschien iets vragen?

NEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEe

Mijn dagje
Oud 05-10-2005, 18:19
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb met m'n reet op een paard met een veel dikkere reet gezeten

Oud 05-10-2005, 18:38
Verwijderd
Uitgeslapen en de lounge gebracht.
Oud 05-10-2005, 19:32
vixen
vixen is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 05-10-2005 @ 19:19 :
ik heb met m'n reet op een paard met een veel dikkere reet gezeten

[afbeelding]
Hoe gaaf is dat paard ook echt.

Ik stond op om uhm, vroeg, want mn huisgenoot zette de radio aan, dus hoorde ik keihard ghetto superstar. Op school zei de docent 'heel leuk gedaan, maar weer niet aan de opdracht gehouden.' Nu moet ik het over doen, en hij zegt nog wel dat hij originaliteit en eigen inbreng zo waardeert. Sukkel. Op school deelden ze nog pakketten gratis dingen uit, dat ze daar niet mee naar arme kindjes ergens in afrika gaan. Nouja, toen ben ik naar mn vriendje gegaan, maar die was chagerijnig en nu luister ik nofx.
Oud 05-10-2005, 20:09
Sasbeest
Sasbeest is offline
Naar school geweest tot 4 uur, was niet aan de beurt bij NL met m'n betoog (YES!), daarna gesport, nu achter de pc hangen. Bovendien niet meer ongesteld. Leuke dag gehad dus.
Oud 05-10-2005, 20:44
Verwijderd
naar school en daarna wezen eten bij mijn nieuwe vriendinnetje
Oud 05-10-2005, 21:11
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb net mn lip kapot getrokken aan een sigaret
wtf
fucking auw!!!
Oud 05-10-2005, 21:12
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
om half7 wakker geworden omdat mn vriend naar zn werk moest toen maar gaan samenvatten, daar tot 12u mee door gegaan, naar huis gefietst, gedouched en gaan werken. en nu wil ik slapen want ik ben kkmoe
Oud 05-10-2005, 21:34
Verwijderd
ik heb net met trakker een heel erg lekkere homemade pizza gemaakt en nu lig ik op de bank huiswerk aan het maken
Oud 05-10-2005, 23:20
Glory
Glory is offline

omfg
Oud 05-10-2005, 23:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jammer dat ik al 20 ben

ot: Ik heb weer eens gewerkt en dat was niet leuk. Net toen ik moest beginnen kwam er een bestelling binnen en die moest ik controleren EN wegbergen. En natuurlijk bleven de klanten maar komen, achtermekaar door, terwijl ik ook nog es de ijskast moest bijvullen en broodjes moest bakken. Op een gegeven moment werd ik gewoon duizelig van al het heen en weer geren, en werd ik nogal agressief. Ik had echt zin om iemand te wurgen, maar ik beperkte het tot rare bekken trekken en middelvingers opsteken achter de ruggen van vervelende klanten. Dit luchtte op, totdat iemand het zag. Oepsie...
In mijn pauze veel gevreten (gratis choco broodjes! yay!) en mijn nieuwe collegin wat beter leren kennen. En wat dom zitten lullen met conducteurs, die nu mijn nieuwe homies zijn geworden.

En morgen mag ik dit alles weer doen.
Oud 05-10-2005, 23:59
Verwijderd
werk was chill, heb helemaal geen fuck gedaan nu mn project voor morgen voorbereid en lekker een biertje drinken
Oud 06-10-2005, 00:03
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 05-10-2005 @ 22:11 :
ik heb net mn lip kapot getrokken aan een sigaret
wtf
fucking auw!!!
dat is zo kut
nooit roken met droge lippen
Oud 06-10-2005, 00:49
Verwijderd
ohja ik had een KUTDAG
en ik ben uit mn humeur
er kwam een vriendin eten en die gaf me stomme onderbroeken voor mn verjaardag
grrrrrrrr
Oud 06-10-2005, 08:38
Back Door Man
Back Door Man is offline
gister ging ik naar de stad om speciale markers te kopen voor mijn opleiding maar die hadden ze niet in deze wereldstad dus ben ik naar breda gereden waar ze ze wel hadden maar ze waren 7.25 per stuk zz daar ging mijn geld.

toen ik thuis kwam kon ik alweer bijna naar school, dus ik heb gister de hele dag auto gereden.
Oud 06-10-2005, 09:06
Verwijderd
ik kom net uit mijn bed gerold, ga zo een douche nemen, wat eten, wat muziek downloaden en in mijn iPod stampen en dan naar school en vanavond komt mijn chick en gaan we vanilla sky kijken <3
Oud 06-10-2005, 09:19
merels
merels is offline
Citaat:
Hermione schreef op 06-10-2005 @ 01:49 :
er kwam een vriendin eten en die gaf me stomme onderbroeken voor mn verjaardag
grrrrrrrr
haha

ik heb gister een film gekeken zz
Oud 06-10-2005, 09:34
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
merels schreef op 06-10-2005 @ 10:19 :
haha

ik heb gister een film gekeken zz
nu zit ik op school en ik heb zo gesprek met mijn slb'er en dan ga ik zeiken over de gang van zaken
Oud 06-10-2005, 10:40
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 05-10-2005 @ 21:09 :
Bovendien niet meer ongesteld.
zozo

hey jongens ik heb ook geen last meer van aambeien
oh en verder heb ik mijn ochtend gedeeld met steve irwin en zijn poezelige reuzenkrokodillen. oh en met z'n vrouw ja.
Oud 06-10-2005, 10:44
Verwijderd
Ik moest veel te vroeg mijn bed uit en toen naar school. Nu geen les meer en heb ik mijn project afgemaakt
Hopen dat mijn geld gestort wordt en dalijk even naar de stad om mijn vriedinnetje te zien, fotobladen te kopen en wat te eten.
Oud 06-10-2005, 11:12
Broeder
Broeder is offline
Haha, ik ben echt grappig. Zo heb ik me vandaag tweeënhalve maand te laat toch maar wel weer ingeschreven bij de universiteit en omdat ik een beetje retarded ben gaan ze nu allemaal plannen bedenken dat ik vakken met veel aanwezigheid niet nu hoef te doen en kan ik mijn OV en studiefinanciering waarschijnlijk houden zonder onbetaalbare boetes :gaaf:
Oud 06-10-2005, 11:42
Jolene
Jolene is offline
Ik heb de trein gemist en toen had ik geen zin meer om naar school te gaan.Had toch alleen maar ict en dat is dom.De twee grootste mafkezen die ik ooit heb ontmoet zijn net weg gelukkig,damn mn moeder heeft rare vrienden.Eentje is een ex crimineel die in een gekkenkliniek dingetje heeft gezeten en die andere is wel cool want hij heeft dezelfde muzieksmaak als ik waardoor ie lekker hard mocht.Hij had ook echt een paarse jas aan met bont en alles fluo en vlinderarmbandjes enzo .Nu ga ik met mn moeder naar de bieb en eh dan lezen en de rest van de dag niet meer lopen want ik heb pijn aan mn liezen van die stomme fittnes dingen op school.
Oud 06-10-2005, 12:58
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik bouw op elke school & vereniging & vriendengroep een reputatie op als drama queen.
ik werd op mn vorige school zelfs gestemd tot "biggest drama queen"
en dat kwam groot in het jaarboek te staan. met foto erbij.
en dat vind ik stom
Oud 06-10-2005, 13:05
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Vanmorgen iets ingeleverd en een saai college gehad. Nu thuis de volgende werkgroep van 15u voorbereiden en aangezien m'n huisgenote er niet is de muziek lekkahhh hard. Straks dus nog een werkgroep, daarna komt m'n zus eten en vanavond nog even de stad in.
Oud 06-10-2005, 13:21
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 06-10-2005 @ 11:44 :
naar de stad om mijn vriedinnetje te zien,
is ze nu je vriendinnetje?

ik had vandaag een presentatie, maar ik snapte er niets van, dus deed ik het maar uit m'n hoofd en heel warrig, en het telt mee voor m'n examen. gelukkig had ik een 7,6 . daarna ging ik met een vriendinnetje chillen op een grasveld, en dat was leuk. vanavond ga ik met een vriend en vriendin winkelen, en bandje van vrienden kijken.
Oud 06-10-2005, 13:44
Verwijderd
ik ben vroeg opgestaan, een website-practicum bijgewoond wat ongelofelijk doelloos was en vervolgens naar de stad gegaan met wat werkgroepstudievriendjes. nu ben ik thuis en ik ga zo maar even slapen ofzo.
Oud 06-10-2005, 13:49
vixen
vixen is offline
Vanmorgen kreeg ik bijna een wcdeur tegen mn hoofd omdat ik de trap afliep terwijl iemand de deur opendeed. Dus toen kreeg ik worstenbroodjes en nu drink ik water met citroenlimonade.
Oud 06-10-2005, 14:01
Metal
Metal is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 06-10-2005 @ 00:59 :
nu mn project voor morgen voorbereid en lekker een biertje drinken
goeie shit

ik moet zeggen dat ik wel schrok toen ik zag staan; 1 biertje
Oud 06-10-2005, 14:34
Verwijderd
Wakker geworden, zitten kloten met een website, douche misbruikt, lounge gebracht.
Vanavond ouderwets Six Feet Under kijken met m'n vriendin.
Oud 06-10-2005, 14:56
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ga nu naar antwerpen want daar speelt een bandje wat ik wil zien.
Oud 06-10-2005, 15:01
morango
morango is offline
vanmorgen kwam mijn minnaar koffie drinken, en dat was leukkk.
en de rest van de dag heb ik eenzaam en saai op mijn kamer zitten leren voor tentamens... BAH
Oud 06-10-2005, 15:22
Avelon
Avelon is offline
ik ging met de trein naar vlaardingen via schiedam en toen moest ik er bij delft ineens uit om met de bus naar rotterdam te gaan en toen was ik eigenlijk te laat voor de dokter maar toen ik er bijna was kon ik de dokter niet vinden en ebn ik naar huis gegaan want mn vader nam niet op en ik had niet het nummer van mijn moeders werk en toen heb ik thuis een kaart van mn moeders werd gepakt en haar opgebeld en gevraagd waar de dokter dan zat en nu zijn mn hechtingen eruit, verder ben ik nu met asblond in mn haar en hoop ik dat mn haar er dalijk niet uitziet als dit forum en hoop ik dat ik op de terugweg niet met de bus hoef
Oud 06-10-2005, 17:22
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ging vanochtend beetje uitslapen en me voorbereiden om mn proeftentamen en toen moest ik naar school want ik had afgesproken om met een klasgenootje een opdracht te maken.
en toen had ik mn proeftentamen en het was verschrikkelijk.
en toen ging ik snel naar huis en me ziek melden bij mn werk en zometeen naar de praxis.
Oud 06-10-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 06-10-2005 @ 14:21 :
is ze nu je vriendinnetje?
ja en ik ben heel erg verliefd
Oud 06-10-2005, 18:47
lookuptome
lookuptome is offline
ik ging vandaag leren en koffie drinken met mn moeder en nog meer leren, msnen, koken en dalijk weer leren.
Oud 06-10-2005, 19:20
*oma*
*oma* is offline
Heb de afgelopen tijd niets meer gedaan dan werken, school en slapen. ....

Zijn nu bezig op school met een vet kutproject en ik ben het er absoluut niet mee eens, maar ja.
Oud 06-10-2005, 19:54
cha0s
cha0s is offline
ik heb vanaf 9 uur op school gezeten, vrijwillig zo vroeg, en aan een presentatie gewerkt. Daarna 2 uur vruchteloos vergaderd.
Om 6 uur kregen we nog 'ns tot 9 uur AVV ... maar toen die man ons powerpoint ging uitleggen en hoe resolutie de beeldkwaliteit van je foto beïnvloed ben ik na 'n half uur opgestaan en naar huis gegaan, shit, meld even dat je les gaat geven in iets dat ik allang weet op zo'n KUTtijdstip. (zulke grappen maak je maar in je eigen tijd )
Oud 06-10-2005, 20:12
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 06-10-2005 @ 13:58 :
ik bouw op elke school & vereniging & vriendengroep een reputatie op als drama queen.
ik werd op mn vorige school zelfs gestemd tot "biggest drama queen"
en dat kwam groot in het jaarboek te staan. met foto erbij.
en dat vind ik stom
ben je ook <3

Ik had vanmorge een practicum forensische fotografie en vanmiddag een college over pathologie/lijkschouwen met gruwelijke foto's en het was beiden super leuk. Ik ga voor het eerst in mn leven met plezier naar school
Oud 06-10-2005, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 05-10-2005 @ 16:37 :
Weer een enig dagje school met wat nederlanders tegen turken gevechten, erg vermakelijk.Heel lang zitten wachten op die kuttrein en nu heb ik een boete van iets van 90 euro omdat ik geen kaartje en geen legitimatie had.Een hele trein vol mensen die me probeerden dood te loenzen omdat ik de trein ophield .Mn moeder komt net aanzetten dat ik de boete zelf moet gaan betalen.eh waarvan
1. Koop dan ook een kaartje?!
2. Wie moet hem dan betalen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten