![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
of de slachtoffers nu joods, christen of moslim zijn.
|||
Citaat:
Citaat:
Als ongelovigen van wat voor soort dan ook het slachtoffer zijn boeit dat kennelijke minder, kennelijk heeft alleen de islamitische ubermensch recht op medelijden als er een oorlog in zijn achtertuin woedt....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zie verder de: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het zou je sieren als je de werkelijkheid eens erbij pakt. Veel schendingen van mensenrechten (UVRM) worden gepleegd uit naam van de Sharia bv. Daar heeft Amnesty veel meer mee te maken dan welke Joodse wetgeving dan ook. Blijf bij de feiten, ajb. edit: en verder moet je eens op je woorden letten. ![]()
Laatst gewijzigd op 05-10-2005 om 22:36. |
![]() |
||
Citaat:
fyi heb ik me ingezet voor moslims, christenen, joden en wat voor grut er op de wereld ook bestaat. ik maak geen onderscheid op wie wat is en wie wat gelooft, maar kijk naar wat het slachtoffer ondergaat. trouwens, de islamitische verklaring van de mensenrechten stelt dat er geen onderscheid gemaakt mote worden op grond van religie.
||
Citaat:
Daaruit blijft volgen dat 'ongelovigen' dus minder rechten, en per definitie ongelijk hebben. We blijven ook zitten met zaken als de Filipijnen en Indonesië..
||
Verwijderd
|
Ik moet bekennen dat ik niet alles heb gelezen. Sterker nog, ik wilde net beginnen aan de beginpost maar ik stopte bij de naam. Hirsi A. Ik vast en wil mezelf niet onnodig boosmaken over haar uitspraken. Zij heeft in het verleden keer op keer bewezen dat het haar lukt om leugens te verspreiden en anderen daarmee te overtuigen zonder enige geldige argumentatie waarvan je zou kunnen zeggen dat ze serieuze plannen heeft om anderen te helpen. Vandaar dat ik haar nu even mijn boosheid niet gun. Boosheid dient men te onderdrukken en of zoveel mogelijk proberen te vermijden om je daaraan schuldig te maken, voor moslims al helemaal in de Heilige maand Ramadan. Bij deze dus.
Citaat:
De situatie in Darfur kun je overigens vergelijken met tal van andere ‘Islamitische’ landen. Moslims worden ook daar onderdrukt en zonder geldige reden levenslang opgesloten. Als men er wat van zegt of er aandacht aan probeert te besteden, ben je je leven niet zeker meer. Dat heb je met dictators. Kritiek leveren op regering = levenslange marteling in een onmenselijke gevangenis. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat heb je trouwens met de Filipijnen en Indonesië precies? Is dat overigens wel relevant? Zoja, begrijp ik je punt nog niet. Want hier ging het om 'broedergevoel'. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Indonesië - Oos-Timor, moslimmilities gesteund door het regeringsleger houden etnische zuiveringen. tevens Atjeh, zelfde laken een pak. In het verleden, de Molukken, die ook met geweld werden ingelijfd bij Indonesië nadat de RMS onafhankelijk werd verklaard. Had ik de onderdrukking van Papoea's op Irian Yaja door Javaanse transmigranten al genoemd?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarbij merk ik idd steeds meer hypocrisie bij joodse burgers qua symphatie met de Israel en het goedpraten van elk vuige daad van die misdadige regime. Om maar ontopic te reageren zoals hirsi zei geldt het volgens haar voor alle monotheistische religies(geen idee waarom je dat weg laat?) maar ik zou dat graag bevestigd zien door een deugdelijke onderzoeksinstantie en rechtsgeleerden tot zover mijn commentaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zijn mensen als jij wel 'een beetje heel erg' hypocriet. Sharon steunen en verdedigen in zijn strijd tegen Palestijnen, terwijl verschillende mensenrechtenorganisaties hebben kunnen aantonen dat hij zich schuldig maakt aan onmenselijke praktijken. Maar goed. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb eigenlijk geen zin hierin, omdat een aantal niet-moslims het erg leuk vinden om anderen ergens van te beschuldigen, zoals het ze zelf uitkomt natuurlijk. En nu ik vast, zal ik beter mijn best doen, dergelijke figuren zo veel mogelijk proberen te negeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leuke woordspeling trouwens ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Daaronder valt dus ook Basajev en zijn kliek, die notabene de tweede Tjetjeense oorlog veroorzaakt hebben. Ik zal nog niet eens beginnen over het stuk dunne ijs waarmee je in feite impliciet moordadige acties zoals in Beslan impliciet steunt door de daders ervan te steunen. Citaat:
||||
Citaat:
ik hoef dat helemaal niet te specificeren www.google.com sharia site:amnesty.org en nu ophouden met zeiken Citaat:
god, wat ben je doorzichtig. Citaat:
het gaat hier over de islam, dat hele maandblad richt zich op de islam waarom the fuck moet ik het hebben over het christendom dan wel jodendom? om nare man te citeren: dat het hier gebeurt en ook elders, maakt het nog niet goed dat het hier gebeurt.
||
Citaat:
dat jij daar zo bang voor bent, interesseert me echt geen ene fuck. Dan reageer je maar niet. FYI: http://www.uu.nl/uupublish/onderzoek.../5828main.html
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-10-2005 om 19:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zou je sieren als je naar je leeftijd gedroeg en je verre hield van ordinair gescheld oke. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
laat dan ook maar. Gooi er maar een slot op. en waarom ik uit mijn slof schoot gaat verder dan jouw opmerking L&P, namelijk de beschuldigingen aan het adres van niet-moslims in het algemeen en joden in het bijzonder.
||
Citaat:
En graag zou ik via pm willen weten waarom ik mijn excuses zou moeten aanbieden voor de inhoud van mijn opmerking. Laatst gewijzigd op 06-10-2005 om 22:26. |
![]() |
|||
Citaat:
rrrrrrrrrrrrrrrrright Citaat:
wat censureer ik weg? Ik censureer NIKS weg. Ik geef aan waar wat allemaal staat en citeer stukjes uit een artikel. Iets dat ik notabene duidelijk heb aangegegeven. Censuur is iets heeeeeeeel anders.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
lees een boek over rechtsfilosofie |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(probeer je het onderwerp iets te veranderen om de discussie vlot te trekken, springt een ander iemand in de gordijnen, lekker. ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zolang het Ramadan is, zal ik je op mijn negeerlijst zetten. Petje af! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En neen. Leg me geen woorden in de mond. Ik heb niet beweerd dat ik belangrijk ben en dat er daarom over me geroddeld wordt, maar kom op. Ook jij kunt lezen wat gatara over mij en menig andere moslimforummers schreef een tijdje terug. Dat hoef je nu niet af te doen met, dat het op één vinger na te telllen is. Want dat is gewoon onzin. En owh, zij is zeer zeker niet de enige daar die over me 'klaagt'. Zullen we het verder hierbij houden? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|