![]() |
||
Citaat:
Dat het verder een gevoelskwestie is, komt overal duidelijk naar voren idd, ook in mijn eigen reacties ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
thnx for doing that, had het zelf niet beter gekund. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het inderdaad niet echt vreemdgaan asl ik met een meisje zou zoenen, waar hij bij is. Hij ook niet. Daar waren we het over eens, maar dus die vriend van die vriendin was het daar niet mee eens. Vandaar dat ik er op kwam om te vragen wat jullie daar van vinden. Dat jij mijn mening vreemd vindt is prima ![]() Dat ik zo'n behoefte heb om haar te zoenen heb ik niet echt gezegd. Ik beleefde er wel lol aan, was gewoon grappig en gaaf en het betekende niets. Ik zeg ook niet dat ik nu sterk de drang heb om haar weer te zoenen, maar ik vroeg me af WAT hij er van zou vinden als ik weer met een meisje zou zoenen. Je draait best veel woorden om, daar moet je mee uitkijken want je maakt allerlei spannende verhalen die eigenlijk niet waar zijn. Hierdoor moet ik me verdedigen voor dingen die ik niet gezegd heb, beetje nutteloos ![]() Verder hoop ik duidelijk te zijn, hm. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
waar ik ook verbaasd over was, omdat ik ook dacht dat alle jongens het geweldig vonden, maar niet dus |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je weet dat je partner het niet wil, is het natuurlijk vreemdgaan. Als partner toestemming geeft, zie ik het probleem niet echt. Mijn vriend reageert overigens ook met: 'Leuk, als ik er maar bij mag zijn!' Maar ik zie het hem zo snel nog niet doen met een vriend; ook niet in het kader van experiment. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hoeveel lange relaties heb je al gehad? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kijk, dat jij het goed vindt dat je vriendin 'voor de gein' van alles met andere mannen uithaalt, moet je lekker zelf weten (zegt dan ook wel wat over jou, je vriendin en je relatie) , maar laat mij lekker m'n eigen mening hebben zonder er nutteloos commentaar op te leveren, wil je? Dank je. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik snap je punt heus wel, en je hoeft helemaal geen toespelingen te maken over mijn vriendin en mijn relatie, ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik het nogal radicaal vind om als je vriendin voor de gein met iemand anders zou zoenen het gelijk uit te maken. Ik vind het een beetje fatalistisch om elke 'fout' van je partner gelijk als reden voor een break op te vatten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Zo, en nu is 't klaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (nee, hoor... ik snap je wel) OT: ik vind het gewoon iets wat je niet doet. Waarom zou je zoenen met iemand anders? Sure... het kan voor de gein zijn, maar ik wil geen vriend die mensen 'voor de gein' zoent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||