Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2005, 21:06
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 05-10-2005 @ 21:56 :
Wat een gezwets! Er is geen technisch aan vreemdgaan, het is een en al gevoelskwestie (zoals al blijkt uit de hele kwestie rondom of zoenen uberhaupt wel vreemdgaan is).
Binnen de algemeen rondgaande norm wordt zoenen met een ander dan je partner wel degelijk aangeduidt met de term vreemdgaan.

Dat het verder een gevoelskwestie is, komt overal duidelijk naar voren idd, ook in mijn eigen reacties
Oud 05-10-2005, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Chrome schreef op 05-10-2005 @ 19:40 :
*In oog spuugt* BTW, het is magician, niet magican.

thnx for doing that, had het zelf niet beter gekund.

Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 21:38
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 05-10-2005 @ 22:30 :
thnx for doing that, had het zelf niet beter gekund.

Sanne ik weet dat je pot bent, kom nou maar uit de kast
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 21:39
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 05-10-2005 @ 20:49 :
Prima meid. Tis en blijft een forum, ongewenste reacties krijg je ook , of je het nou wilt of niet.

Ik kreeg de intentie dat je het ietwat vreemd vind dat met andere meiden zoenen vreemd gaan is. En dat je het ook een beetje vreemd vind dat de vriend van je beste vriendin het ook maar niets vindt.

Wat ik me afvraag is waarom je dan zo de behoefte hebt met je beste vriendin te zoenen?! Als je geen relatie hebt, prima, maar als je toch eenmaal een relatie hebt, wtf zou je hier om willen doen dan?
Dat ik riep dat je eventueel pot was, is misschien verkeerd geinterpreteerd. Ik bedoel ermee, dat als je zo graag meiden wil zoenen, los van je heteroseksuele relatie je misschien maar eens over je geaardheid moetgaan nadenken.

en waarom moet hier op het forum alles subtiel worden gebracht , is iedereen zo makkelijk op zn pik getrapt?!sjeezzz...

Ik vind het inderdaad niet echt vreemdgaan asl ik met een meisje zou zoenen, waar hij bij is. Hij ook niet. Daar waren we het over eens, maar dus die vriend van die vriendin was het daar niet mee eens. Vandaar dat ik er op kwam om te vragen wat jullie daar van vinden. Dat jij mijn mening vreemd vindt is prima

Dat ik zo'n behoefte heb om haar te zoenen heb ik niet echt gezegd. Ik beleefde er wel lol aan, was gewoon grappig en gaaf en het betekende niets. Ik zeg ook niet dat ik nu sterk de drang heb om haar weer te zoenen, maar ik vroeg me af WAT hij er van zou vinden als ik weer met een meisje zou zoenen.

Je draait best veel woorden om, daar moet je mee uitkijken want je maakt allerlei spannende verhalen die eigenlijk niet waar zijn. Hierdoor moet ik me verdedigen voor dingen die ik niet gezegd heb, beetje nutteloos

Verder hoop ik duidelijk te zijn, hm.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 05-10-2005 @ 22:38 :
Sanne ik weet dat je pot bent, kom nou maar uit de kast
haha ahw dit voelt wel als een opluchting
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 21:40
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 05-10-2005 @ 22:39 :
haha ahw dit voelt wel als een opluchting
dat dacht ik al
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 21:59
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Roze Lila schreef op 05-10-2005 @ 15:40 :
Wat is dat toch met die mannen!
Mijn vriendje vroeg me laatst of ik weleens gezoend had met een meisje (nee) en of ik dat wel zou willen (nou, in het kader van experiment: ja) Zijn reactie: relaxed, maar dan wil ik er wel bij zijn!

Volgens mij vinden praktisch alle mannen het een ontzettend geil idee ofzo. Ze zien het volgens mij ook niet als vreemdgaan omdat ze een vrouw misschien geen concurrentie vinden.
nou niet alle mannen, ik heb een keer in een (hele) dronken bui voor mn vriendjes neus met mn beste vriendin gezoent, en hij vond het he-le-maal niks, heeft hem juist pijn gedaan
waar ik ook verbaasd over was, omdat ik ook dacht dat alle jongens het geweldig vonden, maar niet dus
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 22:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-10-2005 @ 22:06 :
Binnen de algemeen rondgaande norm wordt zoenen met een ander dan je partner wel degelijk aangeduidt met de term vreemdgaan.

Dat het verder een gevoelskwestie is, komt overal duidelijk naar voren idd, ook in mijn eigen reacties
Als het een algemeen rondgaande norm was, dan was hier nu toch geen discussie
Oud 05-10-2005, 22:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ja, dat is vreemdgaan.

'Voor de gein' zou ik zelfs nog erger vinden dan dat het serieus was. Ga je een beetje 'voor de gein' je relatie op het spel zetten? Donder dan maar gauw op.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 22:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 05-10-2005 @ 20:49 :
en waarom moet hier op het forum alles subtiel worden gebracht , is iedereen zo makkelijk op zn pik getrapt?!sjeezzz...
Ik vind het ook belachelijk, maar als ik jou was zou ik het toch maar doen, want om de kleinste opmerking heb je al een ban te pakken.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 22:40
Verwijderd
ja, dat is vreemd

Ja, ik beschouw dat als vreemdgaan. Gaat om de actie (en eventueel de gevoelens) niet om de sekse...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 23:09
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-10-2005 @ 23:06 :
Ja, dat is vreemdgaan.

'Voor de gein' zou ik zelfs nog erger vinden dan dat het serieus was. Ga je een beetje 'voor de gein' je relatie op het spel zetten? Donder dan maar gauw op.
Ik hoop dat de meeste mensen die dat voor de gein doen, eerst bij hun partner naar de mening vragen. (uitzonderingen daar gelaten)

Als je weet dat je partner het niet wil, is het natuurlijk vreemdgaan. Als partner toestemming geeft, zie ik het probleem niet echt.
Mijn vriend reageert overigens ook met: 'Leuk, als ik er maar bij mag zijn!' Maar ik zie het hem zo snel nog niet doen met een vriend; ook niet in het kader van experiment.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 23:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
VeGs schreef op 06-10-2005 @ 00:09 :
Ik hoop dat de meeste mensen die dat voor de gein doen, eerst bij hun partner naar de mening vragen. (uitzonderingen daar gelaten)

Als je weet dat je partner het niet wil, is het natuurlijk vreemdgaan. Als partner toestemming geeft, zie ik het probleem niet echt.
Als je *iets* doet met iemand anders terwijl je parter het weet en ermee instemt, is het ook geen vreemdgaan, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 23:58
Floris_22
Floris_22 is offline
Hmm goeie vraag. Het ligt eraan, als zij het doet omdat ze verliefd op die persoon is dan is het duidelijk. Maar is het uit lust zou ik het niet zo erg vinden, en helemaal niet als ze mij erin zou betrekken.
Oud 06-10-2005, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-10-2005 @ 23:06 :
Ja, dat is vreemdgaan.

omg

Hoeveel lange relaties heb je al gehad?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 07:46
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 05-10-2005 @ 17:58 :
muv van iets niet levends, met een opblaaspop neuken zie ik niet als vreemdgaan
Als ik dat zou merken, zou ik me ook flink verbazen, overigens
Oud 06-10-2005, 13:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 06-10-2005 @ 01:31 :
omg

Hoeveel lange relaties heb je al gehad?
Dat is niet relevant voor het standpunt dat ik inneem.

Kijk, dat jij het goed vindt dat je vriendin 'voor de gein' van alles met andere mannen uithaalt, moet je lekker zelf weten (zegt dan ook wel wat over jou, je vriendin en je relatie) , maar laat mij lekker m'n eigen mening hebben zonder er nutteloos commentaar op te leveren, wil je? Dank je.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 13:51
Schranktür
Schranktür is offline
Ja.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 02:11
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-10-2005 @ 14:20 :
Dat is niet relevant voor het standpunt dat ik inneem.

Kijk, dat jij het goed vindt dat je vriendin 'voor de gein' van alles met andere mannen uithaalt, moet je lekker zelf weten (zegt dan ook wel wat over jou, je vriendin en je relatie) , maar laat mij lekker m'n eigen mening hebben zonder er nutteloos commentaar op te leveren, wil je? Dank je.
Dat vind ik wel.

Ja, ik snap je punt heus wel, en je hoeft helemaal geen toespelingen te maken over mijn vriendin en mijn relatie, ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik het nogal radicaal vind om als je vriendin voor de gein met iemand anders zou zoenen het gelijk uit te maken. Ik vind het een beetje fatalistisch om elke 'fout' van je partner gelijk als reden voor een break op te vatten.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 02:31
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Roze Lila schreef op 05-10-2005 @ 15:40 :
Wat is dat toch met die mannen!
Mijn vriendje vroeg me laatst of ik weleens gezoend had met een meisje (nee) en of ik dat wel zou willen (nou, in het kader van experiment: ja) Zijn reactie: relaxed, maar dan wil ik er wel bij zijn!

Volgens mij vinden praktisch alle mannen het een ontzettend geil idee ofzo. Ze zien het volgens mij ook niet als vreemdgaan omdat ze een vrouw misschien geen concurrentie vinden.
In zo'n geval moeje zeggen: "ok, het moet maar eens, maar alleen als jij dan ook met Piet" of een ander persoon natuurlijk "gaat zoenen".
Oud 07-10-2005, 06:15
Verwijderd
Citaat:
bonelesschicken schreef op 07-10-2005 @ 03:11 :
Dat vind ik wel.

Ja, ik snap je punt heus wel, en je hoeft helemaal geen toespelingen te maken over mijn vriendin en mijn relatie, ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik het nogal radicaal vind om als je vriendin voor de gein met iemand anders zou zoenen het gelijk uit te maken. Ik vind het een beetje fatalistisch om elke 'fout' van je partner gelijk als reden voor een break op te vatten.
Dat is jouw mening ja, blijkbaar verschilt zijn mening van de jouwe. Het is niet persé zo dat als iemand een relatie krijgt of heeft, meteen van zijn principes etc afwijkt? En waarom zou het zoenen met een ander geen fout zijn van je partner? Hij zal het denk ik heus niet uitmaken omdat ze haar sokken in de verkeerde wasmand heeft gegooid (oeps, foutje ).
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 06:28
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 06-10-2005 @ 14:51 :
Ja.
Oud 07-10-2005, 09:16
Iduna
Iduna is offline
Ik vind zoenen vreemdgaan, dus of het nu met een man of vrouw gebeurt, je gaat namelijk met een ander iemand, dus het is en blijft vreemdgaan voor mij.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 12:04
Verwijderd
Ja, nouja.. Het ligt ook aan de manier waarop het gebeurt. Als iedereen dronken is, en ik ben er zelf bij, dan zou ik het minder erg vinden. Al zou ik het niet willen zien. Dus. Doe maar niet.

En ik zou het zelf als meisje ook laten om met een ander meisje te zoenen, als ik een relatie zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 00:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 07-10-2005 @ 03:11 :
Dat vind ik wel.

Citaat:
Beschadiging van vertrouwen en schenden van respect voor je vriend vind ik wel wat meer dan een 'fout'.

Zo, en nu is 't klaar.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 00:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-10-2005 @ 07:15 :
Hij zal het denk ik heus niet uitmaken omdat ze haar sokken in de verkeerde wasmand heeft gegooid (oeps, foutje ).
Dan is het dus écht over!!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-10-2005 @ 01:58 :
Dan is het dus écht over!!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 09:54
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-10-2005 @ 21:08 :
Zoenen met iemand is vreemdgaan, of je dat nou met een man of een vrouw is (is mijn mening dan.)
ik heb laatst met m'n vriend gezoend, ben ik nu vreemdgegaan?
(nee, hoor... ik snap je wel)

OT: ik vind het gewoon iets wat je niet doet. Waarom zou je zoenen met iemand anders? Sure... het kan voor de gein zijn, maar ik wil geen vriend die mensen 'voor de gein' zoent.
Oud 08-10-2005, 10:47
Verwijderd
Kippe die dat doen zijn onleet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 11:01
dragonstorm
dragonstorm is offline
natuurlijk is dat vreemdgaan - zo niet, dan word de definitie van vreemdgaan weer een hele tik complexer en dat willen we niet bereiken

Tsja, of je vriend en haar vriend daarmee zitten, blijkbaar dus wel. Er zijn vast wel jongens die het niet erg vinden. Maar vreemdgaan is het wel.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 11:16
Verwijderd
Natuurlijk is het vreemdgaan. Hoe je vriend erop reageert is weer een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 12:37
U*NiQ
U*NiQ is offline
Zoenen met een ander dan je partner is altijd vreemdgaan, of het nu een jongen of een meisje es. Of een aap, het maakt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 12:59
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 08-10-2005 @ 12:16 :
Natuurlijk is het vreemdgaan. Hoe je vriend erop reageert is weer een ander verhaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten