Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik koop meestal best dure kleren maar me moeder die zegt altijd ik vint het niet mooit en het is te duur maar ik zeg dan ja maar ik groei en dan word ook alles weer duurder en jij hoeft het tog niet te dragen ik moet het dragen en ik moet het mooi vinden niet jij hoor en dan krijg ik het meestal wel
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Vroeger lette ik er niet zo op, kocht nooit echt dure kleding, alleen mijn badpakken waren duurder (vaak ong. 60 euro voor een badpak, toen iets van 125 gulden). Nu is het m'n eigen geld, beslis dus zelf wat ik koop. En ja, m'n ouders vinden de dingen die ik koop wel eens te duur. Maar moet ik toch zelf weten, tis m'n eigen geld.
|
als ik alles ga kopen wat ik wil hebben dan wordt ikerg arm en word ik denk ik ook niet meer blij van wat ik hbe gekocht (ok wel een beetje maar toch) nu is het meer een sport om iets leuks te vinden voor redelijke prijs
ik koop niet snel in winkels trouwens ![]()
|
Mijn broeken zijn bijna allemaal 180 gulden, ongeveer 80 euro. Ik vind dat best duur. Maar goed, ik stel daar gewoon een limiet aan, zoveel broeken heb ik ook niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Online sites om pc's samen te stellen met wat (oudere low end onderdelen) Warsocket | 13 | 14-12-2008 23:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gekneusde vinger: hoe lang hoort dat te duren? Verwijderd | 11 | 25-02-2008 18:19 | |
Vrije tijd |
Witsche te duur voor NAC? mrhanky | 35 | 20-08-2003 15:15 | |
Flora & Fauna |
Wie weet ongeveer hoe duur dit paard zou kunnen kosten? Eend | 31 | 08-04-2003 15:12 | |
Software & Hardware |
[Geheugen] Te duur? zo ja, goed alternatief. twim | 6 | 19-03-2003 08:46 | |
Games |
stelling: games zijn te duur Verwijderd | 54 | 08-04-2002 22:25 |