![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Overigens is een jaar er tussen uit gaan niet heel vreemd, dat doen meer mensen (ook oudere mensen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In het geval dat je ook op kamers moet is het best lastig. Aangezien je ook nog geen ov krijgt (tot 1 oktober dan) en daar ook nog is extra kosten aan kwijt bent! Maar als je er van te voren wat rekening mee houdt lukt het best. En je leert gelijk zuinig te leven ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik geef uiteraard alleen maar mijn visie op de zaak, dus misschien ligt het voor iemand anders geheel anders
||
Citaat:
En hoe zit dat op je huidige opleiding? Kon je altijd goed meekomen met de rest? |
![]() |
||
Citaat:
Bij Hbo en Uni krijg je een maand later dan de anderen je eerste studifinanciering en ov. Maar dan maakt het niet uit welke leeftijd je hebt. Als ik trouwens geen jaar vertraging op had gelopen op de havo was ik 16 geweest als ik begon op het HBO, en als ik vwo had afgemaakt ook 17 geweest op de uni.
||
Citaat:
Sorry voor offtopic, maar ik wil natuurlijk wel mijn studie verdedigen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() tis maar net hoe je er tegen aan kijkt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
sowieso heeft niemand volgens mij beweert dat er geen niveauverschil zou zijn. andersom; ik heb groot respect voor mensen die met kinderen willen werken, dat kan ook niet iedereen. Misschien moet je je eigen wereldbeeld eens een beetje bijstellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens gaat jouw vergelijking met vwo/havo/vmbo niet op: het WO is natuurlijk niet onderverdeeld in niveau's, het hoger onderwijs wél. Daar is wel sprake van niveauverschil: namelijk hbo en wo, en dan heb je ook nog het mbo. Dat zijn niveau's. Op het WO zul je die op deze manier niet vinden. En ik ben óók niet van mening dat NT & CM niet gelijk aan elkaar zijn, maar deze discussie hebben we al eens gevoerd en we komen er toch niet uit. Ik denk dat het vermeende niveauverschil op WO ook zo'n discussie wordt. Overigens wil ik het best proberen, maar dan mag jij er wel een nieuw topic voor openen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |