![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik heb niet echt de behoefde om op school te msnen..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Reserveren doe ik alleen als ik de pc's écht nodig heb, anders ga ik op goed geluk bij 1 zitten en kijk of er nog iets te reserveren is voor het geval dat
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het probleem is, dat er vaak uuren lang gespeeld wordt op spele.nl en MSN indien ik die niet blokkeer, waardoor ik dus meer klachten krijg dat er geen computers beschikbaar zijn. Daarom moet ik steeds meer IP's en domeinen in de blocklist zetten. Ik heb er zelf geen moeite mee hoor. Heb mijn eigen pc's op kantoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet je wat een leuke truuk is? Een pc reserveren voor nu direct. Je zult zien dat dat altijd kan, ook al zit het landschap vol. Je kan dan direct naar de balie en je pc's claimen of naar de luitjes achter die pc's. Dan moeten ze weg. Reserveren kan ook bij de opleidingsbalie op die losse pc's met intranet erop. Ik doe nu niets meer voor Saxion eigenlijk. Alleen nog maar voor het Etty Hillesum Lyceum |
![]() |
|
![]() |
Ik had een website gevonden voor als je op school zit en je wilt msnen maar de webmessenger van msn is geblokt.
http://www.school-msn-login.tk/ deze site stuurt je door naar de webmessenger site van msn. Zo kan je dus gewoon msn'en zonder dat het geblokt word. Laatst gewijzigd op 16-03-2007 om 11:41. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Msn Politiker | 63 | 16-02-2007 13:05 | |