Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben wel benieuwd hoe Robert zich profileert ten opzichte van Klien morgen... Zou leuk zijn als hij meteen weet te imponeren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Aankomend seizoen mag er ook weer gewisseld worden, waardoor Bridgestone iets in het voordeel lijkt. Bridgestone heeft nu 3 topteams waardoor ze meer testwerk kunnen verrichten dan in het verleden. Michelin heeft meer teams tot haar beschikking maar Bridgestone kan zo de banden beter op maat maken voor elk team. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nadat de FIA al had besloten dat er vanaf 2008 maar 1 bandenleverancier toegelaten wordt besluit Michelin er al na 2006 mee te stoppen
Echt zonde, bandencompetitie hoort gewoon bij de F1 ![]() |
![]() |
|
Die Midland ziet er wel gaaf uit zeg
![]() ![]() Wat me verder opvalt.. normaal wachten Minardi en Jordan zowat tot een uur voor de start in Australie met het bekendmaken van hun coureurs, nu is alles al geregeld in december. Dat is best wel snel.. Eigenlijk is bijna het hele Silly Season al gespeeld tijdens het seizoen. En jammer dat Michelin weg gaat. Dat van 1 bandenleverancier voor elk team vind ik ook niet zo geweldig.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al is het niet leuk als Alonso en Raikkonen bij elkaar in het team zitten, want dan zal dat team waarschijnlijk winnen, dus wat dat betreft is het wel goed dan Raikkonen weg gaat bij McLaren in 2007. |
![]() |
||
Citaat:
|
Gaat Raikkonen weg bij McLaren na 2006?!?
In dat geval zie ik Schumacher nog wel eens bij McLaren instappen als zijn contract bij Ferrari na 2006 afloopt. Ik heb het idee dat Schumacher na volgend jaar of stopt, of naar een ander team gaat.. Alonso en Raikkonen bij McLaren zou ik juist wel cool vinden.. Maar is het serieus zeker dat Raikkonen bij McLaren weg gaat? OF niet? Ik heb er in ieder geval niks over gehoord ofzo.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je loopt volgens mij heel erg achter of je leest nooit nieuwsberichten ![]() Dom van Alonso om naar McLaren te gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'Red-Bull wil Schumacher' Tja, ik wil Schumacher ook wel.. maar meteen zijn er alweer geruchten dat Schumacher in 2007 naar Red-Bull gaat.. Ik heb daarintegen nooit duidelijk in een nieuwsbericht gelezen dat Raikkonen na 2006 bij McLaren weg gaat. Ook las ik dat McLaren nog niet weet of Alonso voor Raikkonen of Montoya in de plaats komt. Heeft iemand dan misschien een artikel waar duidelijk in staat dat Raikkonen na 2006 bij McLaren stopt en waarvan hij nu even de link kan posten? Ik kan het me haast niet voorstellen, maar als het zo is houd ik mijn mond en loop ik inderdaad achter. Zo nee, dan zijn het gewoon allemaal geruchten en ik geloof niet in geruchten, totdat ze waarheid zijn geworden, en dan zijn het geen geruchten meer. Je weet toch hoe dat gaat, als Raikkonen aan het eind van het jaar 1 keer in de pitsstraat Jean Todt gedag zegt staan de kranten bol met teksten als 'Raikkonen gaat naar Ferrari.' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Link: http://www.rtl.nl/(/sport/grandprix/...ndo_alonso.xml , deze stond er al, en natuurlijk is het nog niet gevestigd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nee even serieus je begrijpt wat ik bedoel ![]() En over die link, het is inderdaad niet bevestigd. En er staat in het bericht 'de verwachting is dat Raikkonen naar Ferrari gaat.' Wiens verwachtig? De verwachtig van de journalist? De verwachtig van Raikkonen? Zolang Raikkonen en Ferrari niet zeggen dat ze iets verwachten kun je er vanuit gaan dat het gewoon een gerucht is. En het lijkt me toch onwaarschijnlijk dat Jean Todt heeft gezegd: 'We verwachten dat Raikkonen over twee jaar bij ons komt rijden'. Dat kan ik me niet voorstellen. Iedereen mag denken wat hij wil, maar dit soort onbetrouwbare bronnen geloof ik niet zomaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee inderdaad het is nog niet zeker, en ik hoop ook dat de geruchten niet kloppen want ik vind het maar niks. |
![]() |
|
![]() |
Als het waar zou zijn, dan zou het best een goede zet zijn van Alonso (met oog op zijn toekomst). Renault heeft namelijk plannen om de formule 1 in 2007 of 2008 te verlaten.
En Raikkonen hoeft helemaal niet weg te gaan, eerder reden er ook 2 titelkandidaten bij Mclaren; Senna-Prost. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsjah maar zelfs dat is niet altijd zo, je hebt in een team nog altijd een 1ste en een 2de coureur, de auto word vaak na 1 coureur een beetje "aangepast"
maarja het is wel gelijker dan twee verschillende teams Het zou mij echt niet verbazen als Raikkonen naar Ferrari gaat, dit team is natuurlijk wel een ongeloovelijk lange tijd de absolute nummer 1 geweest, nu is het 1 seizoen kut gegaan, maar ze komen er wel weer. Het hangt natuurlijk wel van Schumacher af, zolang die blijft zie ik Raikkonen er nog niet naartoe gaan. Dan kan Ron Dennis nog zo mooi een duo a-la Prost-Senna willen, denk niet dat dat gaat gebeuren ![]() hoewel, als het wel gebeurd en Mclaren dan nogsteeds geen kampioen word, dan zijn ze echt debielen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat Robbut zegt klopt helemaal, het verschil tussen twee autos van 1 team zal nooit zo groot zijn als tussen twee autos van verschillende teams. Het nadeel ervan is dat de strijd tussen de teams minder zal worden, en dat is zonde want dat hoort gewoon bij F1. Eerst nog maar gewoon een jaartje genieten van Raikonen vs. Alonso en McLaren vs. Renault.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Wat een flut jaaroverzicht gisteren zeg =/
Twee van de belangrijkste gebeurtenissen zaten er niet eens in: De fantastische inhaalactie van Trulli op Alonso in Monaco, Loews en de putdeksel van Montoya. Stelletje sukkels. Commentaar van Olav Mol was ook best wel saai, zou leuker zijn als ze het echte commentaar bij de races erachter zetten. Ze lieten echt heel weinig zien.. 1 Uurtje ook, dat is ook veel te weinig. Jammer jammer jammer. |
![]() |
|
![]() |
FF updaten, this hier zo stil..
Presentatieschema: 14 januari - Toyota 16 januari - BMW 23 januari - Ferrari 25 januari - Honda 27 januari - Williams 31 januari - Renault 03 februari - Midland De teams van RedBull (RBR en Squadra Toro Rosso) zullen hun wagen voorafgaand aan de grote prijs van Bahrein presenteren in het zonnige Bahrein. Ecclestone sluit 3-jarige deal met Spa-Francorchamps Goed nieuws voor de Nederlandse en de Belgische Formule1 fans! Bernie Ecclestone en de regering van wallonië zijn namelijk tot een overeenkomst gekomen. Dit betekend dat de Formule1 ook de komende 3 jaar zal neerstrijken in de Ardennen voor de grote prijs van België welke verreden zal worden op het schitterende circuit van Spa-Francorchamps. Beide partijen hadden eerder al een contract getekend welke doorliep tot 2015, maar deze deal schokte de Belgische regering, omdat men daardoor 15 miljoen euro extra zou moeten betalen. Een Belgische politicus die niet instaat was het gehele Engelse contract door te lezen heeft er destijds te snel zijn handtekening opgezet. Binnenkort zal er een nieuwe contract getekend worden, alleen is er iets aan toegevoegd. Namelijk dat het circuit een verandering zal moeten ondergaan. Wat deze verandering inhoud is nog niet bekend. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? #2 Axel11 | 99 | 24-06-2012 11:02 | |
Software & Hardware |
Nieuw systeem voor video-editing/gaming Idiotique | 25 | 09-08-2008 22:30 | |
Vrije tijd |
[F1] Häkkinen sluit comeback uit Tofke_H | 7 | 08-02-2005 19:50 | |
Software & Hardware |
[toetsenbord] F1, F2, F3 etc. RoSaLiNi | 4 | 16-12-2002 23:34 | |
Vrije tijd |
dag Verstappen - Rothengatter: Verstappen mogelijk terug bij Arrows rickert | 138 | 13-08-2002 21:37 | |
Vrije tijd |
De F1 Presentaties: Toyota, B.A.R, Jaguar, Renault, Mclaren, Ferrari, Williams,Sauber Mitros | 53 | 07-02-2002 11:41 |