Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2005, 19:19
Verwijderd
Mja ik weet niet hoor over die kleurstelling.
Lijkt me wel lastig om em in de verte te zien, dan denk je: Daar is Ferrari, nee Toyota, oh nee het is toch BAR, Midland dus
Bij Jordan wist je meteen dat die het was want die was geel en dat vond ik eigenlijk best wel gaaf, maar van bovenaf kan je nog niet zien hoe ie er precies uitgaat zien vind ik, dus wacht wel tot ik em echt heb gezien.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 17-11-2005 @ 20:19 :
Mja ik weet niet hoor over die kleurstelling.
Lijkt me wel lastig om em in de verte te zien, dan denk je: Daar is Ferrari, nee Toyota, oh nee het is toch BAR, Midland dus
Bij Jordan wist je meteen dat die het was want die was geel en dat vond ik eigenlijk best wel gaaf, maar van bovenaf kan je nog niet zien hoe ie er precies uitgaat zien vind ik, dus wacht wel tot ik em echt heb gezien.
Nouja, je weet niet hoe die auto's er het volgend seizoen uit gaan zien, misschien is Midland dat seizoen wel de enige met die kleuren. Maar ik vond idd het Jordan-geel wel wat hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 19:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dat is wel zo ja, doordat Midland ook rood en wit heeft, is het nog moeilijker de Midland van andere wagens te onderscheiden omdat andere auto's ook al in die kleuren rijden.
En geel hoort eigenlijk gewoon bij Jordan (ook al heet het nu Midland)... maar tóch doet het pijn aan je ogen!
Oud 21-11-2005, 11:34
McDuck
McDuck is offline
Fisichella moet rijbewijs inleveren

Renault-rijder Giancarlo Fisichella is volgens persbureau Ansa zondagochtend om 6.00 uur in Rome door de politie aan de kant gezet. De Italiaan reed 148 kilometer per uur waar 60 is toegestaan. Hierop is het rijbewijs van de F1-rijder tijdelijk ingenomen.

Fisichella zei tegen het Italiaanse persbureau dat hij haast had om naar zijn kind te gaan. "Ik was met mijn vrouw op bezoek bij vrienden. De oppas belde ons op met de mededeling dat een van onze kinderen hoge koorts had en om zijn moeder riep. We zijn direct op huis aangegaan. Ik weet dat ik mij ook in dit soort situaties aan de snelheidslimiet moet houden en zal de consequenties van mijn fout dan ook accepteren."

Fisichella heeft een zoon en een dochter.

(f1racing.nl)

Haha prachtig!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 15:07
PV
PV is offline
'Doornbos naar Red Bull'

AMSTERDAM - De kans is zeer groot dat Robert Doornbos in 2006 derde rijder wordt van Red Bull Racing. Dat melden ingewijde F1-bronnen maandag. De Nederlandse coureur zou op het punt staan een contract te tekenen bij de renstal. Dinsdag wordt Doornbos naar alle waarschijnlijkheid op een persconferentie officieel gepresenteerd.

Wanneer de overstap van Doornbos definitief is, zou hij volgend F1-seizoen de derde Nederlander worden. Christijan Albers en Nicky Pastorelli rijden in 2006 voor Midland.

Komende week komt Doornbos al in actie voor Red Bull. Mocht Doornbos tijdens de tests in Barcelona imponeren, dan is het vrijdagszitje vrijwel zeker voor hem. Lange tijd leek de plek als derde rijder te worden bezet door Neel Jani, deze zal echter voor Scuderia Toro Rosso het testwerk doen.

Doornbos komt bij Red Bull onder contract te staan bij Christian Horner. Deze twee heren kennen elkaar nog uit 2004, waar ze samenwerkten tijdens Doornbos' carrière in de F3000.

(Nu.nl)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 18:09
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 28-11-2005 @ 16:07 :
'Doornbos naar Red Bull'

AMSTERDAM - De kans is zeer groot dat Robert Doornbos in 2006 derde rijder wordt van Red Bull Racing. Dat melden ingewijde F1-bronnen maandag. De Nederlandse coureur zou op het punt staan een contract te tekenen bij de renstal. Dinsdag wordt Doornbos naar alle waarschijnlijkheid op een persconferentie officieel gepresenteerd.

Wanneer de overstap van Doornbos definitief is, zou hij volgend F1-seizoen de derde Nederlander worden. Christijan Albers en Nicky Pastorelli rijden in 2006 voor Midland.

Komende week komt Doornbos al in actie voor Red Bull. Mocht Doornbos tijdens de tests in Barcelona imponeren, dan is het vrijdagszitje vrijwel zeker voor hem. Lange tijd leek de plek als derde rijder te worden bezet door Neel Jani, deze zal echter voor Scuderia Toro Rosso het testwerk doen.

Doornbos komt bij Red Bull onder contract te staan bij Christian Horner. Deze twee heren kennen elkaar nog uit 2004, waar ze samenwerkten tijdens Doornbos' carrière in de F3000.

(Nu.nl)
Leuk voor 'm, maar voor mij had het niet gehoeven.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 19:16
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Bossen schreef op 28-11-2005 @ 19:09 :
Leuk voor 'm, maar voor mij had het niet gehoeven.
Want?

Ik ben wel benieuwd hoe Robert zich profileert ten opzichte van Klien morgen... Zou leuk zijn als hij meteen weet te imponeren.
Oud 28-11-2005, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 28-11-2005 @ 20:16 :
Want?

Ik ben wel benieuwd hoe Robert zich profileert ten opzichte van Klien morgen... Zou leuk zijn als hij meteen weet te imponeren.
Ik vind die hele Doornbos niet zo geweldig, en 3e rijder is toch weer een stapje terug.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 19:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bossen schreef op 28-11-2005 @ 20:49 :
Ik vind die hele Doornbos niet zo geweldig, en 3e rijder is toch weer een stapje terug.
Dat wel, maar het Red Bull team is wel een stuk beter dan Jordan waar hij vorig seizoen nog derde coureur was. En het is ook beter dan Minardi. Maja, een eerste of tweede stoeltje was inderdaad beter geweest. Maar het is beter dan nix.
Oud 29-11-2005, 22:32
Verwijderd
Testrijder.
Wow wat ben ik blij
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 10:53
McDuck
McDuck is offline
Nouja 1e of 2e rijder had er vanaf het begin al niet ingezeten, dat was al bijna 100% duidelijk. Dus ik denk dat Doornbos echt wel blij mag zijn dat hij nu testrijder wordt. Bovendien blijft hij zo bekend in het wereldje, en misschien kan hij zo iets moois opbouwen. En vol jaar testrijden geeft je echt wel heel veel ervaring. Misschien wel niet race-ervaring, maar wel ervaring om snel een rondje te kunnen rijden. En trouwens, als er misschien een keer een coureur ziek is, of zijn contract niet meer kan nakomen, mag Doorbos misschien wel racen. Dat is ook een tijdje gebeurd met Klien vorig jaar.
En iets is nog altijd beter dan niets.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 15:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ach, het is bekend hoe makkelijk RedBull switcht van coureurs... Het zou me nix verbazen als Robert ineens Klien voor een race of 2/3 mag vervangen. Maar het zou me ook nix verbazen als dat niet zo is.

In ieder geval 3 Nederlanders op de vrijdag voor elke grandprix volgend jaar. Das toch heel mooi. En niet eens bij de minste teams. Al is Midland natuurlijk nog wel een beetje afwachten.
Oud 02-12-2005, 17:59
Mitros
Mitros is offline
Omdat niemand ze nog heeft gepost:

De nieuwe Toyota:

Heb het idee dat die wat compacter is geworden
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 19:07
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Rijdt Toyota nu ook met Bridgestones?
Oud 02-12-2005, 19:36
Gimme more beer
Ik lees het al inderdaad. Een beetje een rare keuze, aangezien Michelin het beter leek te doen het laatste jaar, of zie ik dat verkeerd?
Oud 02-12-2005, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-12-2005 @ 20:07 :
Rijdt Toyota nu ook met Bridgestones?
Nee ze hebben Bridgestone stickers over het Michelin logo heen geplakt
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:35
Verwijderd
Formule 1: Klien tekent bij Red Bull
WENEN (ANP) - De Oostenrijkse autocoureur Christian Klien rijdt ook volgend jaar voor het formule 1-team van Red Bull. Dat heeft de renstal dinsdag medegedeeld. Eerder werd al bekend dat David Coulthard de kopman van de formatie is. Als testrijder is de Rotterdammer Robert Doornbos aangetrokken.
Bron: Spits
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:36
Gimme more beer
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 02-12-2005 @ 21:40 :
Nee ze hebben Bridgestone stickers over het Michelin logo heen geplakt
Gelukkig
Oud 07-12-2005, 08:40
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-12-2005 @ 20:36 :
Ik lees het al inderdaad. Een beetje een rare keuze, aangezien Michelin het beter leek te doen het laatste jaar, of zie ik dat verkeerd?
Bridgestone had de beste banden in 2004, waar de banden nog gewisseld mochten worden.
Aankomend seizoen mag er ook weer gewisseld worden, waardoor Bridgestone iets in het voordeel lijkt. Bridgestone heeft nu 3 topteams waardoor ze meer testwerk kunnen verrichten dan in het verleden.
Michelin heeft meer teams tot haar beschikking maar Bridgestone kan zo de banden beter op maat maken voor elk team.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 10:12
Gimme more beer
Hmmm, okee, ik ben niet zo goed op de hoogte, mijn broertje is dat meer
Oud 07-12-2005, 12:19
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Bossen schreef op 06-12-2005 @ 17:35 :
Formule 1: Klien tekent bij Red Bull
WENEN (ANP) - De Oostenrijkse autocoureur Christian Klien rijdt ook volgend jaar voor het formule 1-team van Red Bull. Dat heeft de renstal dinsdag medegedeeld. Eerder werd al bekend dat David Coulthard de kopman van de formatie is. Als testrijder is de Rotterdammer Robert Doornbos aangetrokken.
Bron: Spits
Goede keuze om Klien boven Liuzzi te verkiezen, hij heeft een stuk beter gepresteerd vorig seizoen, Liuzzi is wat te onstuimig, maar die zal nu wel naar Squadra Torro Rosso gaan (wat een naam )
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 12:25
Mitros
Mitros is offline
3 Intressante nieuwtjes:

Albers heeft zijn 1ste testronden voor Midland erop zitten

Philips heeft besloten om Williams te sponsoren, het is een 1 jarig contract.
Hopelijk bevalt het ze en worden ze een keer hoofdsponsor, kan weer voordelig werken voor een Nederlandse coureur

En de definitieve lijst van coureurs aangemeld bij de FIA is bekend:

Renault
1. Fernando Alonso
2. Giancarlo Fisichella

McLaren
3. Kimi Raikkonen
4. Juan Pablo Montoya

Ferrari
5. Michael Schumacher
6. Felipe Massa

Toyota
7. Ralf Schumacher
8. Jarno Trulli

Williams
9. Mark Webber
10. Nico Rosberg

Lucky Strike Honda
11. Rubens Barrichello
12. Jenson Button

Red Bull Racing
14. David Coulthard
15. Christian Klien

BMW Sauber
16. Nick Heidfeld
17. Jacques Villeneuve

Midland F1 Racing
18. Tiago Monteiro
19. Christijan Albers

Scuderia Toro Rosso
20. Vitantonio Liuzzi
21. Scott Speed
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 13:38
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Albers gaat veel testen deze winter... Deze week staan er zowieso 5 testdagen voor hem op het programma. Goed om te zien dat Midland het echt serieus aanpakt. En nu maar hopen dat ze met de Toyota V8 ver gaan komen volgend seizoen.

Kleurenstelling vind ik trouwens zeer mooi. Ook irl dus...
Oud 14-12-2005, 15:39
Mitros
Mitros is offline
Nadat de FIA al had besloten dat er vanaf 2008 maar 1 bandenleverancier toegelaten wordt besluit Michelin er al na 2006 mee te stoppen

Echt zonde, bandencompetitie hoort gewoon bij de F1
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Vodafone ruilt Ferrari voor Mercedes

LONDEN (ANP) - De naam van telefoniegigant Vodafone prijkt in 2007 niet meer op de formule 1-auto's van Ferrari, maar op die van McLaren-Mercedes. Dat heeft Vodafone woensdag bekendgemaakt.

Volgens een woordvoerder zal het Duitse team in 2007 Vodafone McLaren-Mercedes heten. Daarnaast is het bedrijf ook de officiële telefoniepartner van het team. De afgelopen jaren pompte Vodafone naar verluidt 37 miljoen euro per jaar in het team van Ferrari. Hoeveel geld met de overeenkomst met McLaren is gemoeid, wilde het bedrijf niet bekendmaken
En dat van die banden is inderdaad erg jammer, er zal nu omdat er maar een bandensoort is meer naar veiligheid gekeken kunnen worden en minder naar snelheid...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 08:23
McDuck
McDuck is offline
Die Midland ziet er wel gaaf uit zeg

Wat me verder opvalt.. normaal wachten Minardi en Jordan zowat tot een uur voor de start in Australie met het bekendmaken van hun coureurs, nu is alles al geregeld in december.
Dat is best wel snel..
Eigenlijk is bijna het hele Silly Season al gespeeld tijdens het seizoen.

En jammer dat Michelin weg gaat. Dat van 1 bandenleverancier voor elk team vind ik ook niet zo geweldig..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 10:32
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
McDuck schreef op 15-12-2005 @ 09:23 :

Wat me verder opvalt.. normaal wachten Minardi en Jordan zowat tot een uur voor de start in Australie met het bekendmaken van hun coureurs, nu is alles al geregeld in december.
Dat is best wel snel..
Jordan en Minardi bestaan niet meer
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 13:13
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Mitros schreef op 15-12-2005 @ 11:32 :
Jordan en Minardi bestaan niet meer
Ja dat bedoelde ik ook
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 13:37
Sandersss
Sandersss is offline
Alonso naar Mclaren in 2007
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Sandersss schreef op 19-12-2005 @ 14:37 :
Alonso naar Mclaren in 2007
Beetje raar aangezien de enige reden dat Raikonnen geen wereldkampioen is geworden is, zijn auto is.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:14
one.
one. is offline
Ja, ik vind het ook heel vreemd dat Alonso vertrekt, ook al juich ik het toe dat Raikkonen naar Ferrari komt.
Oud 19-12-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
SnakeZ schreef op 19-12-2005 @ 17:14 :
Ja, ik vind het ook heel vreemd dat Alonso vertrekt, ook al juich ik het toe dat Raikkonen naar Ferrari komt.
Ik denkt toch dat als McLaren ervoor kan zorgen dat z'n auto betrouwbaarder is, dat die auto dan de betere van de twee is.

Al is het niet leuk als Alonso en Raikkonen bij elkaar in het team zitten, want dan zal dat team waarschijnlijk winnen, dus wat dat betreft is het wel goed dan Raikkonen weg gaat bij McLaren in 2007.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 18:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bossen schreef op 19-12-2005 @ 19:40 :
Al is het niet leuk als Alonso en Raikkonen bij elkaar in het team zitten, want dan zal dat team waarschijnlijk winnen, dus wat dat betreft is het wel goed dan Raikkonen weg gaat bij McLaren in 2007.
Zou dan heel goed kunnen dat-ie dan naar Ferrari gaat (er gingen daarover al een aantal geruchten rond en waarschijnlijk stopt Schumi dan...)?
Oud 19-12-2005, 20:05
McDuck
McDuck is offline
Gaat Raikkonen weg bij McLaren na 2006?!?
In dat geval zie ik Schumacher nog wel eens bij McLaren instappen als zijn contract bij Ferrari na 2006 afloopt. Ik heb het idee dat Schumacher na volgend jaar of stopt, of naar een ander team gaat..
Alonso en Raikkonen bij McLaren zou ik juist wel cool vinden.. Maar is het serieus zeker dat Raikkonen bij McLaren weg gaat? OF niet? Ik heb er in ieder geval niks over gehoord ofzo..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 22:23
Verwijderd
Citaat:
McDuck schreef op 19-12-2005 @ 21:05 :
Gaat Raikkonen weg bij McLaren na 2006?!?
In dat geval zie ik Schumacher nog wel eens bij McLaren instappen als zijn contract bij Ferrari na 2006 afloopt. Ik heb het idee dat Schumacher na volgend jaar of stopt, of naar een ander team gaat..
Alonso en Raikkonen bij McLaren zou ik juist wel cool vinden.. Maar is het serieus zeker dat Raikkonen bij McLaren weg gaat? OF niet? Ik heb er in ieder geval niks over gehoord ofzo..
Dit jaar heb ik al zovaak gehoord dat Raikkonen misschien in beeld was bij Ferarri en dat hij weg zou gaan bij McLaren
Je loopt volgens mij heel erg achter of je leest nooit nieuwsberichten

Dom van Alonso om naar McLaren te gaan want stel hij wordt weer WK bij Renault en hij stapt over naar McLaren en wint dan nooit meer het WK dan zou dat toch best een stomme actie zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 10:01
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 19-12-2005 @ 23:23 :
Dit jaar heb ik al zovaak gehoord dat Raikkonen misschien in beeld was bij Ferarri en dat hij weg zou gaan bij McLaren
Je loopt volgens mij heel erg achter of je leest nooit nieuwsberichten

Dom van Alonso om naar McLaren te gaan want stel hij wordt weer WK bij Renault en hij stapt over naar McLaren en wint dan nooit meer het WK dan zou dat toch best een stomme actie zijn geweest.
Ja ik heb al die zielige geruchten dat Raikkonen naar Ferrari gaat en dat Schumacher naar McLaren gaat wel gehoord. Maar ik heb me al vaak genoeg gek laten maken door allemaal valse geruchten van journalisten die een mooi verhaal willen schrijven.
'Red-Bull wil Schumacher'
Tja, ik wil Schumacher ook wel.. maar meteen zijn er alweer geruchten dat Schumacher in 2007 naar Red-Bull gaat..
Ik heb daarintegen nooit duidelijk in een nieuwsbericht gelezen dat Raikkonen na 2006 bij McLaren weg gaat. Ook las ik dat McLaren nog niet weet of Alonso voor Raikkonen of Montoya in de plaats komt.
Heeft iemand dan misschien een artikel waar duidelijk in staat dat Raikkonen na 2006 bij McLaren stopt en waarvan hij nu even de link kan posten? Ik kan het me haast niet voorstellen, maar als het zo is houd ik mijn mond en loop ik inderdaad achter.
Zo nee, dan zijn het gewoon allemaal geruchten en ik geloof niet in geruchten, totdat ze waarheid zijn geworden, en dan zijn het geen geruchten meer.
Je weet toch hoe dat gaat, als Raikkonen aan het eind van het jaar 1 keer in de pitsstraat Jean Todt gedag zegt staan de kranten bol met teksten als 'Raikkonen gaat naar Ferrari.'
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:19
Verwijderd
Citaat:
McDuck schreef op 20-12-2005 @ 11:01 :
Ja ik heb al die zielige geruchten dat Raikkonen naar Ferrari gaat en dat Schumacher naar McLaren gaat wel gehoord. Maar ik heb me al vaak genoeg gek laten maken door allemaal valse geruchten van journalisten die een mooi verhaal willen schrijven.
'Red-Bull wil Schumacher'
Tja, ik wil Schumacher ook wel.. maar meteen zijn er alweer geruchten dat Schumacher in 2007 naar Red-Bull gaat..
Ik heb daarintegen nooit duidelijk in een nieuwsbericht gelezen dat Raikkonen na 2006 bij McLaren weg gaat. Ook las ik dat McLaren nog niet weet of Alonso voor Raikkonen of Montoya in de plaats komt.
Heeft iemand dan misschien een artikel waar duidelijk in staat dat Raikkonen na 2006 bij McLaren stopt en waarvan hij nu even de link kan posten? Ik kan het me haast niet voorstellen, maar als het zo is houd ik mijn mond en loop ik inderdaad achter.
Zo nee, dan zijn het gewoon allemaal geruchten en ik geloof niet in geruchten, totdat ze waarheid zijn geworden, en dan zijn het geen geruchten meer.
Je weet toch hoe dat gaat, als Raikkonen aan het eind van het jaar 1 keer in de pitsstraat Jean Todt gedag zegt staan de kranten bol met teksten als 'Raikkonen gaat naar Ferrari.'

Link: http://www.rtl.nl/(/sport/grandprix/...ndo_alonso.xml , deze stond er al, en natuurlijk is het nog niet gevestigd.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 13:22
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Bossen schreef op 20-12-2005 @ 13:19 :

Link: http://www.rtl.nl/(/sport/grandprix/...ndo_alonso.xml , deze stond er al, en natuurlijk is het nog niet gevestigd.
Ja ik val op rijke mannen
Nee even serieus je begrijpt wat ik bedoel

En over die link, het is inderdaad niet bevestigd. En er staat in het bericht 'de verwachting is dat Raikkonen naar Ferrari gaat.'
Wiens verwachtig? De verwachtig van de journalist? De verwachtig van Raikkonen? Zolang Raikkonen en Ferrari niet zeggen dat ze iets verwachten kun je er vanuit gaan dat het gewoon een gerucht is. En het lijkt me toch onwaarschijnlijk dat Jean Todt heeft gezegd: 'We verwachten dat Raikkonen over twee jaar bij ons komt rijden'. Dat kan ik me niet voorstellen. Iedereen mag denken wat hij wil, maar dit soort onbetrouwbare bronnen geloof ik niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
McDuck schreef op 20-12-2005 @ 14:22 :
Ja ik val op rijke mannen
Nee even serieus je begrijpt wat ik bedoel

En over die link, het is inderdaad niet bevestigd. En er staat in het bericht 'de verwachting is dat Raikkonen naar Ferrari gaat.'
Wiens verwachtig? De verwachtig van de journalist? De verwachtig van Raikkonen? Zolang Raikkonen en Ferrari niet zeggen dat ze iets verwachten kun je er vanuit gaan dat het gewoon een gerucht is. En het lijkt me toch onwaarschijnlijk dat Jean Todt heeft gezegd: 'We verwachten dat Raikkonen over twee jaar bij ons komt rijden'. Dat kan ik me niet voorstellen. Iedereen mag denken wat hij wil, maar dit soort onbetrouwbare bronnen geloof ik niet zomaar.

Nee inderdaad het is nog niet zeker, en ik hoop ook dat de geruchten niet kloppen want ik vind het maar niks.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 15:21
Sandersss
Sandersss is offline
Als het waar zou zijn, dan zou het best een goede zet zijn van Alonso (met oog op zijn toekomst). Renault heeft namelijk plannen om de formule 1 in 2007 of 2008 te verlaten.

En Raikkonen hoeft helemaal niet weg te gaan, eerder reden er ook 2 titelkandidaten bij Mclaren; Senna-Prost.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Sandersss schreef op 20-12-2005 @ 16:21 :
Als het waar zou zijn, dan zou het best een goede zet zijn van Alonso (met oog op zijn toekomst). Renault heeft namelijk plannen om de formule 1 in 2007 of 2008 te verlaten.

En Raikkonen hoeft helemaal niet weg te gaan, eerder reden er ook 2 titelkandidaten bij Mclaren; Senna-Prost.
Nouja, eigenlijk zou het ook juist wel weer leuk zijn. Dan zou het echt een strijd zijn om de beste coureur, omdat ze beide in dezelfde auto rijden.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 22:26
Verwijderd
Tsjah maar zelfs dat is niet altijd zo, je hebt in een team nog altijd een 1ste en een 2de coureur, de auto word vaak na 1 coureur een beetje "aangepast"
maarja het is wel gelijker dan twee verschillende teams

Het zou mij echt niet verbazen als Raikkonen naar Ferrari gaat, dit team is natuurlijk wel een ongeloovelijk lange tijd de absolute nummer 1 geweest, nu is het 1 seizoen kut gegaan, maar ze komen er wel weer.
Het hangt natuurlijk wel van Schumacher af, zolang die blijft zie ik Raikkonen er nog niet naartoe gaan.

Dan kan Ron Dennis nog zo mooi een duo a-la Prost-Senna willen, denk niet dat dat gaat gebeuren

hoewel, als het wel gebeurd en Mclaren dan nogsteeds geen kampioen word, dan zijn ze echt debielen
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 20:24
MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Bossen schreef op 20-12-2005 @ 16:37 :
Nouja, eigenlijk zou het ook juist wel weer leuk zijn. Dan zou het echt een strijd zijn om de beste coureur, omdat ze beide in dezelfde auto rijden.
Ja, dan zou de strijd veel eerlijker zijn.
Wat Robbut zegt klopt helemaal, het verschil tussen twee autos van 1 team zal nooit zo groot zijn als tussen twee autos van verschillende teams.

Het nadeel ervan is dat de strijd tussen de teams minder zal worden, en dat is zonde want dat hoort gewoon bij F1.

Eerst nog maar gewoon een jaartje genieten van Raikonen vs. Alonso en McLaren vs. Renault.
Oud 25-12-2005, 23:24
Verwijderd
Hopen dat dat nog wel wat word met alonso, kan me best voorstellen dat al die mensen die voor alonso werken zich best genaaid voelen

maar aan de andere kant hoort het bij het vak, krijgen ze nog gewoon hun salaris, en moeten ze zorgen dat die auto hard genoeg gaat
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 13:45
Sandersss
Sandersss is offline
Vanavond 23:10 jaaroverzicht 2005 op SBS6.

Laatst gewijzigd op 30-12-2005 om 21:57.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 20:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 30-12-2005 @ 14:45 :
Vanavond 23:30 jaaroverzicht 2005 op SBS6.
Goed dat ik dat weet. Sluit ook prima aan op "De Wedstrijden" op Talpa.
Oud 30-12-2005, 21:56
Sandersss
Sandersss is offline
Uh, 23:10 is het nu, het stond verkeerd bij ons in de TV-gids.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2005, 10:18
McDuck
McDuck is offline
Wat een flut jaaroverzicht gisteren zeg =/
Twee van de belangrijkste gebeurtenissen zaten er niet eens in: De fantastische inhaalactie van Trulli op Alonso in Monaco, Loews en de putdeksel van Montoya. Stelletje sukkels. Commentaar van Olav Mol was ook best wel saai, zou leuker zijn als ze het echte commentaar bij de races erachter zetten. Ze lieten echt heel weinig zien.. 1 Uurtje ook, dat is ook veel te weinig. Jammer jammer jammer.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2005, 11:59
Sandersss
Sandersss is offline
Ja, stelde idd niks voor. Na elke race dikke interviews met Doornbos en Albers en de belangrijkste gebeurtenissen in de races sloegen ze over..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 18:42
Sandersss
Sandersss is offline
FF updaten, this hier zo stil..

Presentatieschema:

14 januari - Toyota
16 januari - BMW
23 januari - Ferrari
25 januari - Honda
27 januari - Williams
31 januari - Renault
03 februari - Midland

De teams van RedBull (RBR en Squadra Toro Rosso) zullen hun wagen voorafgaand aan de grote prijs van Bahrein presenteren in het zonnige Bahrein.

Ecclestone sluit 3-jarige deal met Spa-Francorchamps
Goed nieuws voor de Nederlandse en de Belgische Formule1 fans! Bernie Ecclestone en de regering van wallonië zijn namelijk tot een overeenkomst gekomen. Dit betekend dat de Formule1 ook de komende 3 jaar zal neerstrijken in de Ardennen voor de grote prijs van België welke verreden zal worden op het schitterende circuit van Spa-Francorchamps.

Beide partijen hadden eerder al een contract getekend welke doorliep tot 2015, maar deze deal schokte de Belgische regering, omdat men daardoor 15 miljoen euro extra zou moeten betalen. Een Belgische politicus die niet instaat was het gehele Engelse contract door te lezen heeft er destijds te snel zijn handtekening opgezet.

Binnenkort zal er een nieuwe contract getekend worden, alleen is er iets aan toegevoegd. Namelijk dat het circuit een verandering zal moeten ondergaan. Wat deze verandering inhoud is nog niet bekend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten