![]() |
||
Citaat:
![]() De ene kende ik een paar maanden (heel oppervlakkig) en de andere 2 jaar (maar had ik heel lang al niet gesproken). En naar dat soort dingen vraag je ook gewoon niet altijd. Je gaat er toch wel vanuit dat de ander wat fatsoensnormen heeft (niet vreemdgaan of iig vertellen dat ie een vriendin heeft) |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik: "Eigenlijk niet wat we nu aan het doen zijn he?" Zij: "Nee...... klote he?" En ze begon me weer te zoenen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En iedereen zegt dat ik niet van hem hou, maar ik hou van hem, ik ken hem al zo lang, en we hebben een beetje moeite met deze relatie, maar we houden van elkaar, en dit zal alles kapot maken ![]() Ik vind het dus echt niet stoer van mezelf ![]() En de keer ervoor heb ik al een topic over gemaakt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ong hetzelfde vorig weekend. Nog geen kus, alleen wat plakkerig doen. Ik besefte ineens dat ik haar die avond ook al redelijk aanhankelijk tegen een andere jongen had zien doen, dus ik vraag of ze een lief heeft. "Ja, maar maakt nix uit. Heb jij een lief?" ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik vond mezelf al slecht.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() 'hej lief wat ben je aan het doen,' ' ja effe iemand kussen, had ik effe zin in..' 'ohh, dan, oke' ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Igg allemaal heel sneu! Nadat ik heel even gezoend had met dat meisje... raakte ik in contact met ander meisje. Die liet merken me wel leuk te vinden. Maar mijn eerste gedachte was: je kan niet met haar zoenen. Want je hebt al gezoend met dat andere meisje. En ze is ook nog in deze zaal... Ach, had iedereen maar zoveel fatsoen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gewoon alles bekennen aan je love. En niet meer doen. Het leven is niet zo moeilijk! |
![]() |
||
Citaat:
Als je nu iets moois weggooit voor die kus dan zou ik het niet vertellen. In mijn geval was het zo dat ik wist dat mijn vriend het al heel erg zou vinden dat ik het uit ging maken. Daar zou hij al kapot van zijn, dan ga ik ook niet nog eens natrappen van "oh ja en ik heb ook een ander gezoend". |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En nu denk ik gewoon weer aan mezelf. ik verrtel hem het niet, ![]() En idd NOOOIT meer doen!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij laat niets meer van zich horen Queeniie | 19 | 11-10-2008 21:09 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou zo jaloers? DaStar | 131 | 20-07-2008 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor één avond? TranceGirl | 141 | 19-01-2004 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer vinden jullie dat je van een relatie kan spreken? Sangria | 58 | 06-12-2003 11:19 | |
Liefde & Relatie |
Rondkijken naar anderen in je relatie luckyleo | 20 | 14-04-2003 19:34 | |
Liefde & Relatie |
geen idee wat ik hier mee moet.... moedergans | 12 | 02-09-2002 18:49 |