Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"De maar": Ze willen alleen maar dat je jezelf weer beter voelt, zodat je weer voor jezelf kunt leven. Zoals jij ook al zei, ook uit eigenbelang ja. Ze denken gewoon dat ze je kunnen helpen met je probleem. Ze willen jou dan ook gewoon niet ongelukkig zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(dit geldt natuurlijk niet voor álle mensen die zelfmoord willen plegen, maar de mensen die ik ken(de) dachten echt zo)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ook ik sluit me erbij aan |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Accepteer een andere mening, het is prima zo. Wie ben jij om te beslissen wat voor wie een gezonde kijk op het leven is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kan het ook omdraaien, je hebt ook niet de minste aanwijzing voor dat het gedaan is na de dood, dus dat mag je dan ook niet aannemen... wat kan je dan aannemen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan honderd miljard stellingen poneren waarin ik geloof : - Er leven aliens in onze bloedsomloop - smurfen bestaan - mensen hebben een ziel - ... Ik kan niet bewijzen dat de stellingen waar zijn, en niemand kan het tegendeel bewijzen, maar is het daarom zinvol erin te geloven ? Neen he. Geloven dat mensen een ziel hebben is even zinvol als geloven dat smurfen bestaan. Hou alles gewoon zo eenvoudig mogelijk, en geloof alleen in iets als er aanwijzingen/bewijzen voor bestaan. Simpel toch ? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het eerste deel van je argumentatie zeg je: als je gezond bent, leef je daarna begin je ineens over willen leven. Er zijn genoeg mensen die wel willen leven en niet gezond zijn, of mensen die wel leven, maar niet gezond zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zou immers betekenen dat alles wat wij doen aan de wetten van de fysica onderhevig is en dat wij nauwelijks controle hebben over ons eigen bestaan en ons eigen leven. Dat lijkt me een zeer deprimerende gedachte. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel: Je bent 80, vrijgezel, al je familie is dood, je vrienden en kennissen ook, je hebt weinig contact met mensen en je hebt niets meer om je op te focussen. Dan lijkt een wens om te sterven en evt. zelfmoord me wel iets treurigs, maar geen teken van een ongezonde psyche. |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat ik wil zeggen komt eigenlijk hier op neer, zelfmoord is slecht voor je gezondheid
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, geef mij dan maar de eeuwige slaap ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zoek maar eens een methode die net zo snel, pijnloos en zeker is als op de sporen gaan liggen. Ik denk bvb aan barbituraten, een excellente methode, ware het niet dat het extreem moeilijk is aan die stoffen te geraken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |