Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2005, 14:06
Verwijderd
Als ze hem leuk vinden is dat mooi meegenomen, maar het is geen vereiste ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2005, 19:17
Spiteful
Spiteful is offline
Wat uiterlijk betreft: veel van mijn vrienden doen daar naar mijn mening belachelijk over, dus kan me eig aan mijn reet roesten. Hoewel, op een of andere manier hou je er wrs toch wel rekening mee.
Voor de rest: ik vind het nogal onwaarschijnlijk dat ik voor een meisje zou vallen dat mijn vrienden helemaal niet kunnen uitstaan, daarvoor lijken ze te veel op mij.
Oud 04-11-2005, 20:39
*xx_moppiej*
*xx_moppiej* is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 01-11-2005 @ 17:22 :
Ik was wel nieuwsgierig hoe belangrijk je het vindt wat jouw vrienden van jouw vriend/vriendin vinden.

Vinden jullie het belangrijk dat je vrienden het meisje/de jongen die jij helemaal leuk vindt ook leuk vinden?
Stel dat je iemand leuk vindt maar je vrienden laten merken dat ze hem/haar niet knap vinden zou dat dan jouw oordeel over die persoon beïnvloeden? Of zou je bijvoorbeeld helemaal niks meer met diegene willen? Of trek je je lekker niks van iemand aan...en vindt je diegene toch wel geweldig, ongeacht wat anderen vinden?

Ik denk dat ik het niet zo heel belangrijk zou vinden, als ik hem maar leuk vind weet je wel. Het is natuurlijk mooi meegenomen als je vrienden hem leuk vinden, maar je moet oowk weer niet hebben dat ze hem TE leuk vinden....want dan ben je um mss sow kwijt door een jaloerse vriendin . Het zou mij niet uitmaken of mijn vrienden hem leuk zouden vinden, maar hij zou niet tussen mij en mn vrienden in komen te staan . Dat vink egt knap lullig voor mn vrienden
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-11-2005 @ 13:17 :
Daar ben ik het niet mee eens.
Er zijn zelfs onderzoeken gedaan naar dit soort dingen, en alle vrouwen zijn geneigd om een man leuker te vinden, als een (leuke) vrouw zegt dat zij hem interessant vindt.

Het is dus niet enkel oppervlakkig of kinderachtig gedoe.
Ja kijk, daar zeg je het al: 'vrouwen'.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-11-2005 @ 13:41 :
Jij bent ongetwijfeld onvoorwaardelijk bereid om al je vriendschappen op te geven als jij een relatie met een kreng begint waar geen van jouw vrienden mee in contact wil treden. Dat is volwassenheid: negeer de meningen van anderen en doe gewoon waar je je zelf goed bij voelt.
Waar haal je die (arrogant geformuleerde) 'wijsheid' vandaan? Ik zal geen vriendschappen verbreken vanwege een meisje, maar ik zou toch wel gek zijn als ik een meisje zou laten lopen omdat een vriend(in) van me daar problemen mee zou hebben? Ik heb ook wel eens aardig moeten doen tegen vriendjes van vriendinnen die ik sneue kansloze apen vond (en ik niet alleen!), dus dan kan het andersom ook wel eens. Dan slik je als goede vriend(in) zijnde maar eens.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 00:45
Optima
Optima is offline
naja leuk vinden.....niet teveel natuurlijk, maar ook niet te weinig, maar vooral niet teveel.

ochja, als ik m maar leuk vind
Oud 10-11-2005, 08:05
Sanoeske
Sanoeske is offline
bevestiging is fijn om te horen van je vrienden en familie...maar als ze hem verder niet zo leuk vinden of gezellig of weet ik wat...en ik vind dat wel..dan is dat hun mening en dan zal ik hem daar heus niet voor aan de kant zetten, tenzij ik hetzelfde denk natuurlijk...maar gelukkig is mijn vriend in de smaak gevallen dus khoef me geen zorgen te maken
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 13:57
Silvie
Silvie is offline
Nouja, ik zou het wel leuk vinden als mijn vriendinnen hem ook een leuke jongen vinden. Ik heb namelijk wel eens een keer een vriendje gehad en daarover hadden mijn vriendinnen altijd wel wat te zeggen, in de negatieve zin. Dat was nooit zo fijn om te horen. Maargoed, als je echt gek op elkaar bent dan maakt dat niet echt heel veel uit. Toch vind ik het fijner als de mensen om mij heen ook positief over hem praten.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 15:42
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 01-11-2005 @ 17:22 :
Ik was wel nieuwsgierig hoe belangrijk je het vindt wat jouw vrienden van jouw vriend/vriendin vinden.

Vinden jullie het belangrijk dat je vrienden het meisje/de jongen die jij helemaal leuk vindt ook leuk vinden?
Stel dat je iemand leuk vindt maar je vrienden laten merken dat ze hem/haar niet knap vinden zou dat dan jouw oordeel over die persoon beïnvloeden? Of zou je bijvoorbeeld helemaal niks meer met diegene willen? Of trek je je lekker niks van iemand aan...en vindt je diegene toch wel geweldig, ongeacht wat anderen vinden?
Als het echt vrienden zijn...

Dan vind ik dat ze erachter moeten staan. Ikzelf zou me er niets van aan trekken, maar voordat ik begin eraan, vraag ik wel heel stiekem om hun mening
Oud 11-11-2005, 16:28
Nyawa
Het hoeft niet persé, maar ik zou het wel vervelend vinden als ze elkaar niet zouden mogen. Echte vrienden staan idd ook wel achter je, ook al denken ze dat het je type niet is.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:28
Sprinkle
Sprinkle is offline
Het kan me weinig schelen of ze hem knap vinden ja of nee, ik word toch 's ochtends naast hem wakker. Of ze hem wel of niet aardig vinden is weer iets anders, ik zou het wel leuk vinden i.v.m. uitgaan e.d. En tot nu toe is dat ook het geval, zijn vrienden vinden mij ook aardig dus dat scheelt. En anders is het jammer.
Oud 11-11-2005, 17:45
Qimm
Qimm is offline
Het is wel handig, erg handig. Als je vrienden jouw vrien(in) niet leuk vinden dan heb je kans dat het óf met je vriend(in) of met je vrienden mis gaat.

(kans is duidelijk geaccentueerd, dus geen gemiep als het in jouw situatie niet opgaat)
Oud 13-11-2005, 14:21
Elsjefiederels
Elsjefiederels is offline
absoluut, als het niet klikt tussen mijn vrienden en mijn vriend lijkt me dat wel heel lastig! Maar gelukkig kan ik het super goed vinden met zijn vrienden (zijn inmiddels ook mijn vrienden) en hij met mijn vrienden (zijn ook grootendeels zijn vrienden).. one big happy family
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 15:23
*BabyBoo*
*BabyBoo* is offline
Nou.. Het is niet de belangrijkste zaak.. Want het is mijn vriend en mijn smaak.. Ik ben op hem gevallen.. Mijn vrienden of vriendinnen hoeven hem niet persé leuk te vinden.
Oud 18-11-2005, 15:26
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik trek me van niemand wat aan, behalve als mijn ouders me duidelijk kunnen maken en kunnen bewijzen dat zij een heel fout tiep is.

Alle mensen die ik ken op een paar na vonden mijn ex lelijk, maar ik niet. En dan nog karakter is het belangrijkste.

De oordelen van anderen dus lekker negeren. Iedereen heeft namelijk zijn eigen smaak
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 19:49
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Vroeger wel, nu niet meer.. Die zogezegde "vriendinne" hebbe toen gezegd dat ze hem niks vonden maar ze ware gewoon jaloers .. met gevolg dat ik het heb uitgemaakt. Nu is die ex wel één van men beste maten en die vriendinne zijn nu men vijanden. Ik luister nu dus alleen naar mn gevoel..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 19:51
Myuki
Myuki is offline
neuj

mijn smaak is stukken beter dan die van hun
Oud 26-11-2005, 10:20
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik trek me niet zoveel aan van wat mijn vrienden van mijn vriend vinden. Ze hoeven hem niet te mogen... Gelukkig doen ze dat allemaal wel..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:32
Verwijderd
Nee, maar het is vrij logisch dat ze dat wel doen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:35
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
T hoeft niet maar tis wel zo makkelijk .
Oud 26-11-2005, 11:44
Verwijderd
we hebben dezelfde vrienden, en de 'rest' vind hem ook wel aardig enz. ik zou het heel erg vinden als ik een vriend had die m'n vrienden niet leuk zouden vinden.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:54
Poeperd
Poeperd is offline
Ik trek me er niets van aan. In het begin was er een vriendin van me die het niet helemaal eens was met onze relatie en ze zei dat het nooit wat zou worden. De 29e hebben we 21 maanden. Ik zou willen zeggen 'steek die maar in je zak, trut', maar we hebben geen contact meer

Dus nee, ik zou me er niets van aantrekken, want zij hebben zich niet met mijn relatie te bemoeien. Ze mogen best zeggen wat ze vinden, maar ze moeten niet opdringerig gaan worden en mij vertellen wat ik wel of niet moet doen.
Oud 26-11-2005, 13:43
Iduna
Iduna is offline
Het zou leuk zijn, maar als het niet klikt, moeten ze zich op zijn minst fatsoenlijk gedragen tegenover elkaar.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 21:05
Verwijderd
Ach, niet iedereen zal met elkaar op kunnen schieten, maar dat hoeft ook niet. Het is wel leuker als het klikt. Anders is het jammer, maar geen reden om het uit te maken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 22:26
Verwijderd
ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendinnen/vrienden hem niet leuk zouden vinden. meer omdat ik het leuk vind als hij met hun en andersom ook gewoon leuk kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 13:54
skatjuh15
skatjuh15 is offline
me vrienden zijn behoorlijk belangrijk voor me, en als ik iemand leuk vind zeg ik dat altijd als eerste tegen hun zodat ik weet hoe hun over hem denken maar als ik die jongen echt super leuk vind dan hebben ze er eigelijk niks over te zeggen, dus ze hoeven hem van mij niet leuk te vinden maar zou leuk zijn als ze dat wel vonden,, maar ieder zijn smaak kwa jongens he

X.x.X
Oud 30-11-2005, 14:23
Dexter_M
Dexter_M is offline
Nee zal me eigelijk weinig kunnen schelen wat me vrienden van hem denken.
Maar meestal vinden ze hem altijd erg leuk
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 20:37
Verwijderd
Het is en blijft mijn keuze. Maar ik zou het niet leuk vinden als ze niet met elkaar overweg zouden kunnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten