Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2004, 18:53
meisje833
meisje833 is offline
Ik ga sinds een half jaartje met een vriendengroep om zijn geen vaste goede vrienden maar meer mensen leuk om mee te stappen want serieus kan je niet me ze omgaan tis bij hun meer lang leve de lol, dus alleen voor t uitgaan is het leuk zeg maar. sinds kort heb ik een vriend, ik nam hem pas geleden mee naar hun.
de andere dag kreeg ik allemaal reacties dat ze hem arrogant vonden, een patser te bijdehand......waarom
ik dacht misschien omdat de meeste rond de 18 zijn en sommige zelfs jonger.
Hij is bijna 21 en een best serieuze jongen, die vriendengroep bestaat, tjah uit was minder serieuze mensen het zijn gewoon heel andere types, dat heb je weleens natuurlijk.
Hun vinden het geen jongen voor mij omdat ik met hun omga, ze hebben zoiets iemand die zoals ons is die past beter bij je, maarja ik kan met iedereen op schieten en pas me altijd goed aan.
Ik ben bijna 21 en ik vind hem gewoon in 1 woord perfect voor mij hij is wat serieuzer precies wat ik wil :-) ik vind het alleen zo rot dat hun hem niet accepteren, gewoon alle 7 niet is dat jaloezie ofzo?

nouja dan neem ik hen wel niet meer mee dan ga ik wel alleen naar hun ... toch vind ik het erg flauw, zijn dat nou vrienden gelukkig heb ik nog wel andere oudere serieuze vrienden misschien moet ik hem daar eens mee naartoe nemen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2004, 18:56
Verwijderd
Wat wil je met deze topic...?

En jij hebt toch een relatie met hem? Zij niet. Jij moet hem leuk vinden. Als zij hem accepteren is dat mooi meegenomen, maar doen ze dat niet, dan lijkt me dat hun probleem. Tenzij jij het een probleem vindt dat zij hem niet mogen ed.

Maar zeker als het alleen 'uitgaansvrienden' zijn, zou zo'n mening me eigenlijk weinig kunnen schelen...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 19:10
droomkoningin
droomkoningin is offline
Je geeft zelf eigenlijk al een soort van 'oplossing' voor (jouw??) het probleem.
Als zij hem niet mogen, pech gehad. Het is jouw vriend..
Oud 31-10-2004, 19:11
rodina
rodina is offline
Idd, vrienden kunnen hun mening geven, niet je dingen opdringen. En als jij met hem verder wilt moet je dat lekker doen.
Oud 31-10-2004, 19:18
Mindfields
Mindfields is offline
Het is inderdaad wel lastig. Mijn eerste ex en mijn beste vriendin konden het eerst helemaal niet met elkaar vinden, nu het uit is wel.. Nu heeft zij met zijn beste vriend, en ik vind hem heel aardig, dus dat is gelijk handig. Maar je geeft gelijk al aan dat het geen echte vrienden zijn, maar mee uitgaanvrienden.. Dan zou ik me er al helemaal niks van aantrekken.
Oud 31-10-2004, 19:55
Cookie
Cookie is offline
tis lastig maar je zegt hetzelf.....zij denken "lang leve de lol" ze zouden dus ook het liefst een lang leve de lol jongen bij jou zien...maar dat zoek jij niet en seriueusere jongens vinden zij saai.....sja...hun probleem..
Oud 31-10-2004, 20:20
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-10-2004 @ 19:56 :
Maar zeker als het alleen 'uitgaansvrienden' zijn, zou zo'n mening me eigenlijk weinig kunnen schelen...
Oud 31-10-2004, 21:15
Cookie
Cookie is offline
idd
Oud 31-10-2004, 21:33
artnael
artnael is offline
Who cares.. je bent niet echt duidelijk wat je wilt wat wij erover zeggen.. Maar je vriendengroep.... Who cares what they denken over je vriend.. Hij is van jou... hoort bij jou.... Hebben zij geen behoefte aan hem.. ok dan niet.. Je kunt heb best meenemen.. Zij moeten ook maar accepteren dat het jou vriend is en kunnen best omgaan met jou (en je vriend) ook als ze hem arrogant vindt...
Oud 31-10-2004, 21:41
Verwijderd
Ik persoonlijk houd daarom mn vriendengroep gescheiden van mn (bvb dan huidige) relatie. Als het niet goed klikt al helemaal, het is mijn vriend dus ik ben de enige met de geldige mening, en als het toevallig wel klikt in die groep;

Het voordeel van weinig, afwijkend-van-'de rest'-net-als-ik-vrienden hebben is dat ze niet zo snel iemand niet accepteren
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 21:43
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
je hebt het antwoord zelf al gegeven
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 21:47
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Veel vrienden van mij mogen mijn vriend ook niet, maar ze weten dat wij veel van elkaar houden, dus accepteren ze dat.
Oud 01-11-2004, 09:42
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 31-10-2004 @ 22:47 :
Veel vrienden van mij mogen mijn vriend ook niet, maar ze weten dat wij veel van elkaar houden, dus accepteren ze dat.
En zo hoort het ook

Als ik een vriend van mijn vriendinnen niet mag, zal ik dat best zeggen, maar daar is het dan ook klaar mee.
Als hij haar gelukkig maakt, ben ik het ook en accepteer ik haar keuze.
Oud 02-11-2004, 06:50
ilse
ilse is offline
kan je ze niet gescheiden houden dan, ga je apart dingen met ze doen. heb je daar ook geen last van. al vind ik dat je ´vriendengroep´ wel een beetje anders had kunnen reageren. mijn vrienden mochten mijn ex vriend ook niet echt, tsja, toch deden ze normaal tegen hem. en dat is toch een stuk beter.
Oud 02-11-2004, 07:21
dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
Wat wil je met deze topic...?
Wat willen vrouwen uberhaupt met hun problemen? Ze worden boos als je ze oplost
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 08:31
Verwijderd
als mijn vrienden hem niet moeten, en ze zeggen het ook, dan zou ik willen weten waarom niet,want dat ben ik bij voorbaat neit zo van ze gewend, die mening komt normaal pas als ie me iets geflikt zou hebben ofzo dat niet door de beugel kan, als dat al is als ik em voorstel dat luister ik naar mijn vrienden en pas ik wel op
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 11:16
Verwijderd
Ik zou wel een heeele foute vriend moeten hebben als dat zo was.. mijn vriendengroep doet nooit zo moeilijk namelijk..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten