Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gok dat het einde van de wereld leuker is dan carnaval.
Vorig jaar heb ik 1 dag carnaval gevierd, ik riep altijd dat ik het kut vond maar had het nog nooit meegemaakt, dus ik wilde het toch een keer ervaren. Het was kutter dan ik altijd riep dat het was. Maar de carnavalskraker gaat wel bouncen! |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb best een gezonde hekel aan carnaval, de laatste 2 jaar ofzo. Ik vind het niet meer leuk. Om eerlijk te zijn, heb ik het nooit echt leuk gevonden. Irritante mensen, kutmezéék (om het even op het limburgs te zeggen) en vooral nog heel veel meer irritante mensen. Carnaval is gewoon een dom excuus om je helemaal lazarus te zuipen. Want bedenk nou zelf, wat zou carnaval zijn zonder Bier?! Nou he, dat weet je niet. Ik weet het wel. Nog kutter dan het al was. Ik ga zeker wel ergens een biertje drinken ofzo (meerdere huhuh) maar ik probeer zo ver mogelijk bij dat tuig weg te blijven, want ik krijg er toch alleen maar slechte zin van ![]() vroeger vond ik het wel leuk. HET CARNAVAL SEIZOEN IS VANDAAG BEGONNEN PAUPERS
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook een stelletje paupers die op de melodie van Kraftwerk - Die Roboter zongen: "Wirrr sind die Rheinländerrr" Maar dan met blazers. Geniaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Volgend jaar ga ik als Ufke, ik zet een enorme afro op m'n kop, eet 2 maanden niets en leer Zweeds, en dan ga ik dansen op Kaizers ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en idd, die carnavals plaat, die gaat bloazen äs ene moederneuker!!!!111
||
Citaat: