![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Je reacties raakten enigszins verstrengelt in een discussie tussen mij en Mr Almighty over Schindler's List, daarom dacht ik dat je het tegen mij had. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het ging mij over het feit dat sommige hier een diepere laag aansnijden waar ik niet achter sta en zelf iets wat té ver gezocht vindt. Over je vraag: ik denk neutraal, zeker om dat het focust (naar mijn mening) op een vraag: is het wel goed wat we doen? Voor iets vechten terwijl we eigenlijk in harmonie met elkaar samen moeten gaan. Dusja, neutraal in mijn ogen. Ik denk sowieso dat een regisseur als Spielberg zich het nauwelijks zou laten permiteren om een standpunt in deze kwestie in te nemen. Oh, en wat betreft die soundtrack, probeer je search eens met John Williams erbij, volgens mij hij de componist.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral de dialoog tussen Avner en die PLO-er geeft zeker geen eenzijdig beeld. Door de editing wordt er wel vooral gefocused op wat Avner zegt, maar ook hoe hij het zegt. En de manier waarop wekt niet bepaald medelijden met zijn situatie, maar eerder medelijden over het feit dat iemand zo blind kan zijn. For the record: ik kies niet zonder voorbehoud de kant van Israel of de Palestijnen. Ook nu niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Indiana Jones IV 2079 | 140 | 04-06-2008 10:34 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb je net gekocht? #2 Igorrrai | 500 | 02-10-2006 09:36 | |
Films, TV & Radio |
Oscar nominaties Verwijderd | 212 | 07-03-2006 21:22 | |
Films, TV & Radio |
wilke film je het laatst gezien hebt en wat je dr van vond, deel nummero twintig Uice | 500 | 05-03-2006 16:38 | |
Films, TV & Radio |
Wilke film heb je voor het laatst gezien en wat vond je er van, deel negentien Uice | 500 | 31-01-2006 15:25 | |
Films, TV & Radio |
Munich [2005] A Narrator | 4 | 16-12-2005 17:30 |