|
|
Bekijk resultaten poll: Wie is voor jou dé Robinson van 2005? | |||
Marnix |
![]() ![]() ![]() ![]() |
55 | 76.39% |
Emma |
7 | 9.72% |
Marleen |
3 | 4.17% |
Fleur |
7 | 9.72% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop finale! Dus dat de winnaar bekend wordt gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het is ook deels dom spel van Marleen natuurlijk toen met Carl. Ze had nog gewoon een stem kunnen hebben.
||
Citaat:
Als Marnix en Emma toen er ook bij waren denk ik dat die gewoon daaraan mee gedaan hebben en dat zelfs Marnix *al* zijn zes stemmen had gebruikt. Marnix heeft voor mij duidelijk laten zien dat hij *nooit* op iemand wilde stemmen, zeker aan 't einde niet. (Behalve Carl) Marnix zou nu nog; achteraf, dit signaal kunnen versterken door idd. de stemmen te verdelen. Alleen 8 stemmen verdelen over 3 mensen is moeilijk. En om de anderen 1 stem meer te geven dan hemzelf is weer een beetje de poten onder je eigen stoel vandaan zagen. |
![]() |
||
Citaat:
En als ik Marnix was zou ik dan uit coulance die anderen 1 of 2 stemmen geven, maar de rest zou ik toch voor mezelf houden. Je bent er toch ook om te winnen en niet alleen om vriendjes te maken.
||
Citaat:
Zouden ze dat wel doen; of van die suffe dingen zoals 'ik geef x stemmen en ik bewaar x stemmen' .. waren ze niets beter dan Carl. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Net als met dat domino, de eerste keer was nog leuk, nu doen ze er vanalles omheen om extra geld in het laatje te brengen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Aardige actie of geen aardige actie, als je 8 stemmen hebt, dan zet je die toch ALTIJD in op jezelf? Hoe naief kunnen mensen soms toch zijn. Ok, het zijn wel je vrienden geworden maar stel nu dat Emma wel al haar 4 stemmen op zichzelf inzet en ze krijgt nog wat stemmen (van Douwe en Merdith bijv.) en Marnix heeft dan niet op zichzelf gezet, dan wint hij niet. Dat zou ook wel stom zijn, ik zou mezelf dat nooit vergeven. Het zekere voor het onzekere dus: alle stemmen op jezelf. Who cares wat anderen over jou denken.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-11-2005 om 18:10. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hij ziet er gewoon hetzelfde uit als in expeditie robinson... alleen dan met een lange broek aan ![]()
|
![]() |
|
|