Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() OT: Ik ben niet verwend. Mijn ouders zouden misschien wel dure dingen voor me willen betalen, maar ze hebben er simpelweg het geld niet voor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben redelijk verwend ja, schoolgeld en boekengeld betalen mijn ouders. ik krijg nu geld van ibg plus twintig per maand ´zakgeld´. dat kreeg ik daarvoor ook en dat is zeker niet veel voor iemand van mijn leeftijd. in mijn omgeving betalen de ouders alles dus ik ging er tot een jaar geleden ook vanuit dat het normaal was dat ouders kamer etc betalen. ik denk dat mijn ouders wel mijn schoolgeld en boeken zullen betalen maar kamer weet ik niet, misschien een deel maar dat weet ik echt niet. ik heb wel veel kleren, parfum etc. maar dat komt omdat ik werk.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ... Ze lachte me uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() een vriendinnetje van mij krijgt naast huur, collegegeld, boeken en telefoonrekening ook nog 500 euro 'zakgeld' per maand, daar komt ze niet van rond dus leent ze maximaal bij via IB en als ze gaat winkelen gaat ze met haar moeder zodat die betaalt ![]() ![]() ik krijg nu een deel van mijn huur, mijn collegegeld, soms boeken (in principe alle maar ik koop ze af en toe en vind het nogal triest om dan m'n vader te bellen van 'hoi mag ik even 25 euro ![]() ![]() ![]() daarnaast verwent mijn vader mij (en mn broertjes en zusje) ook door ons af en toe mee te nemen voor een weekend weg en we hebben de wintersport in februari tot een soort traditie verheven, en daar betaal ik dan ook niet voor, wat best verwend is. verder was ik meer verwend in de tijd dat ik eindexamen deed, toen heb ik ook een tegoedbon voor m'n rijbewijs gekregen (waar ik nu pas mee bezig ben) dus in principe betaal ik daar ook niet voor |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zelf ben ik ook verwend. Toen ik op de middelbare school zat, kreeg ik best veel zakgeld, wat ik spaarde. Ik werkte twee avonden en zaterdag dus had geld genoeg. Toch betaalden mijn ouders de turnvereniging, balletlessen en danslessen en kreeg ik 1500 euro voor m'n rijbewijs. Mijn ouders wonen in Zeeuws-Vlaanderen, dus moest ik uit huis om te studeren. Ze betalen daarom mijn huur. Maar ook collegeld. Ben bij mijn ouders meeverzekerd, omdat het 3e kind gratis is ![]() ![]() Mijn ouders betalen 4 jaar studie. Wat ik begrijp. Heb ook nog een studerend broertje en een bijna-studerend zusje. Heb een jaar vertraging, dus het vijfde jaar moet ik zelf betalen (collegegeld, huur, boeken, vaste lasten). Daarvoor probeer ik nu een beetje te sparen. oja, mijn ouders hebben wel altijd laten merken dat ze vonden dat ik een baantje moest zoeken. Vanaf m'n veertiende tot nu toe heb ik dan ook veeeel baantjes gehad ![]()
Laatst gewijzigd op 21-11-2005 om 13:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied, #52 Verwijderd | 500 | 07-01-2007 20:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rainbow Warrior aan de ketting niceman1984 | 140 | 09-08-2003 09:21 | |
ARTistiek |
[verhaal] Vergeven & Vergeten Myz | 42 | 09-08-2002 19:46 |