![]() |
||
Citaat:
Sluit me erbij aan
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gaan we nou weer? Ik vind het raar, want het gaat voor mijn gevoel nergens over, nergens over huilen, zonder reden. Dat jij het normaal vindt, tja. Ik wil geen vriendin die zomaar even gaat zitten huilen, mokken of gewoon maar een weekje niets tegen me zegt of bot tegen me is, zonder reden of dat ik weet waar het om gaat. Dan kan ik net zo goed "voor de fun, zonder reden" op het dak gaan zitten of het gras gaan maaien. Maarja, als jij het leuk vindt hou ik je heus niet tegen ![]()
||
Citaat:
Edit: En tuurlijk zijn wij schuldig. Maar dat was je vraag niet. ![]()
||
Citaat:
Soms kan dat ook heel bewust een verlangen zijn om eens lekker te huilen, zonder dat we per definitie ook gelijk maar heel verdrietig zijn. Het is gewoon een manier om je te uiten en soms doe je dat vanuit je zelf niet genoeg, dus zorgt je lichaam er wel voor dat je dat alsnog gaat doen. Logisch of niet, bijna elke vrouw heeft het, dus je zult het niet echt uit de weg kunnen gaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals jij het nu stelt zijn alle mannen maar simpele wezens die het zichzelf zo makkelijk mogelijk moeten houden, en die het vage geween en gezeur van alle vrouwen niet aankunnen en zich er ook vooral niet mee moeten bemoeien. Tenminste, zo komt het over ![]() Laatst gewijzigd op 23-11-2005 om 12:27. |
![]() |
||
Citaat:
En weglopen heeft nogal een negatief effect lijkt mij. Gewoon niet te veel zeuren over wat er aan de hand is, want als er niet echt iets is kan ze dat toch niet verwoorden. Ik nooit in ieder geval. En juist extra lief zijn voor haar, weet ik veel, lekker kriebelen, wat drinken voor haar pakken, voorstellen om een dvdtje te gaan halen. Haar gewoon even een poosje lekker ontzien en haar gang laten gaan zonder onverschillig te worden. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat juist heel veel mensen dat wel hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mij hoor je niet zeggen dat mannen het vage geween en gezeur van alle vrouwen niet aankunnen en zich er ook vooral niet mee moeten bemoeien. Mij hoor je zeggen dat er zijn voor je partner belangrijker is dan het begrijpen van je partners probleem als diegene hetzelf al niet weet.
||
Citaat:
![]() Maar het ging me meer om de opmerking "Maak het je als man niet te moeilijk", en het leek alsof je het bedoelde dat alle vrouwen zo zijn. Maar goed, je zei al dat het niet zo bedoeld was, dus ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ TS: heb je dat al geprobeerd? Weet je wat het een beetje is, wij vrouwen ( ![]() Om het maar even heel kort door de bocht te zeggen. Maar ik zou het proberen als ik jou was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Exvriendje en vriendin Verwijderd | 20 | 08-11-2005 18:18 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met een "vriendin?" mirnie | 4 | 11-11-2004 21:55 | |
Liefde & Relatie |
wat wil ze nu, ik snap er niks van :S Sander1986 | 33 | 17-09-2003 15:41 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |