Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2005, 17:12
Mats
Mats is offline
Citaat:
Trinity schreef op 20-11-2005 @ 22:03 :
Het valt mij altij op, tijdens het uitgaan, op school, op het werk, in de stad tijdens het winkelen: er zijn veel meer mooie vrouwen dan mooie mannen!

arg..
Je hebt t geloof ik mis hoor

Maar het valt je alleen meer op als het een lelijke gozer is. Je bent er op gaan letten en nu stoor je je er aan.
Oud 23-11-2005, 19:44
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Mats schreef op 21-11-2005 @ 18:12 :
Je hebt t geloof ik mis hoor

Maar het valt je alleen meer op als het een lelijke gozer is. Je bent er op gaan letten en nu stoor je je er aan.
Ik weet niet of de topicstarter het zo mis heeft... Het valt mij eigenlijk ook op dat ik niet vaak een echt mooie jongen in het echt tegenkom. Terwijl er heel wat meer meisjes rondlopen met een mooi lichaam en leuk gezichtje... Maar ja, je kijkt natuurlijk altijd vanuit een bepaald perspectief / interpretatie... Misschien zien jongens ook meer andere mooie jongens (lees: concurrenten), dan meisjes? Hoewel...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 20:05
Sprinkle
Sprinkle is offline
Klopt.
Oud 23-11-2005, 20:16
Jolt
Jolt is offline
Mooi is een groot woord.
Oud 23-11-2005, 20:38
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ik vind vrouwen over het algemeen zeker een stuk mooier. Maar dat komt denk ik doordat het vrouwelijke lichaam ook gewoon een stuk interessanter in elkaar is gezet en omdat vrouwen veel meer aan hun lichaam kunnen doen om het aantrekkelijker te maken, wat je bij mannen wat minder ziet. Bij mannen kijk ik dan ook meer naar de uitstraling en naar iets aparts, iets (wat ik nooit goed kan benoemen) waar ik dan als een blok voor kan vallen. Het is denk ik ook niet voor niets dat er (naar mijn idee) veel meer hetero vrouwen zijn die een andere vrouw ook aantrekkelijk kunnen vinden en dat mannen dat vaak niet hebben bij andere mannen (Ondanks het feit dat ze, mocht het zo zijn, het niet snel durven toe te geven).
Oud 23-11-2005, 20:49
Jolt
Jolt is offline
Elke vrouw heeft ideeën over een andere vrouw.
Oud 23-11-2005, 21:05
T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
'vrouwen zien een mooie man aan de arm als een sieraad', hoor ik wel eens.. Denk wel dat dat zo is idd, het is (O.A.) om mee te pronken..

Maar of d'r meer mooie vrouwen zijn dan mannen, dat denk ik niet. Mannen besteden van oudsher gewoon minder aandacht aan hun uiterlijk. Als man ga je je niet helemaal opdoffen, 'dat hoort/hoorde niet'. Maar verder heb ik er geen moeite mee hoor dat er een heleboel mooie vrouwen zijn
Oud 25-11-2005, 20:26
bRRtJu
bRRtJu is offline
Citaat:
Amma schreef op 21-11-2005 @ 13:50 :
En ze hebben een grote bek van hier tot tokio, en gedragen zich als regelrechte krengen!
Oud 25-11-2005, 20:39
Anijs
Anijs is offline
Ik ben het ook wel met de TS eens. Ik dacht er zelf laatst nog aan, ik was eens op school rond aan het kijken en het viel mij ook op dat er veel meer meisjes zijn die er leuk uitzien dan jongens. Ik vind bijna bij elk meisje wel dat zij iets heeft waardoor ze er leuk uitvindt, bij een jongen zie ik dit veel minder vaak..

Ik weet echt niet hoe het komt?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 00:00
BCR
BCR is offline
Meisjes zijn mooi en jongens zijn aantrekkelijk. Soms heb je idd echt een mooie jongen, maar die zie je niet vaak. Meisjes hebben een veel fijner en zachter gezicht/gezichtsuitdrukking en dat is 'mooier'. Maar er lopen genoeg aantrekkelijke jongens rond

Hm, het ligt er maar net wat je onder de definitie van 'mooi' verstaat. Dat woord past beter bij meisjes, vind ik. Maar heb je het gewoon over knap/goed eruit zien, dan valt het me echt niet op dat er meer mooie meisjes zijn. Mooie jongens zat.
Oud 28-11-2005, 16:40
RoB!N
RoB!N is offline
Vrouwen verzorgen zich gewoon beter en zijn uit zichzelf al mooier...
Terwijl jongens zich niet altijd even goed verzorgen.. Maar als ik rondkijk zie ik overal wel jongens waarvan ik denk hmm ik ben knapper .
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 17:31
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
RoB!N schreef op 28-11-2005 @ 17:40 :
Vrouwen verzorgen zich gewoon beter en zijn uit zichzelf al mooier...
Terwijl jongens zich niet altijd even goed verzorgen.. Maar als ik rondkijk zie ik overal wel jongens waarvan ik denk hmm ik ben knapper .
beetje arrogant he
Maar volgens mij heeft TS wel gelijk hoor. Als ik om me heen kijkt zie ik dat de meiden zich meer verzorgen dan de jongens
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 17:32
Roos
Roos is offline
Ik ben het er niet mee eens.. ik zie echt genoeg mooie mannen lopen. Ook mooie vrouwen. Vrouwen verpesten zich vaak juist met lelijke kleding, haar, make-up. Bij een man gaat dat minder snel
Oud 28-11-2005, 17:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Trinity schreef op 20-11-2005 @ 22:03 :
Misschien komt het omdat vrouwen zich beter verzorgen, of omdat ik misschien meer naar vrouwen kijk. maar ik heb echt sterk het vermoeden dat de poel met mooie mannen een beetje aan het uitdrogen is.
Nee, vrouwen zijn gewoon kieskeuriger.
Oud 28-11-2005, 18:35
Draakje83
Draakje83 is offline
Ja meiden zijn idd mooier dan jongens.

Daarentegen...

Mannen blijven langer "mooi" dan vrouwen.
Of eigenlijks, vrouwen worden sneller lelijk.

Of er een break-even-point is waar de mannen de vrouwen inhalen...
Tja.. is eigenlijks niet zo leuk om te bestuderen.
Oudere mannen en vrouwen zijn beide lelijker dan de jongere versie.

Dus om naar onze leeftijdscategorie te kijken is veel leuker.
Oud 28-11-2005, 19:53
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Draakje83 schreef op 28-11-2005 @ 19:35 :
Ja meiden zijn idd mooier dan jongens.

Eens. Vrouwen besteden nog steeds méér aandacht aan hun uiterlijk dan mannen. Hoewel er tegenwoordig steeds meer goed verzogde mannen rondlopen dan een jaar of 20 geleden. Gek genoeg zit dat hem vaak in de leeftijd en arbeidsklasse. Dat wil niet zeggen dat alleen mensen met een hogere functie in het bedrijfsleven zich goed en eventueel netjes willen kleden in het dagelijks leven. Maar vaak gaat het samen met hoeveel je met mensen omgaat. Bijvoorbeeld als verkoper of vertegenwoordiger van een bedrijf heb je vaker de behoefte om er representatief en oké uit te zien. wat zich ook uit naast werk.

Jongeren die nog schoolgaand zijn of studeren hebben vaak het geld en/of het oog er niet voor. Vaak omdat meerendeel van hun milieu zich op dat gebied nog niet heeft kunnen ontplooien. Dan leg ik de nadruk voornamelijk op jongens.

Daarentegen...

Mannen blijven langer "mooi" dan vrouwen.
Of eigenlijks, vrouwen worden sneller lelijk.

Mannen rijpen anders dan vrouwen. Meeste vrouwen hebben hun beste tijd wel gehad rond hun 30ste/33ste als we het over uiterlijk hebben. Waar meeste mannen pas écht aantrekkelijk worden rond die tijd. Dan wil ik even wijzen op dat ik niet fysiek aantrekkelijk aanwijs, danwel de uitstraling benadruk.

Simpel voorbeeld; Geogre Clooney. Hoewel oud, nog steeds aantrekkelijk. Aantrekkelijker dan in zijn jongere jaren. IMHO

Of er een break-even-point is waar de mannen de vrouwen inhalen...
Tja.. is eigenlijks niet zo leuk om te bestuderen.
Oudere mannen en vrouwen zijn beide lelijker dan de jongere versie.

Puur uiterlijk? Lelijker wil ik niet zeggen. Vanuit ons schoonheids ideaal wel. Maar dit zijn dingen des levens die gewoon gepaard gaan.

Ik denk dat het break-even-point zo rond de 23 a 24 jaar ligt. Meeste vrouwen zijn dan niet meer zo kinds en hebben wat meer zelfvertrouwen als het aankomt op uiterlijk. Niet te vergeten de portie ervaring die ondertussen hebben opgedaan met mannen zowel jonger als ouder. En meeste mannen die er oké uit zien rond die leeftijd ook aantrekkelijker worden voor vrouwen die ouder zijn. Simpelweg omdat ze niet meer groen als gras zijn. En uiteraard ook de nodige ervaring rijker zijn.

Dus om naar onze leeftijdscategorie te kijken is veel leuker.

Niet geheel mee eens. Natuurlijk is het wat je smaak is. Ik merk zelf dat ik eigenlijk van jong tot oud bekijk. Raar of niet, er is meer tot de mens dan huid.
Al met al wordt leven, naarmate je ouder wordt, beter en beter.
Reageren

Regels voor berichten