Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2005, 04:47
Dexter_M
Dexter_M is offline
Kaartjes voor een privefeestje in amsterdam.
Een trui van Roberto Cavalli.
En veel dranl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2005, 09:50
Stefanie
Stefanie is offline
Gouden ketting met een hartje<3
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 22:03
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Een dvd waar ik al een jaar wanhopig naar op zoek was en ik maar niet kon vinden. Was wel niet voor mn verjaardag maar ik had het hem een jaar eerder verteld en had hij nog onthouden en was dus het meest bijzonder.
Oud 05-12-2005, 14:32
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Zijn 1e keer

Verder parfum, ketting, handtassen(die ik zelf aanwijs )
en andere spulletjes waar ik altijd naar kwijl tijdens koopavond. Mijn vriend is geweldig
Oud 05-12-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Woman Of Steel schreef op 05-12-2005 @ 15:32 :
Zijn 1e keer

en andere spulletjes waar ik altijd naar kwijl tijdens koopavond. Mijn vriend is geweldig
En vooral ook rijk, zo te horen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 18:10
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Mijn mooiste verjaardagscadeau was het cadeau wat ik van mijn vriend kreeg voor mijn 17e verjaardag. Hij nam me mee naar de musical the lion king en twee nachten in een heerlijk hotel in Delft

En nee, niet omdat het zoveel geld heeft gekost, maar omdat het heerlijk was. Gewoon de sfeer die er was Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. En dan heb ik het nog niet over die musical, want die was ook echt super. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik nog nooit zoiets moois heb meegemaakt als dit It still gives me goosebumps
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 18:57
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 02-12-2005 @ 10:50 :
Gouden ketting met een hartje<3
oeioei
Oud 05-12-2005, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Maanmeisje schreef op 25-11-2005 @ 13:31 :
..Kaartjes voor een Slipknot concert <3
Romantisch..

OT: Eerste verjaardag van me 'met' hem zat net in een periode dat het even uit was dus toen niets en dit jaar.. ach weetje, verjaardagskadootjes zijn 0,0 bij de liefde die hij me geeft.. <3
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 20:42
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Woman Of Steel schreef op 05-12-2005 @ 15:32 :
Zijn 1e keer

*kots* Sorry de nuance: Persoonlijk heb ik het niet zo op dergelijke meisjes/vrouwen die het toestaan dat vriendlief betaald voor dingen waar zij op kwijlen tijdens een fucking koopavond. "Kijk schat, dat tasje is echt zó moooi hea... Mag ik? " Eén keer onverwachts is best leuk, maar de manier waar jij het op vertelt is gewoon ronduit fout.
Oud 05-12-2005, 21:16
Verwijderd
Citaat:
sandelaaatjuh schreef op 05-12-2005 @ 19:10 :
Mijn mooiste verjaardagscadeau was het cadeau wat ik van mijn vriend kreeg voor mijn 17e verjaardag. Hij nam me mee naar de musical the lion king en twee nachten in een heerlijk hotel in Delft

En nee, niet omdat het zoveel geld heeft gekost, maar omdat het heerlijk was. Gewoon de sfeer die er was Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. En dan heb ik het nog niet over die musical, want die was ook echt super. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik nog nooit zoiets moois heb meegemaakt als dit It still gives me goosebumps

Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 21:50
Anaïs
Anaïs is offline
Mijn 18de verjaardag met mijn vriend... Hij had een heel dagje gepland en er zelfs een soort boekje bij gemaakt.

Hij wachtte me op -in kostuum!- in het station en we zijn met de trein naar zee geweest, waar we gepicknickt hebben op het strand: schuimwijn en aarbeientaartjes. Nadien ons wat gaan verwarmen in een tearoom ('t was behoorlijk koud die dag) en tegen 18u teruggekeerd. 's Avonds nog samen gaan eten bij de chinees waar ik o.a. nog een knuffelschaapje heb gekregen.

Hij wist gewoon van alles wat ik graag had: aarbeien, schaap, zee,... De combinatie van dat alles was echt super!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 10:26
sas_andrea
sas_andrea is offline
gekregen: tja, afgelopen verjaardag. leuke gouden ring en een hoop liefde. en deze kerst gaan we naar de VS op zijn kosten bij zijn gastfamilie op bezoek. dat willen we allebei graag. dus dat vind ik ook een supercadeau. (mijn eerste keer vliegen!)

gegeven: armband met namen en officiele datum verkering (1e verjaardag samen) en weekendje weg (vorige jaar verjaardag, maar pas deze zomer geweest ivm weer en ervaring op de motor) naar de eifel op de motor. (dus uit eten, rondjes op de nuerburgring etc) vond ie helemaal top!

ik geef hem wel vaker leuke/dure dingen, maar deze springen er gewoon uit. daar was ie echt super blij mee. andersom geldt t zelfde.
Oud 15-12-2005, 08:49
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Oorkonde voor de Mooiste Macho van het Jaar
Oud 15-12-2005, 09:17
Verwijderd
Een koeienknuffel maarja, ik was toen ook pas vijf
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 14:34
JJ13
JJ13 is offline
rozen, t was niet voor mn verjaardag, maar op ene gewone dag, ik zou uit school naar de stad komen waar hij ook was, hij kwam me tegemoet lopen, maar ik had m niet gezien, staat ie opeens voor me met een rode roos in zn hand en op een andere dag ging hij boodschappen doen en kwam ie binnen met drie rozen
zo'n dingen vind ik altijd lief, van die kleine dingen, die veel zeggen.
Oud 17-12-2005, 19:21
Meadow
Meadow is offline
Hemzelf . Ik was jarig en hij zou er niet bij kunnen zijn. Oke. Zijn zusje gelukkig wel, dus het zou wel gezellig zijn. Maargoed toen hebben mijn moeder en hij een plan gesmeed, waardoor hij dus in een doos ingepakt met roosjespapier op de stoep stond . Dat was echt super, ik was perplex. Nooit van mijn vriend verwacht enzo ...

Super!

(en leuk, hij si 2 meter lang, en een doos waar hij inpaste was dus lastig te vinden )
Oud 18-12-2005, 11:00
waves
waves is offline
mn mooiste verjaardagscadeau... Hebben pas 1 verjaardag met elkaar meegemaakt .

Hij is me op mn verjaardag van school komen halen (was in de eindexamenweek ), toen zijn we een ijsje gaan eten, onderweg naar mijn huis heeft hij mij zijn cadeautje gegeven; zo'n legerkettinkje met je naam en adres enzo, maar dan eentje met zijn naam en adres en een met de mijne. En een plaar bloemetjes oorbellen die ik al lang zocht . En 's avonds nog sex in een parkje (goede 18de verjaardag ).
Oud 26-12-2005, 14:36
lieverdje=x=
lieverdje=x= is offline
Ja.... euhm me mooiste verjaardag kado....
Ik kreeg toen van me vriend gouden hartjes oorbellen en een goud half hartje voor aan me kettinggg echt zo liefffff
Oud 26-12-2005, 21:26
botervleug
botervleug is offline
Verona, stad van Romeo & Julia, de opera Carmen in het oude amfitheater.

Wie topt?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 20:38
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Van mijn vriend(in) krijg ik niks, want die bestaat niet.
Oud 03-01-2006, 02:06
Verwijderd
Vriendin: niks want die heb ik niet.

Ouders: een horloge voor mijn 18e verjaardag (wel zelf uitgezocht) wat echt goed bij mij past en een boekje waarin ze een mooie opdracht hebben geschreven

Van vrienden krijg ik ook over het algemeen alleen maar stomme cadeaus.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 09:48
zeep007
zeep007 is offline
Gisteren ( mijn verjaardag) kreeg ik van hem een digitale camera. En die wou ik al maanden zo graag, moest er alleen heel hard voor sparen. Kreeg ik hem ineens cadeau! Eerst wou ik niet, omdat ik het te duur vond , bleek dat ie een beetje hulp had gehad enzo, maar ik vond het wel echt superlief!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten