![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Voordeel van die stick is wel dat je gelijk zonder heisa online kunt, stick zelf kost 40 euro ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen bij rainbow road had ik geluk want daar viel jij volgens mij(net als ik ![]() Laatst gewijzigd op 27-11-2005 om 18:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Werkt dat niet; dan moet je je Nintendo Wi-Fi stick alsnog in een van je computers steken die internet toegang heeft. Waarschijnlijk zit die computer direct verbonden met die router en die verbinding en je internet is dan veilig. Het geld echt alleen puur als je 'Internet Connection Sharing' al gebruikt op een computer waar je je nintendo Wi-Fi stick in wilt steken. Bijvoorbeeld Computer 'A' heeft verbinding met internet; Computer 'B' zit verbonden aan Computer 'A'. Als je dan je Nintendo Wi-Fi stick in Computer 'A' steekt, heb je grote kans dat computer 'B' geen internet meer heeft. Tenzij je expliciete proxy software op Computer 'A' gebruikt. Beetje ingewikkeld. Mensen die via een Wireless Router spelen zijn sowieso save. Mensen die een Wi-Fi stick gebruiken op een computer die niet als internet gateway fungeert voor andere computers zijn ook save. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Stiekem durf ik dat Wi-Fi ding niet te installeren... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 1 cup tegen Semo gewonnen; was er bijna 1 aan 't verliezen maar die Semo disconnect in de 4e race ![]() En nu net 1 cup tegen TommyTheCat en Captain N gewonnen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je pech hebt, zit je mss. net zoals mij 7 uur lang te pielen totdat die 't doet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee, was leuk potje ![]() Ook een potje van Semo gewonnen net. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ervaringen over Wi-Fi via "Sitecom Wireless Broadband Router WL-018":
Mijn vriendin heeft een Sitecom Wireless Broadband Router WL-018. Deze router tot zover is goed geschikt om te gebruiken om online te spelen met je Nintendo DS. Om hem in te stellen, surf je naar http://192.168.0.1/ (als dat het IP van je router is). Is dat niet het IP; doe een ipconfig /all in een Command Prompt en kijk wat je gateway is; grote kans dat dat ook je router is. Als je eenmaal op http://192.168.0.1/ zit kan je daar de instellingen van je router veranderen. Ga hier naar het 'Wireless' gedeelte. Onthoud de SSID naam (default is dit 'Sitecom'). Enable 'Broadcast of SSID'. Dit kan je ook uitlaten maar dan moet je op je nintendo DS handmatig je access point instellen. Zet Allow Internet Access op 'All Wireless stations'. Je kan ook 'Selected stations' doen, als je daar het MAC adres van je Nintendo DS kan instellen. Uiteindelijk moet je WEP instellen. Je mag WEP geloof ik uitlaten maar dat is heel erg onveilig; iedereen kan dan gebruik maken van je wireless, in principe. Als je WEP instelt, moet je WEP Data Encryption op 64-bit zetten. Authentication Type gewoon op 'Automatic' laten. Key Input zet je op 'HEX'. Nou moet je een Key specificeren; dit moet 10 karakters zijn en mag alleen uit 0~9 en A~F bestaan. Je vult alleen een key in, in het "Key 1" veld. Deze zet je ook als 'Default Key'. De andere Key velden laat je leeg en je doet niks met Passphrase. Dan druk je op 'Apply' en ben je klaar en kan je je Nintendo DS instellen. Als je 'Broadcast of SSID' aan hebt gezet; kan je voor access points zoeken en zal je 'Sitecom' erbij zien staan met een rood slotje. Als je deze selecteert zal je de key die je eerder ingevuld hebt moeten invullen en dan ben je klaar. .. Als iemand 't zich afvraagt waarom ik dit allemaal neerkalk: Ik schrijf deze ervaringen omdat ik vrij weinig andere ervaringen nog vind op internet over de Wi-Fi terwijl sommige mensen gewoon nog problemen ermee hebben. Misschien heb je dan hier wat aan. |
![]() |
||
Citaat:
Neddie heeft echt gehakt van me gemaakt. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat: