Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2005, 21:24
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 29-11-2005 @ 15:21 :
waar ligt die hoeveelheid vocht dan opgeslagen, de kliertjes die de kut vochtig maken hebben geen opslagplaats naar mijn weten. Enige plek waar zo veel vocht opgeslagen kan worden is de blaas naar mijn weten.
De klieren zijn de opslagplaats, neem ik aan dan.
Doe nou niet zo koppig en geloof gewoon dat het geen urine is, nondepikkel
Oud 29-11-2005, 22:08
dext0r
dext0r is offline
http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation

Oud 30-11-2005, 11:07
2B!
2B! is offline
Spritze!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 11:50
SilverBlue
SilverBlue is offline
Het smaakt bitter bolgens mijn vriend die gelijk daarna 20 keer de mond spoelde dus dat was geen suc6

daarom stoppen wij ook als ik voel dat het orgasme er aan komt.

om nou te zeggen dat het verse urine is kuch dan hebben de professors het mis.

als het opdroogt ruik je het niet.
hmja ik wou zeker weten dat het geen urine was anders zou ik mijzelf nooit meer vingeren enzo

Nouja iniedergeval het aandringen tot plassen klopt wel en die had ik ook zelf onderdrukt tot op een keer het mij ontgleed, en sindsdien kan ik het niet meer tegen houden net of dat mijn lichaam zegt 1 keer doorgelaten altijd doorlaten (dat is soms behoorlijk irritant)

ik lees dat sommige mannen het geweldig vinden dat hun meid het kan of juist helemaal niet

mannen waarom vinden juullie het zo opwindend of juist een turn off ?
jullie spuiten ook waarom zou een vrouw het niet mogen ?
Oud 30-11-2005, 16:59
adoruler
adoruler is offline
Ik denk dat je er niet zo probleem moet van maken volgens mij maakt het niet zo veel uit. Mijn vriendin komt niet spuitend klaar maar zal ze dat wel doen is het ok geen probleem (als ze het maar wel weer opruimd ) Het is net als een man veel mannen komen spuitend klaar en bij sommige loopt het er maar een beetje uit.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 29-11-2005 @ 15:21 :
waar ligt die hoeveelheid vocht dan opgeslagen, de kliertjes die de kut vochtig maken hebben geen opslagplaats naar mijn weten. Enige plek waar zo veel vocht opgeslagen kan worden is de blaas naar mijn weten.
Je hebt toch ook kliertjes die je ogen vochtig houden en als je huilt komt er meer vocht uit. Zal wel hetzelfde werken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:25
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
SilverBlue schreef op 30-11-2005 @ 12:50 :
Het smaakt bitter bolgens mijn vriend die gelijk daarna 20 keer de mond spoelde dus dat was geen suc6

daarom stoppen wij ook als ik voel dat het orgasme er aan komt.

om nou te zeggen dat het verse urine is kuch dan hebben de professors het mis.

als het opdroogt ruik je het niet.
hmja ik wou zeker weten dat het geen urine was anders zou ik mijzelf nooit meer vingeren enzo

Nouja iniedergeval het aandringen tot plassen klopt wel en die had ik ook zelf onderdrukt tot op een keer het mij ontgleed, en sindsdien kan ik het niet meer tegen houden net of dat mijn lichaam zegt 1 keer doorgelaten altijd doorlaten (dat is soms behoorlijk irritant)

ik lees dat sommige mannen het geweldig vinden dat hun meid het kan of juist helemaal niet

mannen waarom vinden juullie het zo opwindend of juist een turn off ?
jullie spuiten ook waarom zou een vrouw het niet mogen ?
misschien is het zo opwindend omdat het in verband staat met het orgasme, misschien ook omdat het wel wat apart is
maar echt veel taboes ken ik zowiezo niet.
Oud 30-11-2005, 18:28
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 30-11-2005 @ 18:21 :
Je hebt toch ook kliertjes die je ogen vochtig houden en als je huilt komt er meer vocht uit. Zal wel hetzelfde werken.
dat is waar, maar ik heb nog nooit een vrouw zien spuiten irl, alleen in pronofilms en daar komt het echt met bakken eruit, en tranen is wat anders dat komt heel langzaam en weinig.

En dat meisje hierboven zegt dat het net lijkt alsof ze moet pissen, misschien moet ze gewoon wel pissen en als je spuit is het pis en dat zorgt er ook weer voor dat extra lekkere gevoel. Want wij mannen hebben dat ook als je heel nodig moet pissen en je rent naar de wc en laat alles eruit stromen, dat voelt echt heerlijk aan moet ik zeggen
Misschien is dat bij vrouwen ook; ze komen klaar en dat geeft een lekker gevoel en als ze er dan ook nog bij pissen dan geeft het een extra sensatie. En als het verse urine is dan hoeft het niet te ruiken en het is ook niet geel want het is dan nog vrij ''schoon" . Dit is mijn theorie hierover

En wel vreemd dat de wetenschap niet veel weet over vrouwen ejaculaties, waarschijnlijk hebben die wetenschappers niet zoveel ervaring met vrouwen
Oud 30-11-2005, 19:57
Louel
Louel is offline
Citaat:
waarschijnlijk hebben die wetenschappers niet zoveel ervaring met vrouwen [/B]
Haha

OT: Nou nee liever niet? Geeft zo'n troep
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 20:39
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Hehe, ik stel me even de TS voor; ligt zich te vingeren, komt spuitend klaar en terwijl dit schouwspel zich voltrok dacht zij: "Goh hier MOET ik toch even een topic over openen op scholieren.com "

Nog nadruppelend strompelde zij naar de computer alwaar zij haar kersverse ervaring deelde met medeforummers
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 10:28
2B!
2B! is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 30-11-2005 @ 21:39 :
Hehe, ik stel me even de TS voor; ligt zich te vingeren, komt spuitend klaar en terwijl dit schouwspel zich voltrok dacht zij: "Goh hier MOET ik toch even een topic over openen op scholieren.com "

Nog nadruppelend strompelde zij naar de computer alwaar zij haar kersverse ervaring deelde met medeforummers
\m/!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 17:45
Mono-racer
Mono-racer is offline
ik dacht gehoord te hebben dat een spuitend orgasme voor vrouwen ook veel lekkerder is dan een 'normaal' orgasme...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 12:51
berlin
berlin is offline
als ik heeeeel geil ben kan ik spuiten
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 13:24
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
berlin schreef op 03-12-2005 @ 13:51 :
als ik heeeeel geil ben kan ik spuiten
Geen fotoboek .
Oud 03-12-2005, 14:02
UnJoNgEtJuH
UnJoNgEtJuH is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 03-12-2005 @ 14:24 :
Geen fotoboek .
Met dit soort reacties vraag ik me altijd af wat iemand dan verwacht te zien in zo'n fotoboek........

Foto's met liters vaginaal ejaculatie-vocht dat van de camera afdruipt?
Oud 03-12-2005, 15:06
Changshan
Changshan is offline

Gewoon een lekker wijf om je een beeld bij voor ogen te maken, lijkt me. Hehe, dit/deze topic is echt grappig.

Btw, hoe zit het dan met meisjes die hun orgasme niet goed kunnen onderscheiden?
Oud 11-12-2005, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Foto's met liters vaginaal ejaculatie-vocht dat van de camera afdruipt?
Nee, meer actie fotos, want als het van de camera afdruipt, is alles zo wazig
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 14:53
2B!
2B! is offline
Links naar filmpjes mogen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 15:14
sofie3
sofie3 is offline
Pfff... daar gaan we weer!

Jongens, female ejaculation is onzin! Er heeft nog NIEMAND ergens een "opslagplaats" gevonden voor al dat vocht. Kijk even naar alle klieren die bijvoorbeeld bij de mannen aanwezig zijn om hun zaadjes te maken, dat is echt heel goed zichtbaar op scans en dergelijke. Klieren om oogvocht te maken, klieren van Cowper voor zaadvocht, klieren van bartholin voor vaginavocht... alles wat ook maar een klein beetje vocht maakt, is gevonden.

En bij vrouwen zou er een opslagplaats zijn waar *veel* vocht kan worden opgeslaan, en NIEMAND heeft die plek ooit op een scanner ontdekt? Kom nou!

De enige plek waar het vandaan kan komen is de blaas!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 15:14
2B!
2B! is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 13-12-2005 @ 16:14 :

Jongens, female ejaculation is onzin! Er heeft nog NIEMAND ergens een "opslagplaats" gevonden voor al dat vocht. Kijk even naar alle klieren die bijvoorbeeld bij de mannen aanwezig zijn om hun zaadjes te maken, dat is echt heel goed zichtbaar op scans en dergelijke. Klieren om oogvocht te maken, klieren van Cowper voor zaadvocht, klieren van bartholin voor vaginavocht... alles wat ook maar een klein beetje vocht maakt, is gevonden.

En bij vrouwen zou er een opslagplaats zijn waar *veel* vocht kan worden opgeslaan, en NIEMAND heeft die plek ooit op een scanner ontdekt? Kom nou!

Niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 15:16
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Hmhm, is goed hoor Het verschil tussen urine en vaginaal vocht is wel te ruiken lijkt mij dus ik denk dat de meneren en mevrouwen de onderzoekers hun werk wat beter moeten gaan doen
Oud 13-12-2005, 15:21
2B!
2B! is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-12-2005 @ 16:16 :
Hmhm, is goed hoor Het verschil tussen urine en vaginaal vocht is wel te ruiken lijkt mij dus ik denk dat de meneren en mevrouwen de onderzoekers hun werk wat beter moeten gaan doen
Zo'n dikke spuit urine in yer face
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 15:29
Binair
Binair is offline
Citaat:
SilverBlue schreef op 27-11-2005 @ 22:10 :
Nu zijn er wel topics over geweest en zelfs filmpjes in de topics die dit lieten zien.

Maar zijn er meer meiden die spuiten ?

Bij mij is het vandaag dus gebeurd, meestal loopt het er normaal uit als ik klaarkom. Maar vandaag gebeurde dit dus niet ik moet van geluk spreken dat ik onder de dekens lag, anders had ik wel kunnen gaan dweilen (bij wijze van spreken natuurlijk).
(op het moment dat het gebeurde vingerde ikmijzelf)

Wat ik nu wel weten is wat zijn jullie ervaringen hier mee en wat vind je vriend of (voor de mannen) wat zou jij er van vinden als je vriendin dit kan of doet ?

Ik heb altijd al geweten dat je bezonder bent
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 15:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:

Is er al eens onderzocht hoe snel die klieren maximaal vocht aan kunnen maken?
Oud 21-12-2005, 16:43
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 21-12-2005 @ 16:41 :
Is er al eens onderzocht hoe snel die klieren maximaal vocht aan kunnen maken?
Het is ook mogelijk om met je speeksel klieren onder je tong een straaltje te produceren.
Oud 21-12-2005, 16:47
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Soullar schreef op 21-12-2005 @ 17:43 :
Het is ook mogelijk om met je speeksel klieren onder je tong een straaltje te produceren.
Daarom .
Oud 31-12-2005, 15:56
Beertender
Beertender is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 22-12-2005 @ 00:28 :
Het is gewoon geil. Geen id waarom. Als je zelf geil bent is ranzige sex altijd wel geil, tot bepaalde hoogte. Een echte vent vindt het geil, de rest zijn mietjes \m/
\o/
Oud 02-01-2006, 12:31
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 29-11-2005 @ 03:48 :
Beste mensen,

Een veel gehoord verhaal is dat door de stimulatie van de G-spot, de vrouw zou kunnen ejaculeren tijdens het orgasme. Dit zou het gevolg zijn van een intenser of ander orgasme door de G-spot. Inmiddels is gebleken dat de vrouwelijke ejaculatie niet direct met de stimulatie van de G-spot te maken hoeft te hebben maar te meer met het bereiken van een hoge mate van opwinding.

Het vocht zou aangemaakt worden door klieren die wel of niet door de stimulatie van de G-spot geactiveerd worden. Geleerden verschillen van mening over de substantie van het vocht. Er wordt gezegd dat dit zou gaan om een afscheiding van de blaas wat min of meer neerkomt op zeer 'verse' urine. Anderen beweren dat dit zou gaan om een totaal ander soort vocht die aangemaakt wordt door klieren in de buurt van de G-spot en de blaas. Het vocht zou veel overeenkomsten vertonen met het vocht wat het mannelijk prostaat aanmaakt wat weer zou moeten onderschrijven dat de G-spot of de klieren een overblijfsel is van het mannelijke prostaat.

Uit de praktijk blijkt dat vrouwen tijdens een hoge mate van opwinding inderdaad de drang tot ejaculatie voelen. Dit valt het beste te omschrijven als het krijgen van een orgasme en gelijktijdig een sterk gevoel tot plassen. Om dit laatste gaat het juist; vrouwen onderdrukken dit gevoel of weten het gevoel niet juist te hanteren waardoor ejaculatie uitblijft. Waarschijnlijk duidelijk ingegeven door schaamte of vanwege de natte boel die het kan opleveren. Bovendien weet je ook niet hoe je partner hier op zou kunnen reageren.

Zelf nog niet een (gevoel tot) ejaculatie beleefd? Wees gerust. Ongeveer 10 procent van de vrouwen heeft dit wel eens meegemaakt of heeft dit regelmatig. 10 tot 30 procent heeft de drang gevoeld maar wist hier niet mee om te gaan. Het overige percentage was het fenomeen ejaculatie onbekend.

mvg,
Dr. Henri
hahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha hahahahahah
Oud 03-01-2006, 01:18
LM
LM is offline
Zal zeker ff wennen zijn! Maar als iederen het had zou het gewoon zijn!
Met andere woorden, gewoon questie van aanpassen en aan wennen
Oud 05-01-2006, 20:17
hemhemhem
hemhemhem is offline
echt wel een turn-on

wie dat niet begrijpt / vindt, zal dat ook na uitleg niet begrijpen
Oud 10-01-2006, 16:37
bouile
bouile is offline
ik spuit redelijk vaak, vooral met een dildo spuit je makkelijk
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:23
Verwijderd
****zegt:
ik dacht altijd dat alleen rare circusvrouwen kunnen spuiten

Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 21:34.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:28
Verwijderd
Uit voorzorg voortaan:
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:29
Verwijderd
de helm was niet mijn idee.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:54
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
speekselklier zit achter in je wangen richting je oor
Oud 19-01-2006, 22:45
Verwijderd
Citaat:
SilverBlue schreef op 27-11-2005 @ 22:10 :
wat zou jij er van vinden als je vriendin dit kan of doet ?
geil
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 23:16
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Nigga what?

HOE?!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 18:19
Kaps
Kaps is offline
omg, ik kwam op iets wat ik gewoon even kwijt moet...

'...over een come-back gesproken...'

BWAAAHAAAHAAHAHAAA ARF ARF ARF
Oud 21-01-2006, 18:29
Electriq
Electriq is offline
Oud 21-01-2006, 18:30
Kaps
Kaps is offline
je sig! <3 <3 <3
Oud 21-01-2006, 18:35
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
EPD schreef op 21-01-2006 @ 19:30 :
je sig! <3 <3 <3
en die van jou <3###
Oud 21-01-2006, 20:50
Verwijderd
Citaat:

Als ondersteuning hiervoor:

http://www.ejhs.org/volume4/Schubach/Chap6.html
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 21:50
Roos-vrij
Roos-vrij is offline
Npu, ik kom dus eigenlijk altijd spuitend klaar...

Ik vind dit heel vervelend, maar heb ook geen idee hoe ik dit kan vermijden of tegenhouden. Op het moment is het zelfs zo dat ik helemaal niet meer durf klaar te komen daardoor.

Vreemd genoeg lees je dus inderdaad dat het komt door het stimuleren van de G-spot. Dan vind ik het heel erg vreemd dat het bij mij ook gebeurd als ik masturbeer met alleen mijn clitoris. Hoe kan dat dan?

Verder staat er dan ook steeds dat het komt door de hoge opgewondenheid. Ik hoef hiervoor dus niet speciaal heel opgewonden te zijn wil het gebeuren ( het gebeurd namelijk altijd) en ik zal het nog leuker vertellen. Op het moment dat ik dan klaarkom, voelt het niet speciaal, spant er niets en ontspant er niets. Is het dan niet echt klaarkomen? Ik weet het niet.

Nog even een tip voor de mensen die hier dus ook last van hebben:
Bij masturbatie gebruik ik een speciale manier waardoor het niet gebeurd ( dit is dus overigens ook DE ENIGE manier waarbij het niet gebeurd bij mij)
Ik ga dan op mijn buik liggen en leg mijn beide handen eronder. Hierbij zorg ik dat mijn handpalm tegen mijn clitoris aan komt. En dan maar wrijven.(m.a.w. droogneuken op je hand) Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik moet zelf hierbij mijn ondergoed aan houden, anders lukt het niet.

En nog even ter toelichting. Mijn vriend vind het wel helemaal geweldig en ontzettend geil om het te zien gebeuren. En zeker als hij het dus zelf veroorzaakt. Hierbij krijgt hij het idee dat het een teken is van hoge opwinding, wat hij veroorzaakt.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 10:43
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Roos-vrij schreef op 21-01-2006 @ 22:50 :
En nog even ter toelichting. Mijn vriend vind het wel helemaal geweldig en ontzettend geil om het te zien gebeuren. En zeker als hij het dus zelf veroorzaakt.
dat vind ik niet vreemd
Citaat:
Roos-vrij schreef op 21-01-2006 @ 22:50 :
Hierbij krijgt hij het idee dat het een teken is van hoge opwinding, wat hij veroorzaakt.
heeft ie dat gezegd, dat ie het daarom zo geweldig vindt?
't is gewoon geil
Oud 22-01-2006, 11:34
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Lijkt me toch niet zo flex
Al is dit al wel beter dan plopzakken
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 14:26
Roos-vrij
Roos-vrij is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 22-01-2006 @ 11:43 :
dat vind ik niet vreemd heeft ie dat gezegd, dat ie het daarom zo geweldig vindt?
't is gewoon geil
Ja, dit heeft hij zelf gezegd..!

Hij heeft zelfs, toen ik het hem vertelde, meteen een cd'tje gebrand met allemaal filmpjes van vrouwen die spuitend klaarkomen.. Gewoon om te laten zien (lees: mij in te laten zien) dat het ontzettend geil is voor de man als vrouwen dat doen...

En beffen doet hij sindsdien niet meer
Oud 22-01-2006, 14:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nooit gebeurd en lijkt me ook niet echt geweldig eigenlijk. (Natte boel...)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 18:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 22-01-2006 @ 12:34 :

Al is dit al wel beter dan plopzakken
Plopzakken? Is dat weer iets anders dan plompzakken?

OT: bah.
Oud 23-01-2006, 15:49
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Roos-vrij schreef op 22-01-2006 @ 15:26 :
Ja, dit heeft hij zelf gezegd..!

Hij heeft zelfs, toen ik het hem vertelde, meteen een cd'tje gebrand met allemaal filmpjes van vrouwen die spuitend klaarkomen.. Gewoon om te laten zien (lees: mij in te laten zien) dat het ontzettend geil is voor de man als vrouwen dat doen...
haha
ok, da's ook een optie
Citaat:
Roos-vrij schreef op 22-01-2006 @ 15:26 :
En beffen doet hij sindsdien niet meer
dat is dan weer eindeloos flauw
dan is voor jou toch ook de lol eraf dat je dat kan
kan je op het laatste moment nog even z'n hoofd vasthouden
Oud 24-01-2006, 19:39
Verwijderd
Weer even over die kliertjes, als je dat orgasme vanuit een puur wetenschappelijke hoek gaat bekijken, wat heeft zo'n opslagplaats voor zin?
als er zo'n speciale klier was die telkens spuit, schrik je aleen mannen af, en dan kan de soort niet voortbestaan.

|Maar tog, lijkt me stoer om een vriedin te hebben die dat kan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten