![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, voor de goede orde, vertel dan maar eens over welke spanning je het precies hebt. Volgens mij zit jouw eerste opmerking er namelijk evengoed keihard naast. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens.. is het niet eens als extreem voorbeeld bedoeld, ik zeg alleen wat ik zie. Dit is wat er op mijn school gebeurd, en wat ik relateer aan het verkapte beeld van relaties tussen jonge mensen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik snap niet wat je anders zou willen; de boot afhouden bij iemand van wie je ontzettend veel houdt, alleen maar omdat je het idee hebt dat het 'te vroeg' is? Het leven is nou eenmaal niet te plannen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (ik krijg trouwens ook per maart 2006 mijn eigen kamertje aan het Vondelpark/Overtoom, maar eigenlijk vind ik het hier bij hem ook wel prima, ik wil nu niet eens meer op mezelf ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Beleidszaken |
[Beleidszaken]Meer vrije discussie gewenst Verwijderd | 78 | 09-05-2005 11:26 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Liefde & Relatie |
vrees voor verkering?? mrieke | 8 | 26-05-2004 20:34 | |
Islam Hannibal | 5 | 15-03-2002 19:18 |