Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 19:08
mrieke
mrieke is offline
Ik ben pas net nieuw hier, maar heb al een vraag. En ik dacht dat jullie misschien wel iets ervan weten.
Ik ben 15 en heb nog nooit echt serieus met iemand verkering gehad. Niet dat dat opzich erg is, maar leuk is anders. Ik heb al wel met jongens gezoend, maar als het dan iets begint te worden haak ik af. Ik weet niet hoe dit komt. Want ik vind hem dan nog wel leuk...heel leuk zelfs. Maar op een of andere manier wil ik toch niet. Dit vind ik best wel verrot en ik hoop dat jullie misschien advies hebben.

Kus Mrieke
Oud 23-05-2004, 19:14
ZerO
ZerO is offline
Je bent 15 je moet je niet druk gaan maken omdat je geen serieuze relaties gehad hebt.
Je bent er nog niet klaar voor. Kijk goed om je heen, wees kieskeurig en het komt vanzelf wel.
Oud 23-05-2004, 19:15
Coral
Coral is offline
Je bent nog jong. Wat maakt het uit! Toen ik 15 was had ik ook nog nooit een serieus vriendje gehad. En ga eens bij jezelf na waarom je dan zo afhaakt. Misschien wil je het niet, onbewust, juist omdat je nog jong bent en nog even lekker van het leven wil genieten en nog geen serieuze relatie aan wilt gaan?

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje kan helpen. Succes
Oud 23-05-2004, 19:23
Chosen
Chosen is offline
Ah joh dat komt allemaal vanzelf wel. Je bent pas 15, dan moet je je nog niet echt gaan binden. Gewoon afwachten .
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 20:18
Verwijderd
ik had dat tot voorkort ook, naja niet dat ik veel had gezoend enzo, maar wel dat beetje angst. na een tijdje heb ik mij daar gewoon over heen gezet. vooral door te denken: als ik er genoeg van heb kap ik er weer mee. misschien was ik ook wel te bang om teveel van hem te gaan houden, omdat je weet dat het toch altijd mis kan gaan. alles kan. maar op het moment heb ik 2,5 week met mijn liefie en alles gaat goed. ik wil hem nooit meer kwijt en vind het niet erg om zoveel van hem te houden. tuurlijk weet ik dat het op een gegeven moment over kan zijn, maar ik hoop natuurlijk dat dat niet gebeurt en ik denk daar gewoon niet aanD!!!

succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 20:27
annetjuh
annetjuh is offline
ik heb ook zoiets.
misschien komt dat omdat mijn ouders altijd vertelden dat jonge mensen die "vaste" verkering hebben. Iets missen en dat een vriendje je jeugdige vrijheid beperkt. en eerlijk gezegd die ene keer dat ik een vriendje had vond ik voor het eerst in mijn leven dat mijn ouders groot gelijk had dus hem heb ik na 3 maand *al heel lang voor mij* gedumpt
Oud 23-05-2004, 20:35
Verwijderd
trouwens ja; 15 is nog jong, je hoeft niet perse meteen een hele serieuze relatie (zorg wel dat hij dat ook weet!!). doe waar je zin in hebt en doe het zolang je wilt! eigenlijk is het (aangezien je dus wel met ze zoent enzo) hetzelfde als wat je nu doet alleen jullie zijn dan een stelletje: je kan niet even met iemand anders gaan en jullie doen vaak samen leuke dingen of jullie zijn gewoon bij elkaar. en dan zal je zien hoe leuk het is!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:28
mrieke
mrieke is offline
Heel erg bedankt voor het reageren.
Ik vind het opzich ook niet erg dat ik nog nooit verkering heb gehad, maar alleen als ik wel iemand heel leuk vind dat het dan toch niet lukt. Omdat ik dan bang ben ofzo. Dat is opzich wel een beetje vaag. Maar misschien ben ik er inderdaad nog niet klaar voor.
Oud 26-05-2004, 20:34
Verwijderd
Je voelt je nog niet genoeg op je gemak om je helemaal 'te geven' aan een jongen. Dat komt inderdaad doordat je er gewoon nog niet aan toe bent en dat komt vanzelf wel als je tegen de juiste jongen aanloopt.

Meer van hetzelfde, maar goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten