![]() |
||
Citaat:
![]() meer NGC kijken jij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (en dat mag ik lekker helemaal zelf weten)
||
Citaat:
Niets met vreemdgaan te maken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Tandjes Poetsen, Handjes wassen, Gezicht wassen, niet achter de oren vergeten, Vinger in je doosje, Handjes wassen, Slapen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@Morgan: ik ben heel blij voor jouw partner, maar latem we elkaar geen mietje noemen. Lees dit board, besef dat het merendeel vd dames er al moeite mee heeft een blote penis als iets leuks te kunnen zien (eerlijk: de gemiddelde vrouw hier krijgt al een hartaanval bij een HINT naar een penis.... helaas), en vraag je dan nog eens af of de gemiddelde vrouw het haalt bij de natuurlijke "drive" van een man (tot 40 jaar) van 2x (mits de genitaliën optimaal functioneren) per dag... *** Zie dit alsjeblieft NIET als sneer, want ik denk, serieus, dat ook een vrouw een dermate actieve sexdrive *kan* hebben. Maar als ik mijn vrienden begrijp, gebeurt dat niet zo vaak. Daarenboven: hoe vaak gebeurt t *jou* dat een gozer "m" écht lekker raakt? (rethorisch) Als het antwoord op deze rethorische vraag positief is, dan ken ik een flink aantal Hetero Heren die je graag willen leren kennen, hehe (grapje) ***"gelukkig" is de gemiddelde heer hier dan weer zó seksueel gefrustreerd, dat masturbatie, zodra een partner in t oog komt, uit den boze is... |
![]() |
|
|