Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
misschien nog steeds wel, maar toch ik zekere mate minder -zelfspot is okay- |
![]() |
||
Citaat:
![]() merkkleding dragen omdat je mergengeil bent betekent (met uitzonderingen van zz) in de brugklas dat je paps en mams dokken. je scooter helpt ook niet echt mee ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was blond, graatmager en had 2 vriendinnen oid waarmee ik altijd zat te giechelen. Ik was jaloers op meisjes die uitgingen naar een discotheek hier en die zich dan lieten betasten door geile negers. Want ik wou ook uit. Ik begon make-up te ontdekken, en dat was niet zon goed idee want ik zag eruit als een travestiet en dacht dat dat heel sexy en volwassen was. Ik dronk voor het eerst een beetje passoa op een schoolfeest en dacht dat ik fokkin dronken was. Ik droeg te hoge hakken waar ik niet op kon lopen, en had een witte broek van de marksjop. Ik zag er uit als een del. Zonder tetten weliswaar. Ohja en ik zal me altijd herinneren dan een jongen uit mijn klas die al het pispaaltje was een stuiver opraapte in de aula (en dat kan niet want dan ben je een sloeber) en toen ging iedereen stuivers naar hem gooien, sommige verhit met een aansteker. Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 20:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze hebben die tent later overigens gesloten wegens drugsdealen, alcohol verkoop aan minderjarigen en aanrandingen enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wi niemand beledigen ![]() ![]() Vergeet ik nog dat ik de grootste tas had van me klas. OMG
Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 21:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh ja in de brugklas ging een fat-chick uit V6 neuken met onze surinaamse concierge op een schoolfeest in de wc's en toen werd- ie ontslagen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ja en als stoere havo-vwo klas gingen we altijd de gymnasiumklas pesten, want dat waren nerds. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Overstap groep 8 naar brugklas inge711 | 1 | 04-03-2015 19:31 | |
Algemene schoolzaken |
helemaal alleen naar brugklas pieper1 | 9 | 02-09-2012 09:04 | |