Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2005, 15:24
merels
merels is offline
leuk topic eigenlijk
Oud 06-12-2005, 15:26
11
11 is offline
Ik vond het allemaal wel best in de 1e. Ik had niet eens door dat ik in de klas geen vrienden had . Ik was gewoon te druk bezig met mn playstation. In de 2e besefte ik in een keer "goh mensen zijn ook cool" . Ik had ook een beugel alleen ik vond dat niet eens zo erg. Als ik naar de ortho moest was dat altijd onder schooltijd en daarna hoefde ik niet meer naar school om les te volgen, dus dat was meer playstation tijd voor mij.
Oud 06-12-2005, 16:07
reno
reno is offline
1e klas Gymnasium, zucht.
Ik had een bril die mijn gezicht erg lelijk maakte - pas toen ik lenzen kreeg werd ik gaandeweg cool, maar dat was eigenlijk al te laat om mijn reputatie nog te veranderen.
Gel kende ik niet, mijn haar was ongelofelijk stom. Ik was sowieso een nerd: Age of Empires freak en Magic'en tijdens de pauzes. Toch was ik toen al zo lui als maar kan, met als gevolg dat ik een klas later bleef zitten.
Oja, hoewel ik niet skater was droeg ik veel te grote kleren. De kleren die ik nog uit die periode overheb kan ik zelfs nu, 7 jaar later, niet aan omdat ze te groot zijn.
Muziek was ik nog niet echt into. Volgens mij keek ik graag naar de clips van Eminem op TV.
Oud 06-12-2005, 16:12
Teun
Teun is offline
Oud 06-12-2005, 16:15
Haligh
Haligh is offline
ik werd er vaak uitgegooid, vormde het brutaalste stel samen met een vriend die vloeiend frans sprak.
en ik was niet zo bijzonder: spijkerbroeken, sneakers, shirtjes en blousjes.
ik had wel hip stekeltjeshaar en was dikkig .

owja! ik deed gymnasium en zat op een naive school.
Oud 06-12-2005, 16:16
Verwijderd
in de brugklas was ik net 3 weken 12 en vond mezelf best wel stoer, ik deed atheneum en voelde me te goed voor de nerdjes daar.

ik was zo'n vervelend opdondertje dat bij 4de klassers stoer stond te roken en over seks praatte terwijl ik alleen nog maar een tongzoentje had gegeven

toen kreeg ik ruzie met 2 mensen uit mijn klas die dachten mij de mond te kunnen snoeren en een week later durfden ze niet meer naar school te gaan omdat ze bang waren voor mijn 'beledigende' manier van praten.

oohja, ik had niet echt een bepaalde kledingstijl, ik was niet overdreven kak maar was wel merkengeil.
de alto's zaten altijd op de grond en die keken we dan heel vuil aan en maakte 'tsssss' geluidjes.

god wat was ik een kutkind.
Oud 06-12-2005, 16:18
11
11 is offline
Citaat:
White Trash schreef op 06-12-2005 @ 17:16 :
god wat was ik een kutkind.
vind het eerlijk gezegd wel meevallen...
Oud 06-12-2005, 16:21
Verwijderd
Citaat:
11 schreef op 06-12-2005 @ 17:18 :
valt ook wel mee, maar ik was echt een arrogant joch.

misschien nog steeds wel, maar toch ik zekere mate minder -zelfspot is okay-
Oud 06-12-2005, 16:22
merels
merels is offline
Citaat:
11 schreef op 06-12-2005 @ 17:18 :
ik eigenlijk niet
merkkleding dragen omdat je mergengeil bent betekent (met uitzonderingen van zz) in de brugklas dat je paps en mams dokken. je scooter helpt ook niet echt mee
Oud 06-12-2005, 16:22
matt trakker
matt trakker is offline
Oud 06-12-2005, 16:26
Teun
Teun is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 06-12-2005 @ 17:22 :
[afbeelding]
Niet!
Oud 06-12-2005, 16:29
Verwijderd
lijkt me een beetje vreemd als ik in de eerste een scooter heb, of je moet op een vmbo school zitten - lang leve de vooroordelen-.

verder is het geen persoonlijk analyse topic dus ik zal mijn dokter freud strategie niet toepassen.
Oud 06-12-2005, 16:36
Boas
Boas is offline
ik was in de brugklas wel een btje nerd. Ik kwam uit een klein dorpje en zat voor het eerst bij de "stadjes" die veel drukker en stoerder als mij waren, hoewel ik de meesten maar kansloos vond. Veel vrienden had ik dus niet op school maar ik was wel bevriend met wat gasten die behoorlijk aanzien hadden en die mij wel tof vonden omdat we dezelfde soort humor hadden en elkaars muziek wel tof vonden. Qua kleding zag ik er wel anders uit maar niet echt alto...ik weet mij nog wel te herinneren dat ik een t-shirt van de bluesbrothers had en een hele lelijke tas met reflectors aan de sluiting.
Oud 06-12-2005, 16:37
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik was in de brugklas havo/vwo altijd heel rebels en had tegen iedereen een grote bek. Ik heb alle straffen zowat uitgezeten. En ik droeg altijd vrolijke kleuren kleren.
Oud 06-12-2005, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 06-12-2005 @ 11:15 :
Ik zat in vwo PLUS en dat was reuze spannend. Omdat ik geen kleedgeld kreeg en weigerde te winkelen liep ik bijna elke dag in dezelfde kleding rond . Meestal betrof het een te grote groene broek en een kekke blouse of een jolig t-shirt met strepen of hokjes of ruitjes. Soms ruitjes én hokjes of streepjes met hokjes, ruitjes en streepjes. HOE DAN OOK, dat gaf niet, want ik was toch een nerd die niet anders deed dan lezen, Latijnse woordjes leren en Age of Empires spelen . Op mijn eerste schoolfeest deed ik mijn geruite blouse heel nonchalant los, wat ik erg gewaagd vond, alleen alsnog wilde alleen een heel naar meisje met me SLOWEN .
stop anders gewoon even met die kkirritante lifestyle-smilies
Oud 06-12-2005, 17:01
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Het enige wat ik me kan herinneren van de brugklas, is dat het een kuttijd was .
Oud 06-12-2005, 17:04
Verwijderd
Ik was de eerste met een wijde broek in onze aula van de school en iedereen keek raar naar me. Een jaar later droeg iedereen ze. Voor de rest dacht ik altijd dat ik toen meeloper was maar als ik er nu goed overnadenk viel dat best mee (zie voorbeeld).
Oud 06-12-2005, 17:15
berlin
berlin is offline
Citaat:
Mala schreef op 06-12-2005 @ 18:04 :
Ik was de eerste met een wijde broek in onze aula van de school en iedereen keek raar naar me.
Nee hoor , dat dacht je maar.
Oud 06-12-2005, 17:30
Jolene
Jolene is offline
Ik was een best coole brugger als ik erop terugkijk .Droeg echt verschrikkelijke kleren,zoals een oranje broek met een regenboog coltrui en een blauwe cyber broek waar ik heel trots op was .Er was ook een groepje blonde kutjes waar ik altijd ruzie mee had omdat ze altijd commentaar op me hadden, ze waren nog iets van 4 jaar ouder ook best triest.Drinken deed ik nog niet en volgens mij wist ik niet eens dat wiet bestond.Omdat ik geen flikker deed (nog steeds niet eigenlijk ) moest ik aan het einde van het jaar naar een andere school waar het stukken leuker was ohja ik was ook verliefd op een gast die in het laatste jaar zat omdat hij bakkenbaarden had.
Oud 06-12-2005, 17:35
ook hallo
ook hallo is offline
Ik was echt zo'n druk bruggertje dat soms door de school rende (na een paar maanden was ik het wel afgeleerd hoor ). Ik droeg bijna alleen maar kleding van de kinder H&M en had wel vriendinnen op school, maar niet echt een sociaal leven daarnaast

Ik was ook best verlegen en wij hadden altijd een klasseboek, wat naar elke les meegenomen moest worden en als je dat dan een week moest doen vergat je dat rotding altijd en dan vond ik het altijd heel eng om een vreemde klas in te lopen en om dat klasseboek te vragen
Oud 06-12-2005, 17:38
Jolene
Jolene is offline
Ik kan me ook herinneren dat ik een keer een oudere jongen in zn ballen heb geslagen omdat hij aan mn kont zat.Dapperr
Oud 06-12-2005, 17:38
merels
merels is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 06-12-2005 @ 18:35 :
[BIk was ook best verlegen en wij hadden altijd een klasseboek, wat naar elke les meegenomen moest worden en als je dat dan een week moest doen vergat je dat rotding altijd en dan vond ik het altijd heel eng om een vreemde klas in te lopen en om dat klasseboek te vragen [/B]
omg dat wij hadden ook. Er is toen een keer een lolly op getekend met de tekst suck lolly oid en toen moesten we met de hele klas een nieuwe kopen.
Oud 06-12-2005, 17:39
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
merels schreef op 06-12-2005 @ 18:38 :
omg dat wij hadden ook. Er is toen een keer een lolly op getekend met de tekst suck lolly oid en toen moesten we met de hele klas een nieuwe kopen.
Wij kladderde hem ook altijd helemaal onder, maar dat was nooit zo erg. We moesten wel een keer bijna een nieuwe kopen omdat ie een maand kwijt is geweest
Oud 06-12-2005, 17:40
Verwijderd
in de brugklas droeg ik te grote jongensbroeken en ook wijde truien en stomme shirts van pennywise en greenday
ik had lang haar, en volgens mij was ik voor de rest wel normaal.

oja, ik werd er bijna nooit uit gestuurd, omdat ik andere mensen de schuld gaf
Oud 06-12-2005, 17:40
Lif
Lif is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 06-12-2005 @ 12:11 :
na school ging ik altijd de stad in en aan de boulevard hangen en stoer zijn, maar ik was heel verlegen, dus ik zat gewoon stil te zijn bij stoere mensen.
dat deed ik ook wel een beetje. en ik nam gitaarles in een heel gaaf gebouw/club waar allemaal 'grote' mensen werkten en daar lette ik dan op wat stoer was. maar eigenlijk droeg ik wel dezelfde kleren als klasgenootjes.
Oud 06-12-2005, 17:41
Electriq
Electriq is offline
Wij moesten na de eerste pauze altijd uit 'de zoutkorrel' lezen en bidden.
Oud 06-12-2005, 17:42
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Oja ik had na een tijdje knalrode skateschoenen met brede lichtblauwe veters.
Oud 06-12-2005, 17:42
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik was niet geïnteresseerd in mode, droeg wijde kleren en had een bril en een paardenstaart, . Ik was eigenlijk een nerd want de populaire meisjes vond ik domme mutsen die slijmden bij leraren en ik was juist redelijk bijdehand.
Oud 06-12-2005, 17:45
berlin
berlin is offline
we hadden een gehandicapte concierge die Henk heette en we noemde hem HAND want hij had polio of iets, en in de pauze gingen we tussen de kluisjes doorrennen wat dus niet mocht en dan kwam hij ons achterna gestrompeld en verstopten we ons met zn allen in de wc's ( DIT IS EEN DAMES WC JE MAG HIER NIET KOMEN GA WEG , HAND!) we hebben een keertje anderhalfuurlang met zn 5en op 1 wc opgesloten gezeten.
Ik werd er trouwens wel vaak uitgestuurd maar vooral omdat ik heel luidruchtig en aandachttrekkerig was. nog steeds eigenlijk.
Oud 06-12-2005, 18:12
Verwijderd
ik ben eigenlijk ook een aandachtrekker en zeker in de eerste, ik dwong iedereen om the WAVE te doen zodat de wiskundelerares weer een 'flipage' (hip woord uit die tijd) kreeg.
Oud 06-12-2005, 18:49
one.
one. is offline
Vier jaar geleden. Ik zat nog in gymnasim. maakte netjes mijn huiswerk voor de meeste vakken en was een nerd en droeg wijde broeken en truien. En ik luisterde alleen maar naar nu-metal.

Dat nu-metal heeft tot in de zomervakantie van de derde naar de vierde voortgeduurd, toen ben ik smaak gaan ontwikkelen. Vind ik.

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 18:59.
Oud 06-12-2005, 19:01
kuik
kuik is offline
in de eerste was ik een tina-meisje en ging ik met 3 vriendinnetjes naar de tina-dag in duinrell en dat was toen heel gaaf! in die tijd kreeg ik nog veel van mn ouders en had ik veel van diesel en replay, maar ook wel van yes or no ook had ik in de zomer adidasjes met blauwe streepjes net zoals iedereen. en in de winter droeg ik timberlands, maar het was maat 39 en die waren heel veel duurder dan maat 38 en kleiner en toen was ik zogenaamd een 'richie' en in de 1e had ik mijn eerste vriendje en ik zat in 1b2 en hij in 1b1 en dat was heel schattig.
in de 2e klas veranderde dit allemaal.
Oud 06-12-2005, 19:04
kuik
kuik is offline
oh en ik was er een keer uitgestuurd en toen wist ik niet hoe en waar ik me moest melden en toen kwam ik de populairste jongen uit mn klas tegen en toen vroeg ik het aan hem en hij ging met het heel lief uitleggen en toen ik terug kwam in de klas ging hij me uitlachen voor de rest ben ik er bijna nooit uitgestuurd. in mn hele schooltijd misschien 10 keer.
Oud 06-12-2005, 19:08
Verwijderd
Ik was heel klein, en had een heel fout kapsel. Mijn haar is al springerig, maar toen had ik het kort, en toen werd het dus nog springeriger. Ik droeg altijd te grote kleren, omdat ik anders wilde zijn dan de rest, maar ook omdat ik niet op wilde vallen. Verder had ik een beugel en deed ik havo. Mijn brugklasavontuur werd gekenmerkt door zesdejaars die het leuk vonden om bruggers te pesten. Ik was dan ook vaak slachtoffer. Maar dat is achteraf gezien ook niet zo raar.
Oud 06-12-2005, 19:18
Verwijderd
Ik was heel kinderachtig en ik had een enorme rugzak vol boeken en ik droeg stomme kleren en ik had nerd vrienden.
Oud 06-12-2005, 19:48
pipimädchen
pipimädchen is offline
Het eerste half jaar was ik heel verlegen en hing ik rond met nerds en ik begon hen te haten want ze waren saai en ik wilde liever een gave rockchick worden en toen kocht ik maar wat cd's van The Offspring en Nirvana en ging ik stiekem roken na de streetdance les Ik verruilde mijn lichtblauwe overhemdje voor een Soulfly shirt en mijn witte broek voor een stoere paarse jeans met enorm wijde pijpen en om de boel wat op te fleuren kalkte ik 'KORN' en 'PENNYWISE' op mijn Kiplingtas Toen kreeg ik een briefje van de populaiste snol van de klas dat ze me tof vond Vervolgens ging ik mijn nerds pesten En een klassenkrant uitgeven die iedereen kocht behalve die stinknerds dus die gingen allemaal hardstikke dood in latere edities Ik wilde ook een hanekam nemen maar dat mocht niet van de kapster Gelukkig kwam het toen nog niet in me op om zelf aan de haal te gaan met een tondeuse Ik nam maar een neuspiercing voor wat jolijt in het gezicht en van die bindhiplakkertjes en om het af te maken hing ik een hoop doodshoofden en een PEACESIGN om mijn nek Die zat ook in mijn neus Ik vond iedereen erg oppervlakkig want ik deed aan wicca Ik moet nu even Rod Stewart omdraaien, hij is uitgezeild, haha
Oud 06-12-2005, 20:14
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
terror koe dat zijn veel smileys hoor
Oud 06-12-2005, 20:21
Skilly
Skilly is offline
Nou de brugklas is een jaar dat ik liever vergeet.

Ik was ja. Ik droeg lelijke kleding net een nerd. Ik werd vaak gepest door kinderen omdat ik altijd stijfjes liep. Ik was bang om op te staan in de klas vond het doodseng.

Ik had daar me beste vriendin leren kennen. Maar daarvoor ging ik met niemand om omdat ik heel erg verlegen was. Nu nog steeds maar vele malen minder Dus iedereen vond me maar een weirdo.

Ik schaamde me voor alles voor gym en al en blooste heel snel. Ik had standaard een vlecht in

Ik zat op de LPM mavo in rotterdam

Ik ben nog steeds een nerd. Nou ja het studje. Maar ik draag nu wel normaal Volg niet de mode mee 100% Maar ik draag nu wel veel netter met kleding die wel passen en ik wordt nmiet meer gepest.
Oud 06-12-2005, 20:25
Miles
Miles is offline
Citaat:
terror koe schreef op 06-12-2005 @ 20:48 :
Het eerste half jaar was ik heel verlegen en hing ik rond met nerds en ik begon hen te haten want ze waren saai en ik wilde liever een gave rockchick worden en toen kocht ik maar wat cd's van The Offspring en Nirvana en ging ik stiekem roken na de streetdance les Ik verruilde mijn lichtblauwe overhemdje voor een Soulfly shirt en mijn witte broek voor een stoere paarse jeans met enorm wijde pijpen en om de boel wat op te fleuren kalkte ik 'KORN' en 'PENNYWISE' op mijn Kiplingtas Toen kreeg ik een briefje van de populaiste snol van de klas dat ze me tof vond Vervolgens ging ik mijn nerds pesten En een klassenkrant uitgeven die iedereen kocht behalve die stinknerds dus die gingen allemaal hardstikke dood in latere edities Ik wilde ook een hanekam nemen maar dat mocht niet van de kapster Gelukkig kwam het toen nog niet in me op om zelf aan de haal te gaan met een tondeuse Ik nam maar een neuspiercing voor wat jolijt in het gezicht en van die bindhiplakkertjes en om het af te maken hing ik een hoop doodshoofden en een PEACESIGN om mijn nek Die zat ook in mijn neus Ik vond iedereen erg oppervlakkig want ik deed aan wicca Ik moet nu even Rod Stewart omdraaien, hij is uitgezeild, haha
ik zie het helemaal voor me.
Oud 06-12-2005, 20:34
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Skilly schreef op 06-12-2005 @ 21:21 :

Ik ben nog steeds een nerd. Nou ja het studje. Maar ik draag nu wel normaal Volg niet de mode mee 100% Maar ik draag nu wel veel netter met kleding die wel passen en ik wordt nmiet meer gepest.
Hoe kan je nou nerd of stuud zijn op de mavo?
Oud 06-12-2005, 20:34
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
In de brugklas was ik een nerd, wist ongeveer what was up, maar het verkeerd toepaste met kleding. Geruitte tuinbroeken en broeken met ruitjes, mags, adidas superstars, ik had het, alleen combineerde ik het dan met domme beenwarmers of té foute truien enzo.
Ah ja, en ik luisterde naar de spice girls, en was nog heel lief, en maakte mijn huiswerk en ik haalde aan het eind 13 punten van de 18 ofzo, dus ik mocht naar het atheneum.

En in de tweede had ik het gehad met de domme kuttekoppen die me pestten en toen werd ik rebels.
Oud 06-12-2005, 20:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik deed Tweetalig vwo mét Latijn, omdat m'n leraar op de basisschool me had gepust dat te gaan doen. Ging gigantisch mis, want ik kon geen engels. Latijn was wel gaaf, maar ik bleek niet zo talig te zijn, dus ik ging net op het randje over na 2 vwo (en toen schoten m'n cijfers omhoog ).

Eigenlijk was ik een heel gewoon meisje, net geen Esprit-type, ook geen meisje met lompe kleren, en ook geen alto met felle kleuren. Ik vond winkelen best leuk, maar ik wilde niet dezelfde kleren dragen als klasgenootjes, dus ik kocht niet bij The Sting en ook niet bij Esprit. Gelukkig hadden de meesten de h&m nog niet uitgevonden.

Oh, en ik kreeg een beugel.
Oud 06-12-2005, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 06-12-2005 @ 18:04 :
Ik was de eerste met een wijde broek in onze aula van de school en iedereen keek raar naar me. Een jaar later droeg iedereen ze.
Nee.

Ik was blond, graatmager en had 2 vriendinnen oid waarmee ik altijd zat te giechelen. Ik was jaloers op meisjes die uitgingen naar een discotheek hier en die zich dan lieten betasten door geile negers. Want ik wou ook uit. Ik begon make-up te ontdekken, en dat was niet zon goed idee want ik zag eruit als een travestiet en dacht dat dat heel sexy en volwassen was. Ik dronk voor het eerst een beetje passoa op een schoolfeest en dacht dat ik fokkin dronken was. Ik droeg te hoge hakken waar ik niet op kon lopen, en had een witte broek van de marksjop. Ik zag er uit als een del. Zonder tetten weliswaar.

Ohja en ik zal me altijd herinneren dan een jongen uit mijn klas die al het pispaaltje was een stuiver opraapte in de aula (en dat kan niet want dan ben je een sloeber) en toen ging iedereen stuivers naar hem gooien, sommige verhit met een aansteker.

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 20:50.
Oud 06-12-2005, 20:47
Synonym
Synonym is offline
In de brugklas was ik nog heel klein (ik moest nog 12 worden) en ik droeg kleren die mijn moeder voor mij gekocht had bij de Benneton en Peek en Kloppenburg. Oja en ik had van oldschool nikes met donkerblauw en witte zolen en de veters niet gestrikt want dat was NIET stoer. Ik had een heeeele grote boekentas en ik werd vaak onderuit gehaald door hogere klassers. Dan trokken ze aan de tas en boem! daar lag ik. Heel leuk. Oja, ik was fan van de BSB maar ik luisterde ook een beetje naar Nirvana, Pennywise, Offspring en NOFX. En Alanis Morissette. Ik deed trouwens havo/vwo in de 1e en 2e klas, halverwege de 2e ging ik naar de mavo omdat ik wiskunde te moeilijk vond. Oja en ik werd gepest omdat ik een verlegen kindje was. Als ik van school naar huis fietste ging er een jongen achter mij fietsen en op mijn schooltas spugen....

Oud 06-12-2005, 20:50
berlin
berlin is offline
Citaat:
Panini schreef op 06-12-2005 @ 21:44 :
Nee.

Ik was blond, graatmager en had 2 vriendinnen oid waarmee ik altijd zat te giechelen. Ik was jaloers op meisjes die uitgingen naar een discotheek hier en die zich dan lieten betasten door geile negers. Want ik wou ook uit. Ik begon make-up te ontdekken, en dat was niet zon goed idee want ik zag eruit als een travestiet en dacht dat dat heel sexy en volwassen was. Ik dronk voor het eerst een beetje passoa op een schoolfeest en dacht dat ik fokkin dronken was. Ik droeg te hoge hakken waar ik niet op kon lopen, en had een witte broek van de marksjop. Ik zag er uit als een del. Zonder tetten weliswaar.
je had zo n vriendin van me kunnen zijn; ik liet me echter wel betasten door enge negers, niet door geile.
Oud 06-12-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
berlin schreef op 06-12-2005 @ 21:50 :
je had zo n vriendin van me kunnen zijn; ik liet me echter wel betasten door enge negers, niet door geile.
Oh damn, mijn grote droom toen ik 12 was.. Vrijdagavond tot diep in de nacht (12 uur ofzo) sensueel dansen met hippe negers van 18, onder het genot van een Breezah, in mijn witte ensemble inclusief 65 AA behatje.

Ze hebben die tent later overigens gesloten wegens drugsdealen, alcohol verkoop aan minderjarigen en aanrandingen enzo
Oud 06-12-2005, 21:06
berlin
berlin is offline
in mijn hometown had je een tent en die heette XTREME en er waren altijd dezelfde negers en turken want dat waren de eigenaren en hun vrienden en voorderest werden er alleen maar meisjes binnengelaten. En er werden ook weleens scholenfeesten gehouden en dan werden er meisjes op de barkruk gevingerd
Oud 06-12-2005, 21:08
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 06-12-2005 @ 21:34 :
Hoe kan je nou nerd of stuud zijn op de mavo?
Ja als je steeds 9 en 10 haal en iemand die 4 en 6 haalt. Dan word je stuudje genoemt. Maar persoonlijk zijn VWO'rs en HAVOérs stuuds

Wi niemand beledigen

Vergeet ik nog dat ik de grootste tas had van me klas. OMG

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 21:10.
Oud 06-12-2005, 21:12
Verwijderd
Citaat:
berlin schreef op 06-12-2005 @ 22:06 :
in mijn hometown had je een tent en die heette XTREME en er waren altijd dezelfde negers en turken want dat waren de eigenaren en hun vrienden en voorderest werden er alleen maar meisjes binnengelaten. En er werden ook weleens scholenfeesten gehouden en dan werden er meisjes op de barkruk gevingerd
haha ja idd, daar op de wc of in de 'darkroom' want die hadden ze ook, ik wist niet eens wat ik me daarbij moest voorstellen

oh ja in de brugklas ging een fat-chick uit V6 neuken met onze surinaamse concierge op een schoolfeest in de wc's en toen werd- ie ontslagen
Oud 06-12-2005, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 06-12-2005 @ 22:08 :

Vergeet ik nog dat ik de grootste tas had van me klas. OMG
Ja ik ook, er paste 2 illegale chinezen in dat ding. Een meisje bij ons had ook zon trektas op wieltjes, met ruitjes motief. Daar ging iedereen altijd tegenaantrappen.
Oh ja en als stoere havo-vwo klas gingen we altijd de gymnasiumklas pesten, want dat waren nerds.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten