Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Feestdagen 2005

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2005, 11:15
Vice
Vice is offline
Citaat:
Jolt schreef op 07-12-2005 @ 12:04 :
Die 2 dagen in een jaar dat iedereen vrolijk is...

Wat een onzin, ik ben altijd vrolijk
Oud 07-12-2005, 11:47
Verwijderd
Citaat:

Wat een onzin, ik ben altijd vrolijk
maar niet iedereen
Oud 07-12-2005, 12:38
ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
almighty schreef op 06-12-2005 @ 19:15 :
kerstsfeer op t forum...wat moet ik me daarbij voorstellen?

maar goed, de kerstboom staat al klaar (vanavond nog versieren? keine Ahnung..)
je mag mij wel versieren
Oud 07-12-2005, 12:39
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-12-2005 @ 12:47 :
maar niet iedereen
Onzin, geef mij een goede reden om niet vrolijk te zijn?

Elke dag is plezier
Oud 07-12-2005, 13:00
Verwijderd
Nouja, vervelende gebeurtenissen zijn natuurlijk een heel acceptabele reden om even niet vrolijk te zijn.

Dan nog is het geen onzin dat jij niet iedereen bent, maar een vrij duidelijk feit, eigenlijk.
Oud 07-12-2005, 13:19
Verwijderd
Citaat:

Wat een onzin, ik ben bijna altijd vrolijk
Oud 07-12-2005, 14:11
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-12-2005 @ 14:00 :
Nouja, vervelende gebeurtenissen zijn natuurlijk een heel acceptabele reden om even niet vrolijk te zijn.

Dan nog is het geen onzin dat jij niet iedereen bent, maar een vrij duidelijk feit, eigenlijk.
Kijk je kan wel stil blijven staan bij iets, maar cru gezegd het leven gaat door.

Kijk ik zou vandaag cadeau's gaan kopen, maar het mooie is op mijn nederlandse bank staat 0,0 en op mijn belgisch bank mijn loon, ik had wel al wat overgemaakt ,maar dat duurt toch een tijdje, nu was mijn pin pas wazig aan het doen, dus kon ik niks uit geven, naja dan kan ik me daar wel druk om maken, maar dat heeft geen doel. Dan haal ik wel wat in Belgie tussen het werk door of zo, ik zie het wel.

Niet iedereen is mij, daar ben ik ook blij om, hoe zou de wereld eruit zien als iedereen vrolijk is?

Hier werd mijn mening gevraagd en ik zelf vind geen hol aan kerstmis, dan komt de familie bij elkaar, dat kan ook zonder kerstmis, lekker koken kan ook zonder kerstmis, cadeau's hetzelfde verhaal, als ik mijn broer of zusje een lange tijd niet gezien heb, of mijn ouders geef ik ze ook een cadeau.

Maja dat is mijn visie over kerstmis.
Oud 07-12-2005, 14:29
Verwijderd
nee, een paar dagen moeten wachten met cadeau's kopen is ook echt een vervelende gebeurtenis

Mijn punt is dat je zei 'iedereen is 2 dagen vrolijk, wat is daar het leuke aan, ik ben elke dag vrolijk', maar het is niet zo dat iedereen elke dag vrolijk is, dus zou het wel leuk zijn als iedereen wél twee dagen vrolijk is. Wat natuurlijk helemaal niet zo ís met kerst, maar dat terzijde .

En ja, natuurlijk kun je ook met z'n allen bij elkaar zitten en lekker eten als het geen kerstmis is. En dan is het óók leuk. Het feit dat dat altijd al leuk is, maakt kerstmis er niet minder leuk op .
Oud 07-12-2005, 16:03
Jolt
Jolt is offline
Met mij er bij is alles leuk .

Maar zo veel heilboel om een of andere wazige feestdag .

Nou jah die cadeau's is wel erg, ik heb niet veel tijd, mijn broer ook niet en toen hebben we maar een dag afgesproken waar we allemaal wel een beetje kon ik kom dus later, donderdag en vrijdag werk ik, en heb ik eigenlijk niet veel tijd om cadeau's te kopen, dus ze krijgen geen cadeau's van me en natuurlijk mijn suprise zit zonder suprise.
Oud 07-12-2005, 16:09
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-12-2005 @ 08:24 :
Datum.

En Kerst zoals het tegenwoordig gevierd wordt gaat wel degelijk om de Kerstboom. Ik weet niet of er iets belangrijkers aan Kerst is dan de Kerstboom, maar dat is er niet.
Even een serieuse vraag en niet om bijdehand te doen, maar kerst is toch meer dagen en data is toch meerfout van datum?, voor de rest laat ik het maar ff zo als het is straks komt er nog ruzie.
Oud 07-12-2005, 19:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
freud schreef op 07-12-2005 @ 10:32 :
Ik ga vanavond naar een feestje genaamd 'de verjaardag van jezuske'

en ja, ik wil wel kerstsfeer op het forum, in die zin dat iedereen mij moet kussen als ik 'maretak!' post.
*checkt fotoboek*

Okee.
Oud 08-12-2005, 12:38
Nijn*
Nijn* is offline
Voor het forum ga ik niet echt voor de kerstsfeer, ik ga niet mijn ava aanpassen of zo, kijk wel uit.

Maar ja in het echt he (eigenlijk haat ik de hypocrietheid van kerst, die twee dagen in het jaar dat iedereen dan gelukkig moet zijn enz..) Maarja, ik moét er wel aan mee doen.. Ga binnekort met een vriendin kerstinkopen doen, help mee met de kerstboom versieren, ga leuke dingen doen met vriendinnen, draai kerstliedjes, kijk kerstfilms, moet verplicht kerstgedichten schrijven omdat we geen Sint-klaas vieren, ga in de sneeuw spelen met m'n oppaskindjes etc etc. Dus eigenlijk ben ik wel een behoorlijke kerstmuts.
Oud 08-12-2005, 18:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het gewoon lollig om ook eens met kerstmuts naar school te gaan. Bovendien krijg je altijd vrij met kerst. Ik weet niet, met kerst lijkt alles veel gezelliger.
Maar wat ik nou wel raar vind:

De kerstman is bekend geworden door Coca-cola.
De kerstman is in Amerika gekomen door Nederlanders die daar woonden en Sinterklaas vierden. Amerikanen kunnen Sinterklaas niet fatsoenlijk uitspreken en maakten er maar Santa-claus van

En nou is nederland weer bezig met de kerstman overal neer zetten! Alsof we amerika perse moeten nadoen! Zet dan overl Jezus neer ofzo?
En hoewel ik ook wel begrijp dat een dikke jolige amerikaanse vent in zacht pak met een stel rendieren gezelliger is dan een half-naakte man aan een kruis of een jonge baby in een kribbe met wat koningen en wat beesten eromheen, maar het blijft toch wel raar...
Oud 08-12-2005, 18:37
Verwijderd
jaah ik wil overal halfnaakte mannen zien met kerst
Oud 08-12-2005, 18:45
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-12-2005 @ 19:37 :
jaah ik wil overal halfnaakte mannen zien met kerst
Maar da's ook weer zou koud voor ze, niet? Nouja, ze gaan hun gang maar

Regels voor berichten