Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 'De grasmaaier' Rechterhand gestrekt uitsteken met gebalde vuist, schuin naar beneden gericht. De rug bol maken en met je linkerhand een vuist maken en je arm gestrekt naast je rechterarm houden. Dan ritmisch je linkerarm buigen tot schouderhoogte, alsof je een grasmaaier aanzwengeld met zo'n koord. 'de visser' Maak twee vuisten en hou je handen allebei naar achter over je linkerschouder. Zwaai de hengel uit, je armen komen gestrekt recht voor je. Met 1 hand draai je kleine rondjes alsof je de vis binnenhaalt. ![]()
||
Citaat:
![]() de grasmaaier doe ik ook! de ober: rechterhand naar boven, alsof je een dienblad vasthoudt, en je linkerhand gebogen (alsof er een doekje over hangt) en dan een soort van huppelpas. de vogue: allerlei modellen-poses met heel veel kakkers-air (gevolgd door een neussnuif) de wildernis: als een oeran oetang door de zaal hotsen de adjudant: vooral gebruikt op capitain Jack ![]() ![]() Verder beeld ik alle liedjes uit, vooral shut up van bep leent zich daar uitstekend toe ![]() Ik amuseer me uitstekend op de dansvloer ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Bestemming onbekend [proloog+eerste hoofdstuk] Aletta Jacobs | 11 | 25-02-2011 17:22 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn bleke lichaam [verhaal] The one who I am | 6 | 29-08-2002 23:16 |