Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2005, 14:41
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
S. schreef op 14-12-2005 @ 11:28 :
De rassenrellen in Australie,hebben ervoor gezorgd dat verschillende groepen zijn gaan samenwerken tegen de Australische rascisten. Libanezen, Turken, Italianen, Grieken en jongeren uit het Midden-oosten en Middenlandse-zee.

Een positieve ontwikkeling dat er wordt samengewerkt. Maar goed, eigenlijk moeten ze wel, daar de Australische politie hun veiligheid niet kan garanderen.
Citaat:
S. schreef op 14-12-2005 @ 11:37 :
Achteraf ja. En ik neem die politieagenten ook niets kwalijk, maar dat de minderheden samen zijn gaan werken zal zeker ook ervoor gezorgd hebben dat de rust deels teruggekeerd is.
Als je met samenwerken het aanrichten van willekeurige vernielingen bedoelt. Dat werkt eerder averechts. Maar de groepen hebben zich niet echt tegen de originele onruststokers gericht, dat deed de politie. Dat de alcohol inmiddels uitgewerkt was, wil ook wel helpen.
Oud 14-12-2005, 22:00
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een probleem dat in vrijwel elk westers land voorkomt, er zal wel wat meer hebben gespeeld dan 2 badwachten die klappen krijgen, dit soort dingen spelen al jaren.
Oud 15-12-2005, 00:43
Supreme Dutch
Supreme Dutch zegt : Tabee

lees sig. voor duidelijkheid
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 04:27
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Hier wou ik toch nog even op terug komen:

Citaat:
Supreme Dutch schreef op 14-12-2005 @ 01:28 :
... Misschien moet je 2 totaal verschillende bevolkingsgroepen gewoon niet met elkaar laten mixen en iedereen gewoon fijn op zijn eigen grondgebied laten zitten.. Dit voorval + dat in Parijs toont gewoon aan dat een Multiculturele Samenleving een sprookje is.. vroeg of laat gaat het toch weer fout ...
Hier zie je toch weer even een paar gebieden over het hoofd die eerst (bijvoorbeeld 100 of 1000 jaar geleden) mulitcultureel waren waarvan die culturen nu samengesmolten zijn tot een cultuur. Zoek maar vergelijkbare gevallen en trek de tevoorschijnkomende lijn maar eens door van nu naar de toekomst.

Citaat:
Supreme Dutch schreef op 14-12-2005 @ 01:30 :
... Waarom slaat bij deze groep ineens de vlam in de pan?

1 woord.. 5 letters

ISLAM
Waren die mensen niet ook al islamitisch 10 jaar voor de vlam in de pan sloeg?
Oud 15-12-2005, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 15-12-2005 @ 01:43 :
Supreme Dutch zegt : Tabee

lees sig. voor duidelijkheid
Waarom houd je het voor gezien? Heb je het gevoel dat je in het nauw werd gedreven?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 12:38
JCG
JCG is offline
Citaat:
koekjes schreef op 14-12-2005 @ 15:12 :
nee met je dat alles door de islam komt, beetje dom om zo te beredeneren...

maar om ouwe koeien uit de sloot te halen: de blanken hebben australie gejat dus geen recht om te janken dat er mensen zijn die er niet horen dus ik zie hun fucking punt niet... das hetzelfde als de blanken/zwarten die vinden dat amerika van hun is.
Inderdaad, alle blanken optiefen uit australie, wij zetten alle marokanen op de trein naar maroko, altilianen en surinamers per vliegtuig terug. En alle grenzen potdicht, wat zou dat een hoop schelen

edit: wtf doen moslims eigenlijk in australie? Zover ik weet zijn de oorspronkelijk bewoner geen moslims, dus die ook het land uit zetten
Oud 15-12-2005, 16:18
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Ik stop ermee - Bedankt voor alle reacties - Nee, ik ben niet Extreem Rechts, zoals ik me voordeed - Dat deed ik om jullie (s)linkse honden te zieken
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 22:10
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 15-12-2005 @ 13:38 :
Inderdaad, alle blanken optiefen uit australie, wij zetten alle marokanen op de trein naar maroko, altilianen en surinamers per vliegtuig terug. En alle grenzen potdicht, wat zou dat een hoop schelen

edit: wtf doen moslims eigenlijk in australie? Zover ik weet zijn de oorspronkelijk bewoner geen moslims, dus die ook het land uit zetten
wat jij wil
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten