Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tegenwoordig doel: behoud van stemmen. Waarom weldenkende mensen tegen zijn: het kost geld en mensenlevens. |
![]() |
||
Citaat:
Of mis ik nu wat? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zelfs mocht dit gebeuren dan vat je best dat de EU van op handelsmacht tot militair ingrijpen alle troeven in handen heeft. Er zijn geen ethische redenen om de landbouwsubsidies te handhaven. ![]()
||
Citaat:
Niet hun hele markt, ik las vandaag nog in de krant dat een deel van de landbouw in NL ook kan voortleven zonder subsidies (en het soms nu al doet) maar ik denk dat er inderdaad een groot deel zal verdwijnen. Dit is een goede voortuitgang voor de boeren in afrika, maar ik denk toch ook voor de EU zelf, mits het geld dat we eerst aan de landbouw gaven goed besteed zal worden. Maar of jij gelijk hebt of ik weten we pas echt in 2013 ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nieuwe verkiezingen houden bij te weinig steun voor kabinet' Gatara | 76 | 24-06-2005 15:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
USA van plan om nucleare wapens te gaan gebruiken Dark Angel | 71 | 30-03-2002 08:29 |