Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2005, 17:52
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Delano schreef op 29-12-2005 @ 17:16 :
Nee, dat snap ik. Maar kan je ook niet een beetje kwijt waarover het gaat?

S., heftig zeg. Als het waar is (en ik sta dankzij mijn tijd op psychologiesubforum een tikje achterdochtig tegenover grote verhalen) heb je nu een probleem waar je waarschijnlijk niets mee te maken wilt hebben. Kun je die USBstick niet gewoon teruggeven aan de persoon van wie je hem gekregen hebt?

Laatst gewijzigd op 29-12-2005 om 17:55.
Advertentie
Oud 29-12-2005, 17:58
Delano
Delano is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 29-12-2005 @ 17:52 :

S., heftig zeg. Als het waar is (en ik sta dankzij mijn tijd op psychologiesubforum een tikje achterdochtig tegenover grote verhalen) heb je nu een probleem waar je waarschijnlijk niets mee te maken wilt hebben. Kun je die USBstick niet gewoon teruggeven aan de persoon van wie je hem gekregen hebt?
Geef hem aan mij, ik ken wel de juiste personen. (a)
Oud 29-12-2005, 17:58
Verwijderd
Euhm, natuurlijk wel. Maar zou ik dat wel moeten doen. (Degene van wie ik het gekregen heb, is btw niet onbekend voor mij)
Oud 29-12-2005, 18:01
Blood Fire Rage
Citaat:
S. schreef op 29-12-2005 @ 17:58 :
Euhm, natuurlijk wel. Maar zou ik dat wel moeten doen. (Degene van wie ik het gekregen heb, is btw niet onbekend voor mij)
Degene van wie je hem hebt gekregen is waarschijnlijk degene die de info er op gezet heeft. Als dat iemand is waar je bevriend mee bent is het waarschijnlijk het beste om de keuze wat er mee te doen aan hem of haar terug te geven.

Als het daarentegen iemand is die je niet mag...
Oud 29-12-2005, 18:02
Delano
Delano is offline
Citaat:
S. schreef op 29-12-2005 @ 17:58 :
Bedenk wel goed wát je ermee gaat doen. Als het belangrijke informatie is, moet je het voorzichtig bespelen.
Oud 29-12-2005, 18:05
Verwijderd
De documenten zijn vooral belastend voor degene( n ) die me betreffende USBstick gegeven he(eft)bben.
Oud 29-12-2005, 18:06
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Wat hebben samenzweringstheorieën met Donner te maken?
Oud 29-12-2005, 18:07
Love & Peace
Love & Peace is offline
Waar zie jij in dit topic een "samenzweringstheorie" ?
Oud 29-12-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 29-12-2005 @ 18:06 :
Wat hebben samenzweringstheoriën met Donner te maken?
Och, wat je een samenzweringstheorie noemen wil. Het heeft niet zozeer met Donner te maken, wel met andere genomineerden.
Oud 29-12-2005, 18:08
Blood Fire Rage
Citaat:
S. schreef op 29-12-2005 @ 18:05 :
De documenten zijn vooral belastend voor degene( n ) die me betreffende USBstick gegeven he(eft)bben.
Gewoon teruggeven. Ben jij van het probleem af en doe je de USBstickgever er ook nog een plezier mee.

Iedereen die je morgen ontmoet gaat afgetapt en geschaduwt worden
Oud 29-12-2005, 18:20
T_ID
T_ID is offline
Like, yeah right.
Oud 29-12-2005, 18:53
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-12-2005 @ 18:20 :
Like, yeah right.
Dit denk ik nou precies als ik al jouw kasbeheer verhaaltjes lees.
Oud 29-12-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 29-12-2005 @ 18:06 :
Wat hebben samenzweringstheorieën met Donner te maken?
tja dangerous things to say

Laatst gewijzigd op 29-12-2005 om 19:03.
Oud 29-12-2005, 20:01
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 29-12-2005 @ 18:53 :
Daarom huren mensen ook boekhouders in.
Oud 29-12-2005, 20:30
Verwijderd
Ik wil geen spelbreker zijn, maar wat heeft dat precies met dit topic of met het forum in het algemeen te maken?
Oud 29-12-2005, 21:13
T_ID
T_ID is offline
Ik heb geen idee, eerst hadden we het over een dubieuze verkiezing, en toen opeens nam de discussie een bizarre Peter R De Vries wending.
Oud 30-12-2005, 02:29
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 29-12-2005 @ 18:53 :
En dat slaat waar op?
Oud 30-12-2005, 02:49
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
S. schreef op 29-12-2005 @ 15:15 :
Ik ben laatst door een onderzoeksjournalist benaderd. Hij scheen op één of ander manier er achter te zijn gekomen dat er 'geheime documenten' op een geheugenkaartje wat ik in gebruik heb, zaten. Ik ontkende in bezit te zijn van iets dergelijks, maar die journalist bleef plakken en was ervan overtuigd. Hij bood me van alles aan in ruil voor dat kaartje. Toen hij eindelijk doorhad dat ik het niet geven zou, gaf hij me zijn kaartje.
Thuis aangekomen heb ik meteen een aantal documenten bekeken. En het was inderdaad zo. Er zit schokkende informatie op. Dit kabinet heeft zulk erge staatsgeheimen dat ik nu al zeker weet dat als die uitkomen, dit kabinet per direct valt.

Nu is het zo dat er een aantal voor mij bekende personen indirect en zeker ook ongewild, hierbij betrokken zijn geraakt, anders had ik hoogstwaarschijnlijk contact opgenomen met die journalist. Ik sta op dit moment tussen twee vuren. Bekenden die ik niet 'verraden wil/kan' + geweten wat aan me knaagt. Ook wil en kan ik dit niet aan anderen in mijn directe omgeving kwijt, daar mijn internetgedrag en telefoonverkeer sinds die tijd worden afgetapt. (Mja, dit ongetwijfeld ook)

Maar goed, ik had al geen hoge pet op van dit kabinet, maar dit slaat werkelijk alles. Ik had niet verwacht dat wij, hier in Nederland, zó ver konden gaan.

Aan de ene kant is het wel hoopgevend dat die onderzoeksjournalist hiervan geroken heeft. Wellicht koomt dit nog wel aan het licht en kan ik zeggen dat ik 'daarop' doelde.
ATTENTION WHORE
Oud 30-12-2005, 02:50
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben wijselijk m'n mond aan het houden, maar wat is het moeilijk
Oud 30-12-2005, 11:50
Nephtys
Nephtys is offline
Citaat:
S. schreef op 29-12-2005 @ 15:15 :
Ik ben laatst door een onderzoeksjournalist benaderd. Hij scheen op één of ander manier er achter te zijn gekomen dat er 'geheime documenten' op een geheugenkaartje wat ik in gebruik heb, zaten. Ik ontkende in bezit te zijn van iets dergelijks, maar die journalist bleef plakken en was ervan overtuigd. Hij bood me van alles aan in ruil voor dat kaartje. Toen hij eindelijk doorhad dat ik het niet geven zou, gaf hij me zijn kaartje.
Thuis aangekomen heb ik meteen een aantal documenten bekeken. En het was inderdaad zo. Er zit schokkende informatie op. Dit kabinet heeft zulk erge staatsgeheimen dat ik nu al zeker weet dat als die uitkomen, dit kabinet per direct valt.

Nu is het zo dat er een aantal voor mij bekende personen indirect en zeker ook ongewild, hierbij betrokken zijn geraakt, anders had ik hoogstwaarschijnlijk contact opgenomen met die journalist. Ik sta op dit moment tussen twee vuren. Bekenden die ik niet 'verraden wil/kan' + geweten wat aan me knaagt. Ook wil en kan ik dit niet aan anderen in mijn directe omgeving kwijt, daar mijn internetgedrag en telefoonverkeer sinds die tijd worden afgetapt. (Mja, dit ongetwijfeld ook)

Maar goed, ik had al geen hoge pet op van dit kabinet, maar dit slaat werkelijk alles. Ik had niet verwacht dat wij, hier in Nederland, zó ver konden gaan.

Aan de ene kant is het wel hoopgevend dat die onderzoeksjournalist hiervan geroken heeft. Wellicht koomt dit nog wel aan het licht en kan ik zeggen dat ik 'daarop' doelde.
Dus je laat rustig duizenden mensen die volgens jou creperen, kijkend naar jouw felle reacties op diverse standpunten van dit kabinet, dan dat je een paar bekenden erbij lapt. Het is in ieder geval duidelijk dat je niet zoals je zelf zegt de waarheid zo hoog in vaandel hebt. Pleeeeeeeease.
Oud 30-12-2005, 11:54
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
lol.

Wat geloofwaardig.
Oud 30-12-2005, 12:02
Nephtys
Nephtys is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 30-12-2005 @ 11:54 :
lol.

Wat geloofwaardig.
Aan de andere kant; wie verzint nou zoiets.
Oud 30-12-2005, 12:04
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Nephtys schreef op 30-12-2005 @ 12:02 :
Aan de andere kant; wie verzint nou zoiets.
We kennen S. iets langer dan vandaag
Oud 30-12-2005, 12:32
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Aangezien ze toch niet van plan lijkt te zijn te vertellen waarover het gaat kan dit beter dicht.

Regels voor berichten