Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die was ook uitermate chill.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Weet je wat, kom maar terug als je schaamhaar hebt, dan praten we verder
||
Citaat:
Op een carnavalsfeestje in een café zijn een hele hoop studenten waarvan er ongetwijfeld ook een heleboel roken. Wil je al die mensen gaan verbieden om in een kroeg te roken? En wat denk je van feesttenten op het carnavalsfeest waar ook heel veel mensen roken en waar jij hopelijk wel naar binnen mag? Wil je iedereen die daar heen gaat verbieden om binnen waar het feest plaatsvind te roken? Dan verdwijnen er ineens wel een hele hoop mensen naar buiten en missen die dus de feestelijkheid omdat een aantal zeikerds last hebben van de rook. Dat vind ik belachelijk. Nogmaals als je niet wilt dat er gerookt word in de kroeg dan open je maar een kroeg waar niet gerookt mag worden. Eens kijken hoeveel mensen daar heen zouden gaan...
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 16:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() oja, toen ik 14 was ging ik naar van die hele stoere kinderdisco's. En die zijn rookvrij, je zou ze eens moeten proberen ![]() edit: rook in me ogen, daarom type fouten
Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 17:33. |
![]() |
||
Citaat:
Verder zeg ik niet dat je verplicht bent buiten te staan, ik zeg alleen dat je niet moet zeuren over het feit dat het op sommige openbare plaatsen heel normaal is dat er gerookt word. Mijn stelling is dan ook dat als de niet rokers een rookvrij café willen dat ze dat dan fijn zelf moeten gaan openen. Hiermee laat je de keuze of mensen wel of niet in een café willen gaan zitten waar er gerookt wordt. De niet rokers kunnen fijn in een rookvrije omgeving zitten en de wel rokers fijn in een stinkend rookhok. Dan is iedereen tevreden en kunnen we ons weer fijn met echte problemen bezig gaan houden. [Edit] Waar haal je het idee vandaan dat de niet roker meer recht heeft van spreken dan de wel roker? Je weet dat een ieders stem net zo hard telt en dat niemand hier in Nederland een voorkeursbehandeling krijgt? Oftewel verklaar dit nader alsjeblieft want ik snap het niet. [/Edit]
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 20:01. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Christiana wat vind jij hier van? Ik vind het een goed argument maar ik ben het er niet mee eens. Horecagelegenheden worden letterlijk verpest door rokers omdat het hele lokaal blauw ziet van de rook. Dan heb ik het nog niet eens over je gezondheid maar de stank!!! ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
2) Mensen moeten niet zo zeuren over gezondheid. Citaat:
Verder: niet zeuren over de stank. Laat ze eerst maar al die gore parfummetjes en dergelijk verbieden. |
![]() |
||
Citaat:
Omdat iemand verstandiger zou zijn door niet te roken geeft diegene meer recht van spreken? Dit vind ik onzin. In nederland is iedereen gelijk of je nou rookt, konijnen neukt of pillen slikt dat maakt allemaal geen fuck uit. Iedereen mag zijn of haar mening geven en dat iemand verstandiger is geeft zijn of haar mening niet ineens meer waarde dan die van iemand die niet verstandig is. Verder vind ik het hypocriet om te zeggen dat jij geen zin hebt om een hele avond buiten te staan omdat je niet in de rook wil zitten, maar vervolgens verplicht je iemand die wel rookt om dan wel buiten te staan. Voor een reactie op het laatste deel van je post verwijs ik je naar mijn vorige reactie ^^.
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 24-12-2005 om 00:16. |
![]() |
||
Citaat:
Dwight88 geeft (hierboven) ook een goed punt. Ik vind het tevens ook zo dat als de regering een rookverbod geeft zij zich teveel bemoeit met de horeca.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik (en denk vele andere rokers) zullen minder snel uitgaan als je telkens in de kou moeten gaan staan om te roken. En ik denk niet dat de horeca hun omzet met 30% (een gok) willen zien dalen.
||
![]() |
Citaat:
beetje rare redenatie. Ik ben voor, vind het goed dat steeds meer plaatsen rook vrij worden. Ik vind het veel prettiger om in een rookvrije omgeving te zijn, en dan denk ik nog niet eens zo zeer aan mijn gezondheid. Ben trouwens zowiezo blij dat roken steeds meer ontmoedigd word, kut voor de mensen die al roken maar hierdoor is de volgende generatie rokers wel een stuk kleiner denk ik. Ik vind dat coffeeshops wel een uitzondering op de regel zijn. Zo dacht ik er overigens ook over in de tijd dat ik zelf nog rookte... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||||
Citaat:
tja dat krijg je als er een gestapo beleid tegen rokers wordt gehouden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Heb zelf 5 jaar gerookt maar ben altijd al voorstander geweest om roken af te schaffen in de horeca. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed: is dat omgekeerd dan ook niet zo? Waarom moet een roker altijd maar buiten gaan staan in de koude? ALs je dat allemaal goed afzuigt en ventileert (en dan zit je dus weer met een aparte ruimte), dan moet dat toch kunnen? Of als je de niet-rokers ver verwijdert van de wel-rokers??
||
![]() |
Citaat:
Ze hoeven nou niet meteen naar buiten, t een afgesloten rook gedeelte zou ook best kunnen. ik was 13 toen ik begin trouwens, half jaar gestopt nu ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|