Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*flauwe grap over moslims en de petronas towers* ontopic: VS(westkust), of maui hawaii edit: heb geen zin in een ban rond kerst
Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 16:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar uh, ik zou het niet erg vinden om later te emigreren naar manhattan of sydney
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Btw, ik heb het hier over het Noorden. Weet niet of dat uitmaakt, maar volgens de northeners zelf wel.
Laatst gewijzigd op 23-12-2005 om 15:55. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik zou op verschillende plekken willen wonen, maar me ergens voor een paar jaar vestigen lijkt me erg aantrekkelijk en dan zien we wel verder, dat kan ik nou toch niet serieus zeggen. Landen: Noorwegen of Australië + Canada.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ot, ik wil mijn laatste dagen in een ver oord (met ongerept natuur) doorbrengen, waar ik afgesloten van de wereld, op een rustige manier mijn leven van geboorte tot eind kan doornemen, en alle onvervulde verlangens (die gezien mijn wensenlijst zonder meer aanwezig moeten zijn), woedes, liefdes en andere staten van leven, op een rustige manier kan plaatsen/oplossen en met een gerust hart kan sterven. Eerder wil ik niet emigreren, wel veel reizen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #108 giftig kevertje | 499 | 12-04-2010 16:30 |