![]() |
||
![]() |
Citaat:
-Als jij iemand zou moeten zijn uit de wereldgeschiedenis (...) -Thema schoolfeest -wat deed ik verkeerd? ![]() Ik ben me er van bewust dat met de algemene regel die ik stelde de grens behoorlijk wazig blijft. Het punt is gewoon dat ik bijna loop te janken om die ![]() Maar misschien is dit een moment om een principiële keuze te maken: een makkelijk toegankelijk DK zonder al te veel inhoud (en dan komt de discussie over wat DK nog van onzin onderscheid pas goed op gang), of een DK die wat 'dieper' gaat. Niet kiezen is imo ook een keuze, dan stevent DK immers op het eerste af. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan welleens zeer benieuwd raken wat ertoe heeft gebracht wat iemand voor ideaal heeft
||
Citaat:
dus DK moet onder shittopics lijden omdat de Onzinners niet is een keer normaal op een topic in kunnen gaan?
||
Citaat:
Maar als je maar één specifiek onderdeel van DK overhoudt, bijv. wat vind je van een medeforummer, hef het dan in z'n geheel op en maak er een sticky van op Lifestyle. Het marginaliseert DK enorm als je er dingen uit weghaalt, ook al zijn dat onzin topics. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |