![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb mijn mening al gespuit. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben tegen elke vorm van discriminatie. Of het nou posiftief of negatief is. Maar in sommige gevallen denk ik dat je niet zo moet zeuren. Zoals hier. Waar maken mensen zich druk om. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Postitieve discriminatie bestaat by the way niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het boeit mij net als die hele discussie over negerzoenen vrij weinig. Zeker als je kijkt wat voor problemen het buitenland heeft (rellen in parijs/sydney en organisaties als de kkk) vind ik dat wij niet zo moeten zeuren.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, maar wel goed voor de omzet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In dit geval is er een duidelijke reden waarom discriminatie hier is toegestaan: de schade is vrijwel non-existent (die ene avond dat mannen niet naar de kroeg kunnen zonder te betalen, big deal) en het voordeel voor de andere partijen is groot (vrouwen komen er op af en de kroegbaas verdient er goed aan). Verder is 'elke avond toegang tot de kroeg' geen grondrecht. In dat licht lijkt het argument 'MAAR HET IS TOCH DSIRCIMINATIE!!!11' ineens heel zwak. Want een nadere onderbouwing dan 'het is toch belachelijk dat (...)' tref ik in jouw betoog niet echt aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, hoe kan er iemand nou moeite hebben met dit soort discriminatie? Ik dacht toch echt dat feminisme iets van de vorige eeuw was.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom in vredesnaam?? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En groepskorting bij musea.. De hardwerkende man die elke dinsdag trouw zijn pizza haalt bij Achmed, zal zich ook gediscrimineerd voelen als de pizza's op maandag 'pizza-dag' goedkoper zijn. Morgen in Trouw: "De dinsdagse pizza-eters uit de Alblasserdamse componistenbuurt houden een demonstratie" En bij de Albert Heijn worden mensen gediscrimineerd die geen bonuskaart hebben. Aankomende onderzoeken zullen aantonen dat relatief meer allochtonen geen bonuskaart bezitten. Dat wisten ze bij Ahold wel...... ze deden het erom!! Dat dokters meer verdienen dan vuilnismannen is trouwens ook discriminatie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|