Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2006, 02:23
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 05-01-2006 @ 00:51 :
sinds wanneer nemen ze geen aangifte aan als je alcohol hebt gedronken?
Sinds je strafbaar bent voor openbare dronkenschap (tuurlijk, met een biertje op zullen ze niet miepen, maar kroeg en wildvreemd zoenen..).

Citaat:
Augustus schreef op 05-01-2006 @ 02:03 :
Het is wél aanranding wat jij beschreef en daarnaast mag hij wel degelijk AANGEHOUDEN worden, in een geval als deze wordt niemand gearresteerd.
Hm, ohja, excuuses, overige deel geldt alsnog voor de aanklacht (mocht die komen).
Oud 05-01-2006, 12:58
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik vind het toch maar een dubieus verhaal.

Gelijk jij het vertelt lijkt het inderdaad alsof er niks aan de hand was, maar toch kan ik me moeilijk inbeelden dat dat het volledige verhaal was. Ik kan me best inbeelden dat het voor een meisje heel intimiderend is wanneer je gewoon wat ligt te flirten en 'zot doen', dat die vent de eerste de beste gelegenheid neemt om in 'een uitgangsgelegenheid' al onmiddellijk onder het truitje te gaan.

Gelijk jij het vertelt was het inderdaad heel flauw van haar om het via de politie uit te praten. Een klap op je kop was volgens mij wel voldoende.

Maar heus... dat doe je toch niet, in een vol café (of desnoods in een donker hoekje in een café) zo snel als je kan aan iemand d'r tieten te gaan voelen? Of ben ik daar zo ouderwets in?
Oud 05-01-2006, 13:00
Muchacha
Muchacha is offline
Het is een beetje ordinair, maar het lijkt me niet straf als je bij een eerste zoenpartij al aan mekaars lichaam gaat zitten voelen. Misschien niet in een discotheek nee Maar zo apart lijkt het me nou ook niet...
Oud 05-01-2006, 13:13
adon1s
adon1s is offline
Het was gewoon een uitlokhoertje...
Oud 05-01-2006, 15:15
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 05-01-2006 @ 13:58 :
Ik vind het toch maar een dubieus verhaal.

Gelijk jij het vertelt lijkt het inderdaad alsof er niks aan de hand was, maar toch kan ik me moeilijk inbeelden dat dat het volledige verhaal was. Ik kan me best inbeelden dat het voor een meisje heel intimiderend is wanneer je gewoon wat ligt te flirten en 'zot doen', dat die vent de eerste de beste gelegenheid neemt om in 'een uitgangsgelegenheid' al onmiddellijk onder het truitje te gaan.

Gelijk jij het vertelt was het inderdaad heel flauw van haar om het via de politie uit te praten. Een klap op je kop was volgens mij wel voldoende.

Maar heus... dat doe je toch niet, in een vol café (of desnoods in een donker hoekje in een café) zo snel als je kan aan iemand d'r tieten te gaan voelen? Of ben ik daar zo ouderwets in?
Daar denkt iedereen anders over, het lijkt mij ook niet het meest logische om meteen te doen. Maar dat doet er eigenlijk niet toe, als zij geen nee heeft gezegd, kon hij gewoon niet weten dat zij het niet goed vond.
Oud 05-01-2006, 16:40
Supreme Dutch
Succes ermee ouwe.. Zou proberen te achterhalen wie die chick is en iemand anders laten vragen (zelf contact met dr opnemen is misschien niet zo handig, heb je nog een aanklacht aan je broek voor stalken) of ze de aanklacht wil heroverwegen.. en wat er volgens haar gebeurt is.. misschien had ze een vriend/bekende die erachter kwam, die het niet kon waarderen, en toen heeft ze het maar op aanranding geschoven om zelf onschuldig te lijken.. (blijkt met die groepsverkrachtingen in Dordrecht ook vaak het geval te zijn)

p.s. Had ze wel een beetje goeie jetsers? Anders is het echt voor niks geweest..
Oud 05-01-2006, 16:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 05-01-2006 @ 17:40 :
p.s. Had ze wel een beetje goeie jetsers? Anders is het echt voor niks geweest..
Ik dacht al, waar blijft de gebruikelijke foutheid.
Oud 05-01-2006, 17:04
jeroen2
jeroen2 is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 04-01-2006 @ 18:25 :
Even bij de rechtswinkel langs zou ik zeggen. Zullen zat stuidenten zijn die dit intressant vinen lijkt me, mocht je ooit een boete krijgen oid NIET BETALEN.

Voorlaten komen bij de kanton rechter, je zegje doen, benadrukken dat je met dr stond te zoenen en dat je vervolgens met je hand over dr borst ging, niet onder dr trui, en dat ze geen stop of ho heeft gezegt. Allen behoort niet tot aanranding. Overigens, als zij ook maar een druppel alcohol had gedronken mochten de agenten dr aangifte niet in behandeling nemen, laat staan jou arresteren.

Overigens is een aanklacht wegens smaad ook goed te doen lijkt mij. Terugpakken die fokking hoer.
Aanranders voor de kantonrechter? Ik wist dat er te weinig rechters waren, maar dit gaat ook wel wat ver
Oud 05-01-2006, 17:06
Raven
Raven is offline
Als dit verhaal waar is vind ik het gewoon schandalig en dan hoef je het hierbij ook niet te laten zitten.

ze heeft je bewust in de val laten lopen dat blijkt uit alles en ook uit de getuigeverklaringen.

Ik zou aangifte wegens smaad tegen haar doen.
grote kans dat je dat in dit geval wint
Oud 05-01-2006, 17:26
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
jeroen2 schreef op 05-01-2006 @ 18:04 :
Aanranders voor de kantonrechter? Ik wist dat er te weinig rechters waren, maar dit gaat ook wel wat ver
Mocht je een boete krijgen en die neit betaald komt dat voor de kantonrechter naar mijn weten.
Oud 05-01-2006, 19:00
Megadeth
Megadeth is offline
Gewoon negeren juh, je hebt niks fouts gedaan die kuthoer had maar nee moeten zeggen.
Oud 05-01-2006, 19:16
Bequiristain
Bequiristain is offline
Ik ben vandaag nog bij de politie geweest om te informeren hoe de zaak ervoor stond,ik kreeg de agent te spreken die mijn verhaal heeft aangehoord.
Hij zei dat ik me niet teveel zorgen moest maken,er hadden zich al wat getuigen gemeld in deze zaak,de zaak was nog niet afgerond,de bedoeling is om maandag de zaak af te ronden,dan wordt er beslist wat er mee gebeurd.

Natuurlijk horen jullie het verhaal alleen van mijn kant,dat is inderdaad moeilijk te beoordelen,en ik kan me voorstellen dat sommige mensen het niet vinden passen om in een uitgaansgelegenheid aan de borsten van een jongedame te voelen,eigenlijk ben ik het daar gewoon mee eens.
Ik heb me laten meeslepen en heb niet nagedacht,hormonen waren sterker als mijn hersenen,tja de dame was inderdaad niet lelijk en verleidelijk.

Waarom zou ze zoiets doen,tja ik ben geen psycholoog,misschien aandacht tekort,sensatieschoppen,onzekere jongens/mannen treiteren,of ze is gewoon een mannenhaatster en probeert zo wraak te nemen.

Ik heb geen enkele behoefte deze dame nog een keer te zien,ook geen behoefte haar aan te klagen als ik vrijuit zou gaan,als ik geen straf of boete krijg dan vind ik het best,ik heb geen strafbaar feit gepleegd,daar blijf ik bij.
Ik ga ook tegen elke straf in beroep,die dame krijgt nog geen euro van me.
Niet omdat ik arm zou zijn,maar puur uit principe
Oud 05-01-2006, 20:32
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Goed zo. Zie je nou dat jij heus geen straf krijgt? En volgende keer bedenk je je waarschijnlijk wel twee keer voor je aan een meisje gaat zitten
Oud 05-01-2006, 20:56
Raven
Raven is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 05-01-2006 @ 20:16 :
Ik ben vandaag nog bij de politie geweest om te informeren hoe de zaak ervoor stond,ik kreeg de agent te spreken die mijn verhaal heeft aangehoord.
Hij zei dat ik me niet teveel zorgen moest maken,er hadden zich al wat getuigen gemeld in deze zaak,de zaak was nog niet afgerond,de bedoeling is om maandag de zaak af te ronden,dan wordt er beslist wat er mee gebeurd.

Natuurlijk horen jullie het verhaal alleen van mijn kant,dat is inderdaad moeilijk te beoordelen,en ik kan me voorstellen dat sommige mensen het niet vinden passen om in een uitgaansgelegenheid aan de borsten van een jongedame te voelen,eigenlijk ben ik het daar gewoon mee eens.
Ik heb me laten meeslepen en heb niet nagedacht,hormonen waren sterker als mijn hersenen,tja de dame was inderdaad niet lelijk en verleidelijk.

Waarom zou ze zoiets doen,tja ik ben geen psycholoog,misschien aandacht tekort,sensatieschoppen,onzekere jongens/mannen treiteren,of ze is gewoon een mannenhaatster en probeert zo wraak te nemen.

Ik heb geen enkele behoefte deze dame nog een keer te zien,ook geen behoefte haar aan te klagen als ik vrijuit zou gaan,als ik geen straf of boete krijg dan vind ik het best,ik heb geen strafbaar feit gepleegd,daar blijf ik bij.
Ik ga ook tegen elke straf in beroep,die dame krijgt nog geen euro van me.
Niet omdat ik arm zou zijn,maar puur uit principe
aangifte doen jij
Oud 05-01-2006, 21:01
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Raven schreef op 05-01-2006 @ 21:56 :
aangifte doen jij
Inderdaad leert ze dat gedrag meteen af. Anders doet ze het straks bij nog iemand en die jongen heeft mischien geen getuigen ofzo he.
Oud 05-01-2006, 21:56
AngelLena
AngelLena is offline
wat vaak zo is met dit soort zaken, het is het woord van de 1 tegenover het woord van de ander en in Nederland is het nog altijd onschuldig tot schuld is bewezen. Als de betreffende jongedame niet met hardere bewijzen dan haar woord kan komen dat jij iets gedaan zou hebben terwijl zij duidelijk heeft gemaakt dit niet te willen, kunnen ze je niets maken. Al helemaal niet als jij er een paar lui tegenover hebt staan die precies het verhaal kunnen vertellen wat jij hebt verteld.

Verder wil ik er zelf niet over oordelen, ik vind dat zo'n verhaal niet beoordeeld kan worden als je maar 1 kant kent.
Oud 07-01-2006, 18:21
Bequiristain
Bequiristain is offline
De politie heeft de zaak gesloten.
De dame is door de mand gevallen.
Anderhalf jaar geleden blijkt zoiets ongeveer ook in Venlo gebeurd te zijn,de vriendin van dat zogenaamde aangerande meisje,die samen met haar in Venlo aangifte kwam doen,plus getuigenis aflegde was zij dus.Ook toen was het vals alarm en is de zaak gesloten zonder vervolging

Nu zal het anders gaan,in tegenstelling tot wat ik eerder zei heb ik toch aangifte tegen haar gedaan,niemand noemt mij een aanrander zei ik tegen de politie agent,dat is een term die voor veel mensen gelijk staat aan vieze mannetjes die niet van meisjes/vrouwen af kunnen blijven door gefrustreerde gevoelens,daar wil ik niet mee vergeleken worden.
Ik denk ook dat deze dame hulp nodig heeft want iets in haar mooie hoofd werkt niet zoals het hoort.

De agent vond het wel knap dat ik zo netjes,rustig en beleefd bleef,de meeste mensen worden boos als ze vals beschuldigd worden,ik zei daarop dat ik met boos worden alleen mijn eigen glazen zou ingooien,ik wist dat ik niks verkeerds gedaan had en was eerder verbaasd als boos
Oud 07-01-2006, 19:38
Raven
Raven is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 07-01-2006 @ 19:21 :
De politie heeft de zaak gesloten.
De dame is door de mand gevallen.
Anderhalf jaar geleden blijkt zoiets ongeveer ook in Venlo gebeurd te zijn,de vriendin van dat zogenaamde aangerande meisje,die samen met haar in Venlo aangifte kwam doen,plus getuigenis aflegde was zij dus.Ook toen was het vals alarm en is de zaak gesloten zonder vervolging

Nu zal het anders gaan,in tegenstelling tot wat ik eerder zei heb ik toch aangifte tegen haar gedaan,niemand noemt mij een aanrander zei ik tegen de politie agent,dat is een term die voor veel mensen gelijk staat aan vieze mannetjes die niet van meisjes/vrouwen af kunnen blijven door gefrustreerde gevoelens,daar wil ik niet mee vergeleken worden.
Ik denk ook dat deze dame hulp nodig heeft want iets in haar mooie hoofd werkt niet zoals het hoort.

De agent vond het wel knap dat ik zo netjes,rustig en beleefd bleef,de meeste mensen worden boos als ze vals beschuldigd worden,ik zei daarop dat ik met boos worden alleen mijn eigen glazen zou ingooien,ik wist dat ik niks verkeerds gedaan had en was eerder verbaasd als boos

Oud 07-01-2006, 20:13
Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 03-01-2006 @ 00:46 :

Is de TS een Marokkaan?
Oud 07-01-2006, 22:46
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
had je maar met je lul uit haar kont moeten blijven, 'shit' happens.
Oud 07-01-2006, 23:59
Verwijderd
Gelukkig maar
Oud 08-01-2006, 00:03
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Goede zaak die aangifte van je.
Oud 08-01-2006, 00:04
Uice
Uice is offline
Zo zie je maar weer: in de wereld van aanrandingen komt alles op zijn pootjes terecht.
Oud 08-01-2006, 00:05
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-01-2006 @ 01:04 :
Zo zie je maar weer: in de wereld van aanrandingen komt alles op zijn pootjes terecht.
En wat nou bij een aanranding in een homobar?
Oud 08-01-2006, 00:29
Supersuri
Supersuri is offline
Mooi dat het zo is afgelopen. Krijgen we nog te horen wat er met jou aangifte gebeurd?

Succes ermee.
Oud 15-01-2006, 13:37
Bequiristain
Bequiristain is offline
De aangifte van mij zal volgens de politie waarschijnlijk er toe leiden dat de jongedame geld moet gaan betalen,zal geen groot bedrag zijn maar het gaat om het principe
Oud 16-01-2006, 19:34
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 02-01-2006 @ 22:20 :
Oudjaarsavond,ik was in de stad in een uitgaansgelegenheid.
Kwam daar een leuke meid tegen,gewoon wat gekletst en wat gedronken,na een tijdje begon ze duidelijk te flirten,ik was wel wat onzeker,moest ik er nu op in gaan of niet,uiteindelijk beetje kussen en ik ga met mijn hand over haar truitje en voel aan borsten,en ook eventjes in haar truitje,ze stopte en zei dat ze even moest bellen.
Ze loopt naar buiten,het duurde wel lang,maar goed,ik weet dat telefoongesprekken bij dames soms lang kunnen duren,even later komt ze terug,of ik even buiten wou komen,ik had eerlijk gezegd het idee dat ze wel meer wou,tenminste die indruk gaf ze me wel.
Ik dus naar buiten,staan er 2 agenten,ja hij is het,zegt ze tegen die agenten,en ik moest mee,ik vroeg waarom,was me van geen kwaad bewust.
U hebt deze dame ongevraagd betast,ik dacht even"wat krijgen we nou"maar had geen zin om herrie te gaan trappen en ging braaf mee.
Op het politieburo werd ik verhoord,ik heb mijn verhaal gedaan zoals ik vond zoals het gegaan was,voorlopig ligt er nu een aanklacht tegen me voor aanranding,ik heb nog nooit iemand kwaad gedaan en heb nog steeds niet het idee dat ik dat meisje heb lastig gevallen.

Het is haar woord tegen die van mij en ik vrees toch dat ze een meisje eerder geloven.
Ben ik te naief geweest en wou ze me gewoon in de val laten lopen?
Of ben ik echt te ver gegaan,ze deed behoorlijk uitdagend,ik had echt de overtuiging dat ze dit wou,ik ben altijd zo voorzichtig

Afwachten hoe dit afloopt,bizar is dat ik geen idee heb iets fouts gedan heb

OMG

wat n smerige teringhoer

als je t mij vraagt had je dr keihard moeten neuken en m moeten peren, maar ik snap ook wel dat dat achteraf praten is....

succes om hier onderuit te komen
Oud 16-01-2006, 21:16
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik ben heel erg benieuwd hoe dit afloopt. Ik zou voor de aanklacht gaan als ik jou was, lees dit maar eens (als je dat al niet gedaan had )

Veel sterkte ermee!
Oud 17-01-2006, 12:45
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
HvJ schreef op 02-01-2006 @ 22:33 :
Het is inderdaad haar woord tegen dat van jou, ik zou het niet per definitie aanranding willen noemen, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat een vreemd persoon tijdens het uitgaan niet zomaar aan mijn borsten hoeft te zitten, ook niet tijdens een hefitige zoenpartij. Vraag het voorzichtig en je weet beide waar je aan toe bent... Goodluck, en misschien zijn er wel getuigen die jouw verhaal na kunnen vertellen?
dit
maarrr!!! dan vind ik dat je dat opzich wel eerst even tegen de persoon in kwestie moet zeggen. Je kunt toch gewoon zeggen, dit wil ik niet. Als ze dat gedaan had was je er vast niet mee door gegaan... En als je wel was doorgegaan dan snap ik het van haar. Politie is misschien wat overdreven maarja.
Oud 17-01-2006, 14:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 16-01-2006 @ 20:34 :
als je t mij vraagt had je dr keihard moeten neuken en m moeten peren, maar ik snap ook wel dat dat achteraf praten is....
Ja, als ie de consequenties had geweten had ie dat natuurlijk gedaan.
Oud 17-01-2006, 14:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Kingofthemall schreef op 16-01-2006 @ 22:16 :
Ik ben heel erg benieuwd hoe dit afloopt. Ik zou voor de aanklacht gaan als ik jou was, lees dit maar eens (als je dat al niet gedaan had )
Je bent laat, hij heeft al gewonnen.
Oud 18-01-2006, 14:52
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 15-01-2006 @ 14:37 :
De aangifte van mij zal volgens de politie waarschijnlijk er toe leiden dat de jongedame geld moet gaan betalen,zal geen groot bedrag zijn maar het gaat om het principe
mooie win-win situatie: aan er tieten zitten en geld toekrijgen!
Oud 18-01-2006, 17:03
Martin
Martin is offline
Citaat:
Juice schreef op 08-01-2006 @ 01:04 :
De wereld van seksuele intimidatie staat anders aardig op z'n kop:

RTL Nieuws 18-01-2006 14:43

Citaat:
Bewijslast seksuele intimidatie omgedraaid
Slachtoffers van seksuele intimidatie op de werkvloer krijgen een sterkere positie tegenover de rechter. Een Kamermeerderheid steunt een voorgenomen wetswijziging van het kabinet.

Bewijzen
De bewijslast bij seksuele intimidatie wordt verschoven van klager naar de beschuldigde partij. Op dit moment moeten werknemers met een klacht zelf hun beschuldiging bewijzen.

Rechter
Met de nieuwe regels kan de rechter beslissen om dit om te draaien. De wetswijziging vloeit voort uit een Europese richtlijn over discriminatie op grond van geslacht.
Ik voorspel grote problemen...
Oud 18-01-2006, 17:26
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ze luist je er nogal in. Als ze niet wilde dat je haar borsten aanraakte had ze dat ook wel kunnen zeggen.
Oud 19-01-2006, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 02-01-2006 @ 23:00 :
Geen stijl vind ik het van dat meisje. Ok dat ze niet wil dat je aan haar borsten zit, maar om daar gelijk de politie bij te halen. Je hebt toch een mond gekregen om nee te zeggen..

gewoon je eigen verhaal blijven vertellen, er zijn vast wel mensen die het kunnen bevestigen.
Oud 19-01-2006, 19:15
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
Martin schreef op 18-01-2006 @ 18:03 :
De wereld van seksuele intimidatie staat anders aardig op z'n kop:

RTL Nieuws 18-01-2006 14:43

Ik voorspel grote problemen...

Mjah, alsof de rechter niet al de mogelijkheid had om de bewijslast o.b.v. vermoedens om te draaien
Oud 19-01-2006, 19:32
Megadeth
Megadeth is offline
Ja, borsten mag je gewoon aanzitten vind ik, daar zijn ze voor buiten melk geven.
Oud 19-01-2006, 21:37
Verwijderd
Er zijn 2 type meisjes
Als je met een sletje te maken hebt maakt t niet uit, die vinden dat prima en zijn het gewend

Lieve meisjes daarentegen vinden dat te ver gaan, zeker voor een eerste keer
Oud 19-01-2006, 21:59
Verwijderd
dus ik ben een slet?dankje
Oud 20-01-2006, 09:15
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
kazje schreef op 19-01-2006 @ 22:59 :
dus ik ben een slet?dankje
*gniffel*
Oud 27-01-2006, 12:25
Bequiristain
Bequiristain is offline
De jongedame heeft dus inmiddels een advocate,kreeg gisteren een brief met het verzoek om samen met zijn cliente tot een oplossing te komen zonder dat daar een rechter aan te pas zou komen,er werdt in die brief over een soort bemiddelingscontact gesproken
Ik heb 7 dagen om te reageren,als zij dan niets van me gehoord heeft dan gaat de zaak alsnog naar de rechtbank
Oud 27-01-2006, 12:30
Myuki
Myuki is offline
en, wat ga je doen?
Oud 27-01-2006, 12:39
Muchacha
Muchacha is offline
Ik zou het er niet bij laten, vrees ik
Oud 27-01-2006, 14:39
Maresha
Maresha is offline
ow my god wat een ***wijf

Ik vind het echt nergens op slaan dat ze aangifte heeft gedaan
somme mensen

ik leef met je mee!!

ik vind het echt geen aanranding, ja als een jongen met mij zoent
en gelijk aan mn borsten gaat zitten vind ik dat wel beetje snel gaan enzo en zou ik er wat van zeggen, maar zolang zei niet duidelijk heeft gemaakt dat ze het niet wou en er wel de kans voor heeft gehad vind ik het ook geen aanranding

sterkte

Laatst gewijzigd op 27-01-2006 om 14:46.
Oud 27-01-2006, 18:26
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Maak haar kapot, dat gedram !
Oud 28-01-2006, 11:07
Kali
Kali is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 27-01-2006 @ 13:25 :
De jongedame heeft dus inmiddels een advocate,kreeg gisteren een brief met het verzoek om samen met zijn cliente tot een oplossing te komen zonder dat daar een rechter aan te pas zou komen,er werdt in die brief over een soort bemiddelingscontact gesproken
Ik heb 7 dagen om te reageren,als zij dan niets van me gehoord heeft dan gaat de zaak alsnog naar de rechtbank
Daar moet jij weten wat je wilt.
Indien je gaat bemiddelen, dan heb je direct een uitkomst, of kun je alsnog naar de rechtbank gaan.
Daarentegen als je nu niet reageert, dan komt het al slecht over dat je niet wenst te bemiddelen. Alsook dat de rechter de feiten zal bekijken, en je niet zeker weet of je wel in het gelijk gesteld zult worden, of je wel een vergoeding krijgt enz.
En als de zaak dan nog eens in een beroep zou gaan, ben je heel lang kwijt aan procedure, waarschijnlijk ook nog eigen advocaatkosten en is misschien alles voor niets geweest.
Dus de vraag aan jou is, vind je het waard om naar de rehctbank te gaan?
Oud 29-01-2006, 11:49
Bequiristain
Bequiristain is offline
Ik heb besloten om op het verzoek in te gaan,ik ben wel benieuwd wat ze te zeggen heeft,voor mij hoeft die rechtbank niet eens,maar ik vind wel dat het haar duidelijk moet worden dat ze niet zomaar iemand kan beschuldigen van aanranding,als ze mijn hand had weggeduwd of nee had gezegd was het voor mij wel duidelijk geweest dat ik te ver was gegaan,maar ze liet me gewoon voelen dus ik dacht ze zal het wel goed of fijn vinden.

Ik ga morgen die advocate bellen voor een afspraak te maken
Oud 29-01-2006, 11:59
Verwijderd
Lijkt me vrij duidelijk wat ze te zeggen zal hebben, dat heeft haar advocaat er al wel ingestampt hoor. Laat je daar ajb niet door inpakken, het zou te gek zijn als dat meisje hier met de schrik vanaf komt
Oud 29-01-2006, 13:09
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 29-01-2006 @ 12:49 :
Ik heb besloten om op het verzoek in te gaan,ik ben wel benieuwd wat ze te zeggen heeft,voor mij hoeft die rechtbank niet eens,maar ik vind wel dat het haar duidelijk moet worden dat ze niet zomaar iemand kan beschuldigen van aanranding,als ze mijn hand had weggeduwd of nee had gezegd was het voor mij wel duidelijk geweest dat ik te ver was gegaan,maar ze liet me gewoon voelen dus ik dacht ze zal het wel goed of fijn vinden.

Ik ga morgen die advocate bellen voor een afspraak te maken
Als ik jou was zou ik niet alleen gaan, die advocate is er voor haar belang en probeert vast zo te praten dat je rechter je ongelijk geeft en je ook nog is aan jezelf gaat twijfelen.

Mischien zelf ook een advocaat meenemen of iemand die voor jou belang op komt om je bij te staan. Een van je ouders, of je beste vriend ofzo zou al helpen.

Anders laat je je straks zo ompraten door die advocaat en denkt dat meisje dat ze er mooi mee weg gekomen is.

Succes ermee.
Oud 31-01-2006, 18:36
lodemai
lodemai is offline
niet op ingaan.

ik zou keihard zeggen dat ze tot de rechtzaak kan wachten als ze zo graag iets wil zeggen. als je haar echt wil laten weten dat ze niet zomaar iemand kan beschuldigen van aanranding kan je haar beter voor het gerecht slepen. dat hakt er wel in bij haar.

Regels voor berichten