![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OMG wat n smerige teringhoer als je t mij vraagt had je dr keihard moeten neuken en m moeten peren, maar ik snap ook wel dat dat achteraf praten is.... succes om hier onderuit te komen |
![]() |
|
Ik ben heel erg benieuwd hoe dit afloopt. Ik zou voor de aanklacht gaan als ik jou was, lees dit maar eens (als je dat al niet gedaan had
![]() Veel sterkte ermee! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maarrr!!! dan vind ik dat je dat opzich wel eerst even tegen de persoon in kwestie moet zeggen. Je kunt toch gewoon zeggen, dit wil ik niet. Als ze dat gedaan had was je er vast niet mee door gegaan... En als je wel was doorgegaan dan snap ik het van haar. Politie is misschien wat overdreven maarja.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
RTL Nieuws 18-01-2006 14:43 Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mjah, alsof de rechter niet al de mogelijkheid had om de bewijslast o.b.v. vermoedens om te draaien ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Indien je gaat bemiddelen, dan heb je direct een uitkomst, of kun je alsnog naar de rechtbank gaan. Daarentegen als je nu niet reageert, dan komt het al slecht over dat je niet wenst te bemiddelen. Alsook dat de rechter de feiten zal bekijken, en je niet zeker weet of je wel in het gelijk gesteld zult worden, of je wel een vergoeding krijgt enz. En als de zaak dan nog eens in een beroep zou gaan, ben je heel lang kwijt aan procedure, waarschijnlijk ook nog eigen advocaatkosten en is misschien alles voor niets geweest. Dus de vraag aan jou is, vind je het waard om naar de rehctbank te gaan?
||
![]() |
Citaat:
Mischien zelf ook een advocaat meenemen of iemand die voor jou belang op komt om je bij te staan. Een van je ouders, of je beste vriend ofzo zou al helpen. Anders laat je je straks zo ompraten door die advocaat en denkt dat meisje dat ze er mooi mee weg gekomen is. Succes ermee. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Aangerand of verkracht? Behandelmethode Simon | 1 | 08-05-2009 18:29 | |
Psychologie |
Informatief project over de menselijke gedachtengang XQseMe2 | 27 | 01-04-2006 16:20 | |
Seksualiteit |
Is dit aanranding? sting of tears | 60 | 15-05-2004 00:46 | |
Liefde & Relatie |
aangerand........of vrijwillig? HelpMePlease | 206 | 22-03-2004 20:38 | |
Psychologie |
wel of niet vertellen over aanranding? Palmboompje | 5 | 07-03-2004 17:10 | |
Psychologie |
ben ik aangerand??? rabecca | 24 | 26-08-2002 01:42 |