![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee, maar je hebt gelijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof niet dat de meeste kinderen in groep 3/4 het met een bewuste sexuele bedoeling zullen doen...en sowieso zou ik dit niet als aanranding zien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik deed nooit mee, vond het maar eng en ging toen maar boekjes lezen. ![]() Maar van aanrading kan je niet spreken. Ze weten nog niet eens wat het is en weten dus ook niet of het officeel nou wel of niet mag. Maar sommige zijn er wel degelijk meebezig.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() nee hoor, daarvoor is het nodig dat hij haar lichaam binnengaat en dat is niet gebeurt...als je erges nix van weet breng het dan niet zo alsof dat wel zo is
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik denk trouwens echter niet dat het aanranding is. kijk natuurlijk zat dat jongentje "ergens" aan waar hij niet mocht zitten, en zal dat voor zo`n meisje niet prettig geweest zijn. Alleen dat jongentje moet nog leren dat hij daar dus Niet aan mag zitten. Hij zat er misschien wel expres aan...maar ik denk niet met de bedoeling om het meisje aan te randen. maar als zoiets bijvoorbeeld herhaaldelijk gebeurt, ik noem maar wat elke dag...ja dan denk ik dat er wel wat fout is.
||
Citaat:
Voor dat meisje is het puur huid/lichaam dat aangeraakt wordt. Alleen denkt ze nu dat het misschien aanranding was, en daardoor krijgt ze er NU een ander gevoel bij. Dat doet ze helemaal zelf. Ze praat zich zo zelf een aanranding aan. Moet ze zelf weten, maar levert alleen maar problemen op...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ongewenst zoenen aanranding? Nobodyknows | 28 | 18-09-2011 22:18 | |
Seksualiteit |
Sex tijdens je slaap knijtert! | 95 | 16-09-2005 22:12 | |
Psychologie |
Wat doet een verkrachting/aanranding,langdurig seksueelmisbruik met je ??? Tieneke | 86 | 20-08-2005 21:11 | |
Liefde & Relatie |
aangerand........of vrijwillig? HelpMePlease | 206 | 22-03-2004 20:38 | |
Seksualiteit |
Hoe noem je dit? Aangerand? floortje1985 | 4 | 19-05-2003 18:10 | |
Psychologie |
help...aangerand ** Phoebe ** | 7 | 28-06-2002 10:48 |