Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 04-01-2006 @ 12:13 :
zou het inderdaad niet doen. Onzettend lullig om toch met haar te gaan zoenen en om het vervolgens uit te maken. Gewoon even een tip...
En andersom werkt het ook niet.
Advertentie
Oud 04-01-2006, 13:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
*knuffelt het chocomelsletje en geeft haar wat chocomel*

En: ik ben het niet eens met het niet zoenen voor het uitmaken. Afscheidssex Een afscheidszoen is altijd lekker
Oud 04-01-2006, 13:06
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-01-2006 @ 14:03 :

En: ik ben het niet eens met het niet zoenen voor het uitmaken. Afscheidssex Een afscheidszoen is altijd lekker
En kussen als het een maand gedaan is en uiteindelijk weer niet samen komen (maar wél de échte reden te horen krijgen wrm het gedaan is )?
Ok de kus was lekker.. Maar de pijn achteraf
Oud 04-01-2006, 13:10
Nona
Nona is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 04-01-2006 @ 12:33 :
*knip*
*knuff* Wat maakt het uit meis? Zegt meer over hem dan over jou.

Ik weet trouwens dat mijn vriend mijn posts ook leest (niet allemaal, maar als hij wat tegenkomt) en dat vind ik prima. Hij mag weten wat er in me omgaat en waar ik me mee bezig houd. En ik denk dat hij het dan ook wel zal lezen als ik in dit topic zet dat ik enorm blij met hem ben en hem gruwelijk lief vind.
Oud 04-01-2006, 13:17
morango
morango is offline
Ik vond het erger dan ik verwachtte om niet bij hem te zijn met oud en nieuw..
We hebben gebeld, maarja, ik in het buitenland en hij hier, het is toch veel leuker dan om elkaar even een echte kus te geven. (ipv 20 keer door de telefoon te zeggen 'kuskuskuskuskus' ) We hebben wel ontzettend gelachen ook.
Maargoed, vanavond zie ik hem weer, ik blijf bij hem slapen, zinzinzin.
hij is de leukste, echt.
Oud 04-01-2006, 13:43
kenni
kenni is offline
tgaat op zich wel ok, alleen wat twijfels/ onzekerheid van mijn kant.. en ik zie hem vrijdagavond pas weer...
Oud 04-01-2006, 13:49
zeep007
zeep007 is offline
Het zo hectisch allemaal. Ben nog steeds druk bezig met alles inpakken, ik kom om inde rotzooi en hij moet tot vanaaf laat werken.
Maar ik weet waar ik het voor doe! eerst even 3 weken terug naar mijn ouders en dan naar onze nieuwe HOME!
Oud 04-01-2006, 14:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-01-2006 @ 14:03 :

Ja, maar doe dat dan nádat de beslissing om het uit te maken is uitgesproken. Dat is voor allebei eerlijker. Daar ben ik zelf ook erg voor moet ik zeggen....

OT
Wat blijft het toch ook een verschrikkelijk lieve schat. Hij is zó knuffelig de laatste tijd. En volgende week gaan we lekker samen een weekje weg. Heerlijk, om dan weer even echt tijd voor elkaar te hebben. En tijd voor mezelf. Het gaat tussen ons ook zoveel makkelijker als ik weer beter in m'n vel zit. Lekker vooruitzicht dat ik het de komende tijd weer wat rustiger ga krijgen
Oud 04-01-2006, 14:25
YellowLight
YellowLight is offline
Iemand vindt me leuk en we hadden een date en er zullen er nog wel meer komen waarschijnlijk, maar het ene moment vindt ik het wel leuk, maar het andere moment voel ik me er diep ongelukkig door en nu weet ik niet meer wat ik moet doen
Oud 04-01-2006, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 04-01-2006 @ 14:10 :
*knuff* Wat maakt het uit meis? Zegt meer over hem dan over jou.

Ik weet trouwens dat mijn vriend mijn posts ook leest (niet allemaal, maar als hij wat tegenkomt) en dat vind ik prima. Hij mag weten wat er in me omgaat en waar ik me mee bezig houd. En ik denk dat hij het dan ook wel zal lezen als ik in dit topic zet dat ik enorm blij met hem ben en hem gruwelijk lief vind.
En anders bestaan er altijd nog uc's
Oud 04-01-2006, 15:00
Verwijderd
Citaat:
chocomelsletje schreef op 04-01-2006 @ 12:33 :
Ik ben wel héél interessant hé? Zo interessant dat je mijn post ga nazoeken op dit forum (hoe hobbieloos kan je zijn, seriously). Waarna je ook nog eens een mooi MSNplaatje maakt met 'Sarah dig me' (hoewel het moet zijn: 'Sarah digS me', maar je kan het ook niet helpen dat je niet al te snugger bent). Je bevestigt mijn vooroordelen over jongens maar weer eens; boys lie.
Sorry, maar wat een loser

Ontopic: net dé perfecte reden gekregen om donderdag niet naar dat feestje te gaan waar hij ook is: ik moet de volgende ochtend werken. Zij is ook uitgenodigd volgens mij, en ik heb er geen zin in om ze eventueel happy samen te zien. Al weet ik niet eens of ze nou echt wel wat hebben. En ik wil het ook niet weten.

Maar waarom zit ik dan nog te twijfelen of ik misschien héél even zal gaan
Oud 04-01-2006, 15:56
T!ne
T!ne is offline
Ik voel me zo kut!
Ik denk ergens wel dat hij mij terugwilt, maar blijkbaar twijfelt hij nog.. Wel ik moet geen jongen hebben die twijfelt! Als hij me terugwilt, wil ik op de 1e plaats komen! Ik wil geen gezeur meer over het feit dat ik me slecht over iets voel en hij het gwn negeert! Ik wil hem alleen maar als hij voor de volle 100% voor mij gaat!
En ik weet dat dit heel wss niet gaat zijn.. Waarom zit ik hier dan weer om hem te janken!?

edit: en nu wil zijn vriendin (die waar hij verliefd op is) hem een tijdje niet zien om het voor hem makkelijker te maken (twijfels weg ed.), alleen weet ik goed genoeg dat hij daarna weer voor haar gaat vallen.. Waarom heeft hij na dat het gedaan was tss hen haar gewoon niet een tijdje niet gezien..? Dan had ik al dit gezeik niet! Dan kon hij voor mij kiezen en omgaan met haar als een gewone vriendin.

En ik heb zo'n zin om op iedereen te zeiken en af te breken. Oh en dan begint er A. van op het zwemmen op msn steeds "allez tine, ge moet em vergete" en dan op training deed hij teken dat ik mezelf niets mocht aandoen.. Wat een kerel ! Kan die mij gewoon niet laten..? Wanneer ik zo'n dingen schrijf in mijn nick lijkt het alsof ik het "van me afschrijf" en dat doet soms wel goed. En is mss wel een waarschuwing voor mensen die met mij een gesprek willen beginnen.. Dus hebk A. mn polsen getoond en gezegd 'hé, ja kan zien hé! NIKS!' Ik wil gwn dat iedereen mij met rust laat en ik hoef echt geen vriendinnetjes die je uiteindelijk toch maar laten vallen omdat je teveel over hem zeurt.. maar dat is dan weer een heel ander verhaal

edit: en ik heb zo'n schrik voor vrijdag.. Mss dat ik dan ook naar de bowling ga (als ik mag). Eigenlijk alleen maar om hem te zien. Ik verwacht er godverdomme teveel van Wss vond hij die kus zaterdag wel heerlijk, maar denkt hij nu van "mss toch beter vrienden"..
En als ik dit alles herlees dan denk ik echt dat ik gek word. Ik maak mezelf zot door gewoon té veel na te denken en mss moet ik het allemaal zijn beloop laten gaan en zien wat komt.. Maar waarom kan ik dit niet..?
*domme vraag, want ik weet het wel* Ik ben gvd zó verliefd op hem..

Laatst gewijzigd op 04-01-2006 om 16:12.
Oud 04-01-2006, 16:04
Qamra
Qamra is offline
Nou, het scheelt te weten dat hij haar niet mist
Oud 04-01-2006, 16:20
hola
hola is offline
Nu een week uit. Na anderhalf jaar.

Grr, ik dacht niet dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben! Maar helaasch

Valt me vies tegen bah.. krijg er haast spijt van dat ik het heb uitgemaakt. Maar ik moet even doorzetten. Dit is het beste..
Oud 04-01-2006, 16:50
ST*R
ST*R is offline
vanmorgen en gisteravond wist ik het even echt niet meer, voelde me zo kut, en geloofde niet meer dat hij écht van me houdt en écht graag bij me wilde zijn
nu ben ik weer helemaal gelukkig
zo raar dat dat zo kan omslaan
maar toch twijfel ik een beetje, zou het niet beter zijn om een tijdje echt los van hem te zijn, kijken wat wil..(ik weet dat het antwoord 'ja' is, maar dat is zo moeilijk..)
maargoed
ik hou nog wel van hem en ik geloof (op dit moment) dat hij ook van mij houdt, en ik hoop dat ik m snel weer zie en dat we nog leuke dingen gaan beleven
(eigenlijk hoop ik het meest dat ik nooit meer twijfel (aan zijn gevoelens en mijne) en dat ik 100% zeker ben dat ik de rest van mn leven bij hem wil zijn)
Oud 04-01-2006, 17:51
Verwijderd
Ik mis hem enorm. Heb net nieuw werk, fulltime en ik ben er gewoon heel onzeker over. Het gaat allemaal wel goed enzo, maar dan nog.
Ik mis hem gewoon. Wil een knuffel en een kus. En iemand die zegt dat het allemaal wel weer goed komt..

maar stiekum wil ik het allerliefste mijn oude baan terug
Oud 04-01-2006, 18:34
Nona
Nona is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-01-2006 @ 15:25 :
En anders bestaan er altijd nog uc's
Als je die gebruikt om je eigen vriend te misleiden zit er denk ik toch iets fout.
Oud 04-01-2006, 18:46
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Ik weet het nog steeds niet
Misschien is het beter als ik er ook niet op wacht
dan duurt het ook niet zo lang..
Oud 04-01-2006, 19:11
Reem
Reem is offline
Ik droomde dat hij het uitmaakte, om vervolgens naast hem wakker te worden en nog steeds te geloven dat het echt was, omdat de rest van de droom precies overeenkwam met de werkelijkheid. Nadat ik hem wakker gehuild had wist hij me uiteindelijk ervan te overtuigen dat het echt maar een droom was.
Waarom droom ik zoiets? Het gaat juist zo goed allemaal, we zijn ontzettend gelukkig en zaterdag gaan we snowboarden. En ik hoop dat de vriendengroep blijft zoals deze al bijna een jaar is, dat maakt me net zo gelukkig.
Oud 04-01-2006, 22:26
langejongen
langejongen is offline
Het is uit.
Oud 04-01-2006, 22:36
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-01-2006 @ 19:34 :
Als je die gebruikt om je eigen vriend te misleiden zit er denk ik toch iets fout.
Nou, het lijkt mij anders best fijn om ook eens te posten zonder dat hij het zou lezen. Gewoon omdat je dan eens ongenuanceerd kunt zeuren, of omdat er dingen zijn die je wel even van je af wilt schrijven, maar die hem even niks aan gaan.

Maar goed, imo hoef je ook niet álles te delen in een relatie.
Oud 04-01-2006, 23:33
Verwijderd
<3
Oud 04-01-2006, 23:36
Nona
Nona is offline
Citaat:
Bloem schreef op 04-01-2006 @ 23:36 :
Nou, het lijkt mij anders best fijn om ook eens te posten zonder dat hij het zou lezen. Gewoon omdat je dan eens ongenuanceerd kunt zeuren, of omdat er dingen zijn die je wel even van je af wilt schrijven, maar die hem even niks aan gaan.

Maar goed, imo hoef je ook niet álles te delen in een relatie.
Misschien. Maar aan de andere kant doet mijn vriend altijd zijn best om me te begrijpen en als ik wil zeuren komt hij aanhuppelen en kan ik me meteen weer beter voelen.
Maar ik besef ook wel dat hij niet altijd alles met een knuffel en begrijpende woorden goed zal kunnen maken. Ik weet niet. Tot nu toe iig geen behoefte aan.
Oud 05-01-2006, 00:12
Estar
Estar is offline
Ik mis hem naast me
Oud 05-01-2006, 00:30
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Kalliope schreef op 03-01-2006 @ 13:02 :
Ik voel me een beetje onzeker over of ik over een tijdje nog wel een vriend zal hebben...

Gister hebben we 'afgesproken' elkaar de komende tijd maar wat minder te gaan zien (ook omdat we het allebei druk hebben), en hopen dat we daarna weer zo graag bij elkaar willen zijn dat we vanzelf uit onze dip komen.
Om even op een post in het vorige topic terug te komen; wij hebben ook bijna twee jaar. Zal wel crisistijd zijn.
Oud 05-01-2006, 01:02
Verwijderd
Oud 05-01-2006, 09:02
Verwijderd
Ik dacht dat ik het had opgelost, maar blijkbaar niet. Hij vond het niet slecht gaan de laatste maanden, ik heb niets fout gedaan, hij geeft om me/hield van me.. en toch is het uit. Ik dacht echt dat ik het wist. Nu snap ik er nog minder van.

Bah, ik hoop dat ik er snel overheen kom, want ik word zo moe van al dat nadenken (letterlijk, ik kan gewoon niet meer normaal in slaap vallen).
Oud 05-01-2006, 09:47
WolterB
WolterB is offline
wow
Oud 05-01-2006, 09:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
^ Jij smiecht.
Oud 05-01-2006, 10:05
woezel
woezel is offline
kweetniet, ik denk dat ik een beetje verliefd word maar dat wil ik niet.
Oud 05-01-2006, 10:27
Verwijderd
Ik ben helemaal op, heb het gevoel dat ik op ontploffen sta, maar ik heb nog sociale verplichtingen en geen tijd voor mezelf. Ik wou dat ik wat meer schijt kon hebben aan mensen, wat minder al mijn vrienden tevreden wil houden.. want dat is ergens gewoon onmogelijk op het moment.

En ik mis hem ontzettend. Het vooruitzicht dat aankomend weekend het laatste is voorlopig word ik helemaal niet blij van! Hoe ik het ga doen wanneer ik weer terug in Finland ben en hij nog hier, ik weet het niet. Ik kan misschien, als mijn geld het toelaat, in maart nog een weekje naar NL. En daarna is het echt pas weer in Juni. Zo lang kan ik hem toch niet missen! Mja, misschien komt hij nog bij mij langs daar ook..

maar *zucht*

Ik baal er zo van dat ik eindelijk weer een persoon ontmoet die me zo een goed gevoel heeft en waar ik echt verliefd op ben, en dat we dan gedwongen zijn tot deze situatie. (maar goed, als we dat overleven zegt dat wel heel veel natuurlijk..)
Oud 05-01-2006, 11:12
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 05-01-2006 @ 10:55 :
^ Jij smiecht.
uhuh (a)
Oud 05-01-2006, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 04-01-2006 @ 19:34 :
Misleiden is een fout woord. Ik heb in het verleden wel eens (1 keer geloof ik) met een uc iets gepost. Gewoon omdat ik even dingen voor mezelf nog niet duidelijk had en dan vind ik het lullig om hem misschien onzeker te maken terwijl dat dus niet nodig zou zijn.
Oud 05-01-2006, 14:44
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik wil weten waar ik aan toe ben.. Maar alleen als het positief is
Oud 05-01-2006, 14:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 05-01-2006 @ 15:44 :
Oud 05-01-2006, 14:48
Verwijderd
Het moet gewoon ophouden. Ik wil er klaar mee zijn, want dit heeft echt geen zin.

Kan iemand mij een indicatie geven hoe lang ik nog van hem blijf houden? ik heb er geen zin meer in.
Oud 05-01-2006, 15:14
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 05-01-2006 @ 15:44 :
Morgen ga ik (hopelijk) meer weten
Oud 05-01-2006, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 05-01-2006 @ 15:48 :
Het moet gewoon ophouden. Ik wil er klaar mee zijn, want dit heeft echt geen zin.

Kan iemand mij een indicatie geven hoe lang ik nog van hem blijf houden? ik heb er geen zin meer in.
Je moet het echt tijd geven. Geen weken, maar misschien wel maanden. Ooit zal het over gaan, echt waar.

(F)
Oud 05-01-2006, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 05-01-2006 @ 16:24 :
Je moet het echt tijd geven. Geen weken, maar misschien wel maanden. Ooit zal het over gaan, echt waar.

(F)
Bij mij duurt zoiets gemiddeld 3 maanden als het een erge verliefdheid is, misschien heb je hier iets aan?

Ontopic: van hém had ik dit nu echt niet verwacht
Ik heb er genoeg van dat de verkeerde mannen altijd op mij vallen..
En wat iemand anders betreft, twijfel ik.. Is hij het wel waard, met al z'n problemen en de moeilijkheden die er ongetwijfeld van gaan komen?
Oud 05-01-2006, 16:17
wup
wup is offline
hihi... het is 2 dagen uit. en meneer bleek al verliefd te zijn op een van mijn beste vriendinnen. en het gevoel is nog wederzijds ook.

klootzakken
Oud 05-01-2006, 16:49
Verwijderd
Citaat:
wup schreef op 05-01-2006 @ 17:17 :
hihi... het is 2 dagen uit. en meneer bleek al verliefd te zijn op een van mijn beste vriendinnen. en het gevoel is nog wederzijds ook.

klootzakken
Oud 05-01-2006, 16:53
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
wup schreef op 05-01-2006 @ 17:17 :
hihi...

...............

klootzakken
.
Oud 05-01-2006, 17:26
I C U
I C U is offline
O grote vreugde! Mijn pc staat weer te horren, en op de een of andere manier vind ik meteen de weg naar s.com weer. JAHOE! Iig, iedereen nog een gelukkig nieuw jaar enzo. Waarschijnlijk heb ik een hoop gemist, maar ik zal zien of ik dat nog kan bijwerken...

O ja, sinds wanneer is het stalken als je reageert op een sms? Puh, sommige jongens zal ik nooit begrijpen... Maar verder vind ik het wel best! O ja, ik heb zin in zometeen!
Oud 05-01-2006, 17:26
Luna
Luna is offline
de enige jongen waar ik kriebels bij krijg als ie me aankijkt is écht out of the question. en dat is maar beter ook.
Oud 05-01-2006, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 05-01-2006 @ 15:48 :

Ik zit met precies hetzelfde En als het, zoals doezel zegt, idd ongeveer 3 maanden duurt voor het over is, dan heb ik nog een lange weg te gaan.

Ontopic: ik voel me verschrikkelijk alleen. Het was leuk op m'n werk vanmiddag, maar toen ik thuis was, voelde ik me ineens ontzettend kut. M'n ouders hadden ook alweer ruzie, heel mooi, dan voel ik me nog kutter
Oud 05-01-2006, 18:14
I C U
I C U is offline
Citaat:
langejongen schreef op 05-01-2006 @ 17:53 :
.
*knuv geeft*

Waarom is het uit?

(ik besloot dit maar te quoten, voor dat andere moest ik te ver naar boven )
Oud 05-01-2006, 18:20
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
I C U schreef op 05-01-2006 @ 19:14 :
*knuv geeft*

Waarom is het uit?

Ehm, ik trek die niet direct omdat het uit is, maar meer vanwege de post van wup.
Oud 05-01-2006, 18:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 05-01-2006 @ 19:14 :
*knuv geeft*

Waarom is het uit?

Ik geloof dat je dit topic gemist hebt
Oud 05-01-2006, 20:01
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik begrijp er werkelijk niks meer van.
Oud 05-01-2006, 20:26
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
I C U schreef op 05-01-2006 @ 18:26 :
O grote vreugde! Mijn pc staat weer te horren, en op de een of andere manier vind ik meteen de weg naar s.com weer. JAHOE! Iig, iedereen nog een gelukkig nieuw jaar enzo. Waarschijnlijk heb ik een hoop gemist, maar ik zal zien of ik dat nog kan bijwerken...

O ja, sinds wanneer is het stalken als je reageert op een sms? Puh, sommige jongens zal ik nooit begrijpen... Maar verder vind ik het wel best! O ja, ik heb zin in zometeen!
Welcome back!

Gelukkig nieuwjaar alsnog!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten