Advertentie | |
|
![]() |
|
hele berg smashing pumpkins & marilyn manson singles (zitten wel dure bij trouwens), italiaanse import metallica hero of the day singles (2), gesigneerde korn - issues, 4 metallica bootlegs (waaronder escape from the studio '95 en kingdom and eternity), metallica - master of puppets lp (180 grams uit engeland)
ik wil creeping death & jump in the fire van metallica, maar dat is nogal een dure single ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb ik ooit gekocht (denk zo'n 7 jaar geleden) op een dorpsmarkt in een frans dorpje |
![]() |
||
Citaat:
Oh en ontopic... Ik heb de CD "God Machine" van Liberty37 die buiten de UK niet te krijgen is. Dan heb ik nog een gesigneerde ceedee van Within Temptation en van Locomotive en de rode vinylversie van "Smile... You're Dying!" van de Heideroosjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb de verkeerd gespelde Salival-versie. Maar ook daarvan zijn er honderduizenden. ![]() Ik heb ook Ænima met de lenticular case (je weet wel, met ribbels, als je 'm kantelt dan lijkt de cover geanimeerd te zijn....). Die schijnt wel enigzins zeldzaam buiten de VS te zijn. ![]() Eigenlijk ben ik een beetje te lui voor collector's items.... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb er wel een paar waar mijn vriendenkring van gaat kwijlen:
Mayhem-Dawn of the black hearts LP(1000 ltd)(hebbik zelfs dubbel) Darkthrone/Isengard split demo tape(120 copies) Immortal-Sons of Norhtern darkness metal box(1000 ltd) en nog heel veel meer ![]() www.planet.nl/~broen004 voor als je jaloers wil worden ![]()
|
comodo(comite mars op de oranjes) ceedee nr 1
![]() ![]() ![]() "anti monarchistische punk nosatalgisch en toch actueel" met o.a kikkerspuug lassie wijlle en hde wereldberoemdeBaltesarGerardsKomamando lol ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je kan er de mensen mee dissen die de ouwe place called home met bruine voorkant ipv blauwe voorkant hebben want op die met bruine voorkant staan 3 minder traxx ![]() ![]()
|
hm... ik heb wel een paar klassieke drum 'n bass 12"s, zoals de maelstrom ep van konflict (met drukfout), de phonecall ep van klute (met remixes) en de tightrope ep van matrix & fierce.
heb eigenlijk geen idee of ze nu ook zeldzaam zijn, ze zijn nu iig wel erg gewild en worden niet meer bijgemaakt. magoed, m'n vrienden houden helemaal niet van drum 'n bass dus ik kan ze d'r moeilijk mee dissen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|