Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2006, 14:06
Horus
Horus is offline
En absinth is niet meer illegaal nu...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2006, 18:41
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Maija schreef op 30-01-2006 @ 14:14 :
Na het lezen van dit topic lijkt me zo'n 'platvink' wel handig voor carnaval.
Waar koop je zo'n ding en hoe duur is zoiets gemiddelt (ik neem aan gewoon bij een slijterij, maar dan de laatste vraag )
niks geen slijter. gewoon bij de kijkshop! Ik kocht em voor een 10tje, 210 ml, trechtertje om hem te vullen en 2 roestvrij stalen bekertjes om uit te delen En hij is gewoon gruwelijk handig. Scheelt trouwens ook in je uitgaanskosten als je buiten whiskey staat te zuipen in plaats van al je geld uitgeven in een bar
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 08:37
Verwijderd
ik hem de mijne gewoon bij de large bestelt (www.large.nl) was rond de 10 euro ofzo.(2 jaar+geleden)

maar je zal ze echt wel ergnens goedkoper kunnen krijgen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Sepul schreef op 30-01-2006 @ 13:24 :
nee die absinth met dat halogeen er in, geeft vet licht man! echt uber spaced!
tof
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 17:05
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb er laatst ééntje gevuld met VAT 69 die in de aanbieding was voor 13 euro de liter. Geen echt lekkere whiskey, maar voor in een platvink is het echt ideaal
Oud 31-01-2006, 17:14
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-01-2006 @ 18:05 :
Ik heb er laatst ééntje gevuld met VAT 69 die in de aanbieding was voor 13 euro de liter. Geen echt lekkere whiskey, maar voor in een platvink is het echt ideaal
Glen Talloch, Choice. 9 euro de 0.7 liter bij de sligro. Wel enigzins lekkere whiskey
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 21:56
Gimme more beer
Citaat:
Tar Anárion schreef op 31-01-2006 @ 18:14 :
Glen Talloch, Choice. 9 euro de 0.7 liter bij de sligro. Wel enigzins lekkere whiskey
Ja, Glen Talloch gaat ook wel, maar ik kom nooit bij de sligro en dan was VAT 69 goedkoper en dus beter

Bij de Gall & Gall wordt Glen Talloch omschreven als mix-whiskey
Oud 01-02-2006, 18:55
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-01-2006 @ 22:56 :
Ja, Glen Talloch gaat ook wel, maar ik kom nooit bij de sligro en dan was VAT 69 goedkoper en dus beter

Bij de Gall & Gall wordt Glen Talloch omschreven als mix-whiskey
Ja, naar Gall & Gall moet je luistere en ik heb gewoon het geluk (sarcasme) dat ik bij de sligro werk Maar ik zal es kijken naar VAT 69
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 21:09
Gimme more beer
Citaat:
Tar Anárion schreef op 01-02-2006 @ 19:55 :
Ja, naar Gall & Gall moet je luistere en ik heb gewoon het geluk (sarcasme) dat ik bij de sligro werk Maar ik zal es kijken naar VAT 69
Nah, VAT 69 moet je niet kopen tegen normale prijs. Het is een beetje een harde whiskey, maar prima voor 13 euro de liter. Als goedkope blended whiskey kan ik de White Lion wel weer heel erg aanraden, ook op advies van mijn persoonlijke whiskey-advies-barman

Als je er wat meer aan uit wilt geven, zou ik nu nog even een fles Glen Morven Speyside kopen voor 19 euro

Als je wilt genieten, ze hebben nu voor 33 euro een Glenfiddich Solera Reserve 15y uit Speyside bij de Gall & Gall. En 15% korting op 6 verschillende "classic" malts. Ik denk, ik tip je even Er zijn zoveel whiskeys die ik nog moet uitproberen dat ik écht teveel ga drinken

Binnenkort maar eens die whiskey-meeting organiseren
Oud 02-02-2006, 13:55
Gimme more beer
Oh, sla je slag vandaag nog!

http://nl.sitestat.com/ahold/gall/s?..._type=clickout
Oud 02-02-2006, 14:28
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-02-2006 @ 22:09 :
Nah, VAT 69 moet je niet kopen tegen normale prijs. Het is een beetje een harde whiskey, maar prima voor 13 euro de liter. Als goedkope blended whiskey kan ik de White Lion wel weer heel erg aanraden, ook op advies van mijn persoonlijke whiskey-advies-barman

Als je er wat meer aan uit wilt geven, zou ik nu nog even een fles Glen Morven Speyside kopen voor 19 euro

Als je wilt genieten, ze hebben nu voor 33 euro een Glenfiddich Solera Reserve 15y uit Speyside bij de Gall & Gall. En 15% korting op 6 verschillende "classic" malts. Ik denk, ik tip je even Er zijn zoveel whiskeys die ik nog moet uitproberen dat ik écht teveel ga drinken

Binnenkort maar eens die whiskey-meeting organiseren
Dank *aanbid*

En ik wil op die meeting komen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 14:50
Gimme more beer
Leuk

Whiskey is goed
Oud 03-02-2006, 10:37
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-02-2006 @ 15:50 :
Leuk

Whiskey is goed
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 19:34
Verwijderd
yay heb mijn platvink ingewijd!

met Chivas Regal!

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm(maar niet goedkoop 30 euro voor 0.7liter)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 20:27
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
GIMME!

Ik maak eerst men Glenn Talloch maar op en dan ga ik ook voor een iets duurdere prijsklasse. Suggesties??
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 20:46
Verwijderd
chivas regal=P

glen livet, maar die is nog duurder schijnt..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 21:06
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
ja, ik zat eraan te denken een fles Black Label te kopen met die bonnen van Gimme More Beer. Goed idee?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 21:53
Verwijderd
ik vind het niet zo lekker.. maar smaak verschilt!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 22:50
Gimme more beer
Citaat:
Tar Anárion schreef op 06-02-2006 @ 22:06 :
ja, ik zat eraan te denken een fles Black Label te kopen met die bonnen van Gimme More Beer. Goed idee?
Ik vind Black Label voor de prijs niet de beste keuze. Die bonnen zijn volgens mij niet meer geldig, toch? Voor 20 euro is het namelijk niet slecht, maar ik zou er geen 28 euro aan uitgeven.

Een literfles Ballantines Blended heb je al voor 20 euro, denk ik, die is best lekker. The Famous Grouse is ook een errűg lekker whiskeytje, zeker aan te raden. En nu volgens mij ook in de aanbieding voor 13,99 per 70 cl Ik denk dat ik daar zelf ook even een flesje of twee van haal.

En als je qua prijs iets de lucht in durft te schieten is de malt van de maand (Glenfiddich Solera Reserve 15 Years Old) bij Gall & Gall een aanradertje. Mijn ouders hebben die speciaal voor mij in huis gehaald en ik moet zeggen, het is weer een winnaar. Niet voor in je platvink, trouwens. Lekker voor op de kast thuis, om af en toe een glaasje mee te vullen.
Oud 06-02-2006, 22:54
Verwijderd
ja famous grouse is goed te doen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 15:19
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-02-2006 @ 23:50 :
Niet voor in je platvink, trouwens. Lekker voor op de kast thuis, om af en toe een glaasje mee te vullen.
Ja snap ik, voor men platvink haal ik wel weer een fles bocht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten