Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik hem de mijne gewoon bij de large bestelt (www.large.nl) was rond de 10 euro ofzo.(2 jaar+geleden)
maar je zal ze echt wel ergnens goedkoper kunnen krijgen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij de Gall & Gall wordt Glen Talloch omschreven als mix-whiskey ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je er wat meer aan uit wilt geven, zou ik nu nog even een fles Glen Morven Speyside kopen voor 19 euro ![]() Als je wilt genieten, ze hebben nu voor 33 euro een Glenfiddich Solera Reserve 15y uit Speyside bij de Gall & Gall. En 15% korting op 6 verschillende "classic" malts. Ik denk, ik tip je even ![]() ![]() Binnenkort maar eens die whiskey-meeting organiseren ![]()
||
Citaat:
En ik wil op die meeting komen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een literfles Ballantines Blended heb je al voor 20 euro, denk ik, die is best lekker. The Famous Grouse is ook een errűg lekker whiskeytje, zeker aan te raden. En nu volgens mij ook in de aanbieding voor 13,99 per 70 cl ![]() En als je qua prijs iets de lucht in durft te schieten is de malt van de maand (Glenfiddich Solera Reserve 15 Years Old) bij Gall & Gall een aanradertje. Mijn ouders hebben die speciaal voor mij in huis gehaald en ik moet zeggen, het is weer een winnaar. Niet voor in je platvink, trouwens. Lekker voor op de kast thuis, om af en toe een glaasje mee te vullen.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |