![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als die springers rationeel konden denken zouden ze ook geen zelfmoord plegen. voor de machinist is het inderdaad extreem naar, daar ben ik 't dan wel weer mee eens.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In het algemeen wil of verlang ik niet zo zeer naar iets als bijv. 'springen', het is meer de fantasie van wat zou er gebeuren als ik dit en dit deed. Wat zal ik denken, wat denken anderen, wat doen anderen? Of ik het uit zou voeren? Dat dan weer niet! Ik heb belangrijkere dingen te doen, voordat ik dood ga. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Heb ik ook min of meer...volgens mij doe ik dit puur als "kick", maar wil ik het idd niet echt. Gewoon beetje jezelf uitdagen.
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik krijg zelf altijd dat soort neigingen wanneer ik in de buurt van diep water ben. Om van een boot af te springen bijvoorbeeld. En héél soms heb ik zin om verschrikkelijk kwetsende opmerkingen te maken tegen verschrikkelijk lieve mensen. Soms doe ik dan letterlijk een hand voor m'n mond. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
To the Spring JackieZ | 1 | 25-12-2004 22:45 | |
Beleidszaken |
Ik kan niet springen in de kantine! qghp | 2 | 18-05-2003 18:54 | |