Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2006, 22:40
Verwijderd
Weet je wat mij ook heel erg kan aantrekken? Als een jongen lief is met kleine kindjes . Je bent toch bezig met de voortplanting en als vrouw wil je toch een lieve vader voor je kindjes, dus jongens die lief zijn met kleine kindjes vind ik kennelijk daarom errug sexy .
Maar dat even ter zijde gelaten. De jongen moet dat ene ding hebben, die x-factor, waardoor jij heb constant wil knuffelen en zoenen. Natuurlijk moet hij vooral lief zijn. Maar er zijn natuurlijk ook bepaalde karaktertrekken die ik heel fijn vind: zo wil ik met een jongen kunnen praten. Ik vind het heerlijk om uren met mijn vriendje aan de telefoon te hangen en alles te bepreken wat we belangrijk vinden. Ook vind ik het belangrijk dat hij zijn eigen dingen en mening heeft. Ik vind humor ook heel belangrijk. Eigenlijk val ik ook alleen maar op jongens die toch hetzelfde niveau hebben als ik. Anders kan je toch ook niet met ze over bepaalde dingen praten en bepaalde dingen met ze doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2006, 00:02
JCG
JCG is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 18-01-2006 @ 23:40 :
Weet je wat mij ook heel erg kan aantrekken? Als een jongen lief is met kleine kindjes . Je bent toch bezig met de voortplanting en als vrouw wil je toch een lieve vader voor je kindjes, dus jongens die lief zijn met kleine kindjes vind ik kennelijk daarom errug sexy .
Dat werkt inderdaad erg goed, ik liep een keer met kinderwagen met een neefje erin (was van de zomer dus niet bang worden dat die onderkoelt ). Maar een vrouwen die op me afkwamen , niet te geloven. Dat een kinderwagen zoveel effect kan hebben.
Oud 19-01-2006, 00:36
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 21:24 :
jij bent ook een hypocriet zeg.
Oke bimbo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 18-01-2006 @ 23:38 :
Een beetje bijdehand zijn, slim maar niet irritant slim, een leuk interessant leven en gepassioneerd zijn (niet alleen om mij maar bijvoorbeeld muziek of een andere interesse).
Ik ben echt zo gepassioneerd voor anime op dit moment dat het bijna ongezond is, telt dat ook?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 07:57
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-01-2006 @ 01:55 :
Ik ben echt zo gepassioneerd voor anime op dit moment dat het bijna ongezond is, telt dat ook?
Haha eh, nee dat telt niet.... Maar je zelfstudie over de Japanse taal en cultuur telt wel!
Oud 19-01-2006, 08:17
Mooneh
Mooneh is offline
Intelligentie. Een lieve uitstraling, mooie lach,.. Oh, en als ze attent zijn, op kleine dingetjes letten. En spontaniteit.
Ja zo kan ik nog wel even doorgaan hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 08:25
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 18-01-2006 @ 22:10 :
Haha oops Da's met die stomme kerstperiode hoor

Citaat:
lise_smiles schreef op 18-01-2006 @ 23:40 :
Ja, dat ook En met dieren
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 08:27
Silvie
Silvie is offline
Vind het wel leuk als hij een beetje verlegen is en absoluut niet patserig.
En ja, een lieve glimlach en mooie oogjes.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 08:30
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
- droge humor, het liefst net iets erger dan ik want ik kan er dus echt niet tegen als hij een beetje de serieuze sjaak gaat uithangen
- hij moet makkelijk in omgang zijn: als ik niet kan dan kan ik niet, wat de reden ook is, daar moet hij niet moeilijk over gaan doen.
- hij moet tegen afstandelijkheid kunnen; ik haat jongens die om me heen hangen. ik krijg het altijd benauwd van jongens die om de zoveel minuten de drang hebben me te zeggen hoeveel ze wel niet van me houden.
- alles op zijn tijd, ook seks, ook gewoon kunnen praten.
- hij moet me mijn vrijheid geven; de wereld draait niet om hem, ook niet als we iets hebben
- hij mag opdringerig zijn op momenten dat ik eigenwijs ben, ik ben zo iemand die je soms moet dwingen om iets te doen en ik kan heeel erg tieren om niets dus daar hoeft hij zich dan niets van aan te trekken

Verder moet hij er gewoon goed uitzien, want ja: ik vind uiterlijk net zo belangrijk als het innerlijk. Ik zie mezelf gewoon niet over straat lopen met een lelijkerd (en ik bedoel dit echt niet lullig). Het liefst lopen we over straat zonder elkaars handen vast te houden, ook geen zoenen of knuffels in het openbaar.
Ik wil een jongen met wie ik alleen blikken hoef te wisselen om te weten wat er in elkaar omgaat, dat kan altijd een tijd duren omdat ik altijd verkeerde blikken geef op verkeerde momenten maar daar komt hij vanzelf wel achter.
Duurt het me te lang, is hij me te afwachtend, dan kan het in een paar weken alweer voorbij zijn.
Hij mag niet dom zijn, ik wil wel eens op bepaalde momenten lekker kunnen kletsen over de moeilijkste onderwerpen die je je kunt voorstellen. Dat er dan alleen maar onzin uit komt maakt niet uit, maar hij moet wel weten wat ik bedoel, niet dat je zoiets krijgt van : 'Wat is dat????'
Hij moet precies de uitstraling hebben van een arrogante eikel, dat hij vooral weet dat we samen het leukste stel van de wereld zijn, maar het niet overdrijven.
Het liefst is hij heel lang, maar dat is niet zo moeilijk omdat ik zelf erg klein ben.
Ik hou van Europeanen, ik val eigenlijlk voornamelijk gewoon op nederlanders, maar Engelsen, Schotten en Fransen willen het ook nog wel eens doen.

Verder: vlotte babbel, maar stil op zijn tijd. Spontaan maar tegelijkertijd afstandelijk, ik haat jongens die té vrolijk zijn, alsof de wereld zoveel leuker is als je een relatie hebt. Niet dus.
Kledingstijl boeit me niet zo, zolang het maar bij hem staat, niet dat hij op een soort van 'wannabe' gaat lijken ofzo. Eigen persoonlijkheid moet eruit barsten!!! Heel belangrijk!
Oud 19-01-2006, 09:38
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 20:36 :

Plus dat ik reageerde op een post van Experiment die met (!!!) aanduidt dat dat altijd het belangrijkste is. Waar ik dus tegenin ga.

nee hoor alleen voor mij zelf; het leek mij eigenlijk al duidelijk dat je geen algemene regels kan geven voor wat aantrekkelijk is

Hoewel, het zal wel voor ide meesten belangrijk zijn, om op ongeveer hetzelfde niveau te zitten.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 19-01-2006 @ 01:36 :
Oke bimbo
En dan benadruk je het ook nog eens.

Vreselijk hoe mensen als jij alleen maar zien wat ze willen zien.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 11:57
Smokin'
Smokin' is offline
Ja heel vreselijk..ik hoop dat je er niet van kan slapen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 20:49 :
Niemand valt op vieze mensen.

Pardon, ik bedoel nu zwervers die je in de film ziet. Maar goede verzorging is belangrijk.
Goede verzorging valt onder status.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 13:35
JJ13
JJ13 is offline
een jongen die lekker doet waar hij zelf zin in heeft, een jongen waarvan ik vind dat hij er leuk uitziet ; iemand die iets speciaals heeft, bv. een mooie lach, en jongen met gevoel voor humor en een jongen die lief is voor mij.
Oud 19-01-2006, 13:45
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 19-01-2006 @ 09:25 :
Ja, dat ook En met dieren
Combinatie van die twee werkt goed: puppies, dat zijn net vrouwenmagneten
Oud 19-01-2006, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-01-2006 @ 13:29 :
Goede verzorging valt onder status.
Misschien wel. Maar dat je er verzorgd uitziet betekent niet meteen dat je veel geld hebt of veel aanzien.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 17:29
***ailá***
***ailá*** is offline
lief met kleine kindjes is wel heel leuk jaaaa

en verder is belangrijk: humor... en dattie lief is
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 19-01-2006 @ 17:33 :
Misschien wel. Maar dat je er verzorgd uitziet betekent niet meteen dat je veel geld hebt of veel aanzien.
Niet noodzakelijkerwijs, maar je moet het ruimer opvatten.

'Status' kan verschillende dingen betekenen. Voor regenboogalto's kan dat bijvoorbeeld lang haar zijn, of het spelen van een instrument. Domme vmbo-trollen vallen vaak juist op 'stoere' criminelen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 18:22
Verwijderd
Qua uiterlijk is lang haar ongeloofelijk sexy, mits hij het goed verzorgd. En een bepaald soort kleding is ook echt onweerstaanbaar.... Welk soort kleding kan ik niet psies zeggen, maar er is een bepaald soort kleding waar ik verliefd op ben
Als het op innerlijk aan komt is geduld, een eigen mening hebben en goed met kinderen zijn heel erg sexy
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-01-2006 @ 18:53 :
Niet noodzakelijkerwijs, maar je moet het ruimer opvatten.

'Status' kan verschillende dingen betekenen. Voor regenboogalto's kan dat bijvoorbeeld lang haar zijn, of het spelen van een instrument. Domme vmbo-trollen vallen vaak juist op 'stoere' criminelen.
ik snap je hoor
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 21:11
RoB!N
RoB!N is offline
Citaat:
Electriq schreef op 18-01-2006 @ 17:38 :
Een sterke onafhankelijke persoonlijkheid, iemand die niet achter je aanloopt maar voor wie je wat moeite moet doen, spanning die hij met zich meebrengt. Iemand die zelfspot niet schuwt, tegen een stootje kan, zegt waar het op staat&weet waar ie over praat maar ook slap kan ouwehoeren met zn vrienden.

Qua uiterlijk; lang, breed, stoppels, ondeugende uitstraling
Je hebt je date gevonden
Nu nog een foto van jouw ?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 09:25
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
- verbaal sterk zijn (goed ontwikkeld vocabulaire, poëtisch, e.d)
- passie hebben/iets waar hij voor gaat
- charisma
- grappig, zelfde humor, maakt me aan het lachen
- verzorgd
- diep(zinnig)
- iets wat niet klopt en waar hij leuk mee omgaat (litteken ofzo, stotteren maar het compleet negeren)
Oud 22-01-2006, 00:00
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-01-2006 @ 23:38 :

Oh ja en een lekkere kop, gewoon dat je moet lachen of knipogen als je hem voorbij ziet lopen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 00:04
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
RoB!N schreef op 19-01-2006 @ 22:11 :
Je hebt je date gevonden
Nu nog een foto van jouw ?
En ik knap af op mensen die 'jouw' schrijven als er 'jou' moet staan.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 00:52
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
als n gast geen humor/zelfspot heeft vind ik dr sowieso al niks aan.
hij moet ook intelligent zijn en dezelfde interesses hebben als ik, en ik hou van gasten die n beetje gek zijn, avontuurlijk of hoe je t ook noemt. hij moet ook een coole muzieksmaak hebben. zou leuk zijn als ie rookt want dat doe ik ook en zo voorkom je gezeik.
oh en t liefst lang en redelijk gespierd (niet te) en n beetje n ruige kop en een leuke lach.

dat was t wel weer dacht ik
Oud 24-01-2006, 07:05
Verwijderd
mooi haar (zonder plakkerig spul erin) en het liefst krullen :)
assertiviteit
intelligentie
hij moet zichzelf niet zo gruwelijk serieus nemen
muzikaal
sigaretje
rode wijn :)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 09:07
Optima
Optima is offline
- humor
- spontaniteit
- ondeugendheid
- leuke lach
- sensuele blik

kortom: mijn vriend
Oud 24-01-2006, 09:27
Aurora
Aurora is offline
Ik vind het echt extreem sexy als een jongen gitaar speelt.

Maar verder val ik op liefheid, humor en positiviteit.
Oud 24-01-2006, 09:41
PardonMe
PardonMe is offline
Wat me bij mijn vriend erg aantrekt:
Hij laat regelmatig merken dat hij me leuk vindt (als is het maar met een klein gebaar), hij heeft veel voor me over, hij is zelfverzekerd, intelligent, eigenwijs, erg sportief, sociaal en erg spontaan.

Laatst gewijzigd op 24-01-2006 om 09:43.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 09:46
Kryptonite
Kryptonite is offline
Gitaarspelende jongens hebben idd een streepje voor

In ieder geval moet ie lief zijn, ik moet leuk met m kunnen praten en hij moet op een leuke manier met mijn dansobsessie om kunnen gaan (lees: enthousiast meedansen), oh en ik moet ook geen doorsnee jongen, ik wil er één die een beetje avontuurlijk is of op zijn minst één excentrieke hobby heeft of zo

En qua uiterlijk moet hij mooie bruine ogen hebben of een lieve lach (en lang haar en een mooie neus scoren ook punten)

En op de een of andere manier vind ik punksjaaltjes heel sexy
Oud 24-01-2006, 16:22
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-01-2006 @ 20:25 :
Je kent ze wel, meisjes die op hun 19e al bezorgd zijn om rimpels, 2 ton make-up gebruiken, alles doen om hun nagels te ontzien.. Dat soort mensen. En ik zei misschien, misschien vallen blonde bimbo's niet op intelligente mannen. Misschien wel.

Voel je je aangesproken

hee ik val wel op intelligent!!!!!!!

vanzelfsprekend kan je iemands karakter volledig afleiden aan hoe hij/zij met zijn lichaams/uiterlijke- verzoging omgaat

naast intelligentie zijn zijn ook charisma en humor vereisten.
donker lang mooi haar is een grote voorkeur
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 16:44
__
__ is offline
ja, gitaarspelen is toch wel DUIDELIJK een must.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 16:46
Verwijderd
Citaat:
esprit-chick schreef op 24-01-2006 @ 17:22 :
hee ik val wel op intelligent!!!!!!!
Ik heb jou geen blonde bimbo genoemd?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 17:20
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Geen idee eigenlijk, het is gewoon 'iets', wat per jongen kan verschillen, maar ik zou het niet zo kunnen benoemen. Sowieso moet het ontzettend goed klikken en dan voel je het vanzelf
Oud 24-01-2006, 19:28
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
__ schreef op 24-01-2006 @ 17:44 :
ja, gitaarspelen is toch wel DUIDELIJK een must.
Of jongens die kunnen zingen en dansen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 19:55
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 24-01-2006 @ 20:28 :
Of jongens die kunnen zingen en dansen
Ok nou is het niet leuk meer, zie ik een jodelende jongen voor me die een maf dansje doet om zn vriendin te ''veroveren;

Maar ik weet wat je bedoelt en kan het ook nog met je eens zijn
Oud 15-03-2006, 15:44
kenni
kenni is offline
Leuk gekleed, vlotte babbel, humor, brede interesses, er leuk uitzien, verzorgd, geduldig, geen watje zijn, lief, kunnen luisteren, zorgzaam.....

Oud 15-03-2006, 16:00
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
hij moet zelfverzekerd zijn, ik heb niks aan een onzekere jongen...
verder moet hij een beetje dezelfde soort humor hebben, intelligent zijn, zichzelf goed verzorgen, zeggen waar het op staat, scherp zijn en vooral niet teveel achter mij aan lopen...

en hij moet een goeie muzieksmaak hebben (ik weet er namelijk te weinig vanaf)

alsie ook nog linkshandig is issie helemaal
Oud 15-03-2006, 17:23
Verwijderd
Wat ik sexy vind.. hm dat weet ik eigenlijk niet zo
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 17:29
Gothic
Gothic is offline
Bijna alles wat een (knappe) man man maakt...
Oud 16-03-2006, 09:14
Valentine
Valentine is offline
goed kunnen dansen vind ik echt sexy en een gespierd lichaam
Oud 16-03-2006, 09:34
JCG
JCG is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 15-03-2006 @ 17:00 :
hij moet zelfverzekerd zijn, ik heb niks aan een onzekere jongen...
verder moet hij een beetje dezelfde soort humor hebben, intelligent zijn, zichzelf goed verzorgen, zeggen waar het op staat, scherp zijn en vooral niet teveel achter mij aan lopen...

en hij moet een goeie muzieksmaak hebben (ik weet er namelijk te weinig vanaf)

alsie ook nog linkshandig is issie helemaal
pm me

Oud 16-03-2006, 14:27
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Kryptonite schreef op 24-01-2006 @ 10:46 :
Gitaarspelende jongens hebben idd een streepje voor

In ieder geval moet ie lief zijn, ik moet leuk met m kunnen praten en hij moet op een leuke manier met mijn dansobsessie om kunnen gaan (lees: enthousiast meedansen), oh en ik moet ook geen doorsnee jongen, ik wil er één die een beetje avontuurlijk is of op zijn minst één excentrieke hobby heeft of zo

En qua uiterlijk moet hij mooie bruine ogen hebben of een lieve lach (en lang haar en een mooie neus scoren ook punten)

En op de een of andere manier vind ik punksjaaltjes heel sexy
righto.... ik voel me aangesproken op nagenoeg ieder punt (op bruine ogen na).... letterlijk...

btw; excentrieke hobby; geld daarvooor ook, ik noem maar wat, solderen, electrotechniek en stuk of 15 vechtsporten? just curious....
Oud 16-03-2006, 16:32
Roos
Roos is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 16-03-2006 @ 15:27 :
righto.... ik voel me aangesproken op nagenoeg ieder punt (op bruine ogen na).... letterlijk...

btw; excentrieke hobby; geld daarvooor ook, ik noem maar wat, solderen, electrotechniek en stuk of 15 vechtsporten? just curious....
Ik vind 't altijd zoooo sneu en jammer als mensen zich aangesproken voelen in een topic op INTERNET over de ideale man
Oud 16-03-2006, 16:41
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-03-2006 @ 17:32 :
Ik vind 't altijd zoooo sneu en jammer als mensen zich aangesproken voelen in een topic op INTERNET over de ideale man
ik had er dan vast dit bij moeten zetten:

[sarcasme mode] *blaat* [/sarcasme mode]

maar het leek me teveel een

intrappen.
Oud 16-03-2006, 16:48
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 24-01-2006 @ 17:46 :
Ik heb jou geen blonde bimbo genoemd?

t was meer t make-up gebruik ed

ik ben caissiere gebruik make-up, draag geen sloeber kleren ben meisjesachtig en ga npg maar ff zo door, om de een of andere reden ben je daarmee meteen dom...

irriteert me weleens vandaar dat ik vrij snel reageer op zulke dingen

nog ff on-topic als mijn vriend goed met kinderen om kan gaan ga ik me zorgen maken....
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 19:10
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 18-01-2006 @ 20:48 :
Daar heb je meestal hersens voor nodig, voor een goed salaris...

Of rijke ouders
nee dat is niet helemaal waar

er zijn ook jongus die goed kenne foetballe maar niet heel slim sijn!
Oud 16-03-2006, 19:20
zoef de haas
zoef de haas is offline
Hij moet in eerste instantie iets uitstralen wat hem aantrekkelijk maaktque uiterlijk, en dat is bij elke jongen anders, of dat nou uitstraling, z'n ogen of zn manier van doen is op het eerste gezich.
En als het dan uiteindelijk ooit mn vriend mocht worden dan voldoet hij over eht algemeen wel aan de volgende eisen
- Droge humor over het algemeen erger dan ik
- Lekker impulsief gewoon dingen doen als hij daar zin in heeft, het leven is niet lang genoeg zal ik maar zeggen =)
- Overduidelijk geen ubermacho zijn want die kunnen het vergeten.
- Het niet erg vinden dat ik net zo makkelijk bier drink als hij
- Een grote dosis zelfspot hebben
- Niet te serieus zijn, al moet hij wel weten dan hij serieus met mij kan praten als hij ergens mee zit.
- Er tegen kunnen dat ik sowieso meer met jongens optrek dan met meiden.
- En daarnaast gewoon lief leuk aardig en vooral zichzelf zijn
Oud 16-03-2006, 20:18
Verwijderd
Citaat:
esprit-chick schreef op 16-03-2006 @ 17:48 :
t was meer t make-up gebruik ed

ik ben caissiere gebruik make-up, draag geen sloeber kleren ben meisjesachtig en ga npg maar ff zo door, om de een of andere reden ben je daarmee meteen dom...

irriteert me weleens vandaar dat ik vrij snel reageer op zulke dingen

nog ff on-topic als mijn vriend goed met kinderen om kan gaan ga ik me zorgen maken....
Ik ben ook cassière, draag ook make-up en geen sloeber kleren.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 18-01-2006 @ 21:59 :
Zelfde niveau, of iig een beetje kennis hebben.
En het liefste dezelfde interesses. Ik vind het heerlijk als ik over mijn hobbies en bezigheden kan praten met iemand die dat ook super vind<3.
Verder moet ie vooral lief zijn en er voor me zijn. Maar ook me een beetje aanpakken, want ik kan soms te makkelijk denken van ach hij doet toch wel moeite voor me. Dus mij laten voelen dat het niet altijd vanzelfsprekend gaat.

En wat je zei in je openingspost wat ik nou echt sexy vind: als ze muziek maken en daar dan mee bezig zijn. Men dat kan ik echt gaaf vinden<3.

qua uiterlijk: >185 <190 vind ik het mooiste
donkere haren
lief koppie, hoeft niet uberknap te zijn, maar wel iets sprankelends in het gezicht.
en een beetje stevig. Wel een strak buikje, maar ik hou niet van hele iele jochies.
Oeh, dan val ik best tegen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten