Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2006, 18:01
Electriq
Electriq is offline
Mensen met kinderwagens die midden op straat stil gaan staan, ECI-boekenclub-ledenwervers, roddelkutten in de bus en sowieso mensen die niet doorhebben dat ze kenkerhard praten, mensen die aan de kassa van een willekeurige winkel alle voors en tegens van hun aanschaf nog eens doornemen.
En natuurlijk alle bejaarden etc etc
Oud 24-01-2006, 18:08
gewoonLiz
gewoonLiz is offline
[B][QUOTE]Electriq schreef op 24-01-2006 @ 19:01 :
Mensen met kinderwagens die midden op straat stil gaan staan, ECI-boekenclub-ledenwervers

Alles en iedereen die iets van me moet of in de weg staat. Ben ik nu aso? Laat me dan lekker met rust
Oud 24-01-2006, 18:09
Verwijderd
dit topic spreekt me heel erg aan maar mijn medeforummer heeft al veel ergenissen opgeschreven.
Oud 24-01-2006, 18:22
reno
reno is offline
Ik erger me aan provincialen, alles buiten de randstad dus. Maar mensen uit Den Haag, Leiden en Rotterdam kan ik ook niet uitstaan, dus dan blijven alleen Amsterdam en Utrecht over.
Gewone boeren zijn al erg, maar verhuld in alto,-punk,-gothic,- [..] kleding komen ze gevaarlijk dichtbij ultieme smakeloosheid.

Irritante mocro's haat ik ook, alsmede 90% van de overige straatjongeren eigenlijk.
Oud 24-01-2006, 18:24
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
reno schreef op 24-01-2006 @ 19:22 :
Ik erger me aan provincialen, alles buiten de randstad dus. Maar mensen uit Den Haag, Leiden en Rotterdam kan ik ook niet uitstaan, dus dan blijven alleen Amsterdam en Utrecht over.
Gewone boeren zijn al erg, maar verhuld in alto,-punk,-gothic,- [..] kleding komen ze gevaarlijk dichtbij de ultieme smakeloosheid.

Irritante mocro's haat ik ook, alsmede 90% van de overige straatjongeren eigenlijk.

hmmm dan blijven er niet veel emnsen over die je wel mag, of zie ik dat nu verkeerd?
Oud 24-01-2006, 18:25
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Reno verdiend een dikke roloog.

Kut, doet het niet.
Oud 24-01-2006, 18:27
reno
reno is offline
Ik ben een misantroop. ;(
Oud 24-01-2006, 18:32
grandmommy
grandmommy is offline
schaam je niet, die moeten er ook zijn<3
Oud 24-01-2006, 18:55
reno
reno is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-01-2006 @ 19:32 :
schaam je niet, die moeten er ook zijn<3
Gelukkig.

Maar ben ik dan echt de enige die zich ergert aan dat soort boeren?
Je hebt net je hanenkam in model gezet, je nagels zwart gelakt, je alternatieve bandshirt aangetrokken of je voor de 4e keer die dag in je pols gesneden en je gaat naar een optreden van een of andere obscure underground band, waar je dezelfde mensen tegenkomt als jezelf -- met het verschil dat ze plat brabants of achterhoeks praten!
Ik zou er ontzettend verdrietig van worden.
Oud 24-01-2006, 19:03
Verwijderd
Ik ben tegenwoordig te moe om me echt te ergeren in de trein bedacht ik me net, ik val meestal in slaap voor ik de tijd krijg om door te hebben dat er mensen om me heen zitten
Oud 24-01-2006, 19:34
Kaps
Kaps is offline
Mannen met een representatief uiterlijk halen bij mij meestal wel het bloed onder de nagels vandaan. Vooral als ze 'aardig' lopen te doen.
Oud 24-01-2006, 19:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Fake schreef op 24-01-2006 @ 14:04 :
langzaam lopend 65+ tuig of random winkelend publiek godverdomme
Citaat:
EPD schreef op 24-01-2006 @ 20:34 :
Mannen met een representatief uiterlijk halen bij mij meestal wel het bloed onder de nagels vandaan. Vooral als ze 'aardig' lopen te doen.

Citaat:
Electriq schreef op 24-01-2006 @ 19:01 :
Mensen met kinderwagens die midden op straat stil gaan staan, ECI-boekenclub-ledenwervers, roddelkutten in de bus en sowieso mensen die niet doorhebben dat ze kenkerhard praten, mensen die aan de kassa van een willekeurige winkel alle voors en tegens van hun aanschaf nog eens doornemen.
ohja. En sowieso mensen die openlijk uitkomen voor whatever ze ook uit willen komen. Doe normaal.
Oud 24-01-2006, 19:55
Verwijderd
Ik kan er niet tegen als ik een "setje" zie lopen in van die SCAPA SPORT kleding en dat hij dan een arm om haar heen heeft en zij haar hand in zijn kontzak, .

Of een groep altows (die zie ik ook altijd in groepsverband trouwens) die in een grote rij/groep lopen als ik haast heb.
Oud 24-01-2006, 20:01
qghp
qghp is offline
Citaat:
reno schreef op 24-01-2006 @ 19:55 :
Gelukkig.

Ik zou er ontzettend verdrietig van worden.

Daarom snijden ze zich dus, het is een vicieuze cirkel.
Oud 24-01-2006, 20:01
Verwijderd
Ik erger me aan mensen die in een UNISEX regenpak, met UNISEX bergschoenen op een UNISEX fiets samen een eindje gaan FIETSEN. Godverdomme.
Oud 24-01-2006, 20:02
Verwijderd
Ik erger me ook KAPOT aan mensen die (tevens WEER met UNISEX bergschoenen) een eindje gaan wandelen.
Oud 24-01-2006, 20:08
Sjoerd
Sjoerd is offline
klasgenoten met een lomp hoofd en een paardenbek
die nooit iets aan hun uiterlijk doen
Oud 24-01-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 24-01-2006 @ 21:08 :
klasgenoten met een lomp hoofd en een paardenbek
die nooit iets aan hun uiterlijk doen
sowieso mensen die te weinig aan hun uiterlijk doen, maar ook mensen die er teveel aan doen. En je dan minachtend aankijken.
Oud 24-01-2006, 20:13
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik ben blij dat iedereen hier elkaar zo in z'n waarde laat. Daar moet de wereld het van hebben.
Oud 24-01-2006, 20:16
Maija
Maija is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 24-01-2006 @ 16:38 :
aan mensen die hard tegen hun vrienden praten in een winkel, en zelf nog het hardste om hun domme grapjes lachen. en dat ik dat dan aan moet horen, met dat vreselijke roermondse accent.
En ik kan niet puzzelen, en ik had oude vrouwen in de trein, en mensen die je steeds gaan inhalen met de fiets, maar als ze voor je fietsen kei langzaam gaan fietsen, zodat je ze weer in moet halen.. ('haat')
Oud 24-01-2006, 20:40
grandmommy
grandmommy is offline
ik kan niet tegen paardenchickies die hun paard de meest debiele setjes aandoen. beenbandages in een kleur die matcht bij het zadeldekje. En het allerergste zijn SCAPA-setjes. like wtf, dat is voor POLOPAARDEN, niet voor dressuurkutknollen.
Oud 24-01-2006, 21:14
D'nisSe
D'nisSe is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 24-01-2006 @ 14:44 :
Gehandicapten en lesbiennes omg
lieve LeBitch miss heb je het wel helemaal niet zo bedoeld (srry dan dat ik dit zeg), marre ik ben het toch echt niet mee eens over dat je zegt gehandicapten alsof hun er wat aan kunnen doen dat ze zo zijn!!!!
Oud 24-01-2006, 21:17
Verwijderd
Citaat:
lawallan schreef op 24-01-2006 @ 18:38 :
Zo te zien, moet ik hier niet met kritiek komen of een arrogante lifestyler (nee, ik vind jullie niet allemaal arrogant) zegt dat ik mijn bek moet houden. Ik zal je advies misscihen opvolgen, succes nog in je kinderloze leven dat stopt voordat je bejaard ben, weet je eigenlijk al hoe je dood gaat?
ik verwacht een overdosis zetmeel
Oud 24-01-2006, 21:30
Dinalfos
Dinalfos is offline
1: vrouwen
2: mannen
3: kinderen
4: Brigitte Kaandorp
Oud 24-01-2006, 21:40
reno
reno is offline
Oud 24-01-2006, 21:48
merels
merels is offline
Citaat:
D'nisSe schreef op 24-01-2006 @ 22:14 :
lieve LeBitch miss heb je het wel helemaal niet zo bedoeld (srry dan dat ik dit zeg), marre ik ben het toch echt niet mee eens over dat je zegt gehandicapten alsof hun er wat aan kunnen doen dat ze zo zijn!!!!

uc? wel een leuke dan.
Oud 24-01-2006, 22:11
Verwijderd
niet iedereen die afwijkend reageert is uc , volgens mij is neemt ze het allemaal iets te serieus.
Oud 25-01-2006, 00:42
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 24-01-2006 @ 15:00 :
ik denk dat dit een algemeen ergertopic gaat worden
idd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten