Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Samen in een éénpersoonsbed slapen (of niet)? Wat doe je?
Je valt in elkaars armen in slaap. 153 71.83%
De ander mag lekker op een eigen matras (of logeerbed), want je hebt de bedruimte zelf hard nodig 40 18.78%
Het kan je niets schelen waar je bedpartner ligt. 20 9.39%
Aantal stemmers: 213. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2006, 19:36
Lente
Lente is offline
mijn vriend en ik hebben gelukkig allebei een tweepersoonsbed. In het begin had hij dat niet en toen heb ik echt alleen maar brakke nachten gehad. met Kerst sliepen we bij mijn moeder thuis, ik kon echt niet slapen met hem op die ene matras dus ben na een tijdje in mijn eigen bed gaan liggen
Ik wil trouwens in dat grote bed ook ruimte hebben als ik ga slapen, ik val bijna nooit tegen hem aan in slaap
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2006, 19:49
zeep007
zeep007 is offline
Vroeger sliepen we heel vaak in een 1 persoonsbed, en dat ging prima. lekker warm en knus, vind het daarom juist wel wat hebben. EN zou er van een apart matras geen sprake zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 19:51
Verwijderd
c
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 20:43
Flijn
Flijn is offline
Hm, samen in een éénpersoonsbed was nooit zo'n succes (ik slaap breed, blijkbaar).
Nu heb ik een extra matras, als hij bij mij slaapt leggen we de twee matrassen naast elkaar op de grond, tweepersoons bedovertrek er over en klaar.
Oud 01-02-2006, 20:46
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
'Je valt in elkaars armen in slaap' Mijn vriend heeft een éénpersoonsbed, en daar passen we samen prima in hoor voor een nachtje:-) Ik vind het altijd zo'n afknapper om als je dan bij elkaar bent in een ander bed te gaan slapen, juist dat samen knuffelen en dan lekker in slaap vallen vind ik zo fijn!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 22:30
Tiño
Tiño is offline
Sowieso samen, hoe klein het ook is.
Eerst hadden we allebei nog gewoon een 1persoonsbed ,ondertussen allebei een 2persoonsbed, wel zo fijn, ookal liggen we vaak alsnog helemaal in en tegen elkaar aan.
Oud 01-02-2006, 22:48
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb een 2 persoonsbed thuis maar een eenpersoons matras op mn kamer en daar past ook niets meer langs dus dan is het ff behelpen al vind ik dat voor een nachtje niet erg als dat 2 nachten achter elkaar moet dan slaapt ie maar op de bank aangezien hij redelijk bewegelijk is in zn slaap en hij elke nacht goddelijk slaapt terwijl ik geen oog heb dichtgedaan
Oud 02-02-2006, 03:51
MTpower
MTpower is offline
Ik pas zelf amper op een 1 persoons bed, dan lig ik al helemaal in elkaar gekropen om een beetje te passen, dus met z'n 2-en is geen optie
Gelukkig heb ik gewoon een 2 persoonsbed op m'n kamer, lekker de ruimte in m'n eentje en als m'n vriendin blijft slapen past die er ook nog wel bij. Die is niet zo groot namelijk
Oud 02-02-2006, 08:15
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
uuuf schreef op 01-02-2006 @ 20:51 :
c
(L)

Ik slaap altijd en overal.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 09:12
Gjallarhorn
Gjallarhorn is offline
A.

En het verbaast me dat zoveel mensen iets anders kiezen, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 09:48
underthabridge
underthabridge is offline
Ik zou nooit op een ander bed gaan liggen als we bij elkaar slapen. Dat is gewoon niet gezellig. Bovendien hebben we nu al zat 'eenpersoonsbed-ervaringen' (aangezien ik een eenpersoonsbed heb en zij pas na een jaar (nu anderhalf jaar geleden) een tweepersoonsbed kreeg). Wij passen makkelijk op één matrasje Lekker knus. Bovendien is zij echt een kacheltje, dus als ik het koud heb (doordat zij mijn dekens heeft afgepakt) dan kan ik tegen haar aan kruipen
Oud 02-02-2006, 10:14
Verwijderd
Ik heb wel eens met hem in een heel krap een persoonbedje gelegen. Ik zou door de Derde wereldoorlog heenslapen, dus ik heb wel lekker geslapen, maar hij niet. Dus de keren daarna heb ik op het luchtbed gelegen. (kiest met enige tegenzin b)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 12:01
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Keuze A...

Ligt misschien wel een beetje moeilijk, maar 't is echt warm en intiem
Oud 02-02-2006, 14:42
Verwijderd
Wij slapen al meer dan twee jaar knus in een eenpersoonsbed. Zelfs nu we twee bedden tegen elkaar hebben staan liggen we nog altijd dicht tegen elkaar in één bed...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 14:44
JJ13
JJ13 is offline
mijn vriend en ik hebben een paar maanden in een 1-persoonhoogslaper geslapen, was ook niet alles, maar wel knus. nu slapen we bij hem in een 1-persoonsbed en bij mij in een 2-persoonebed, maar dan nog liggen we tegen elkaar aan
Oud 02-02-2006, 14:45
Verwijderd
Vanaf aankomende zaterdag heb ik een twijfelaar (1.40 breed), tot nu toe vaak 2 matrassen naast elkaar op de grond gelegd, maar wel vaak op 1 matras samen in slaap gevallen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 15:07
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
B-Hooligan schreef op 02-02-2006 @ 13:01 :
Keuze A...

Ligt misschien wel een beetje moeilijk, maar 't is echt warm en intiem
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 15:19
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb niet voor niets een hoogslaper met ingebouwde bedbank. Op die bedbank kun je prima samen slapen. Met z'n tweeën op een éénpersoonsbed vind ik niks, maar de eerste paar nachtjes kan het nog wel leuk zijn
Oud 02-02-2006, 18:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In het begin lagen we altijd even samen in een bed om te knuffelen en als we dan echt gingen slapen ging hij of ik op een andere matras of luchtbed maar na een tijdje sliepen we samen in een eenpersoonsbed. Mijn bed op mijn studentenkamer was zelfs maar 80 x 190 dus ook nog eens smaller en dat ging ook. We slapen wel eens twee weken lang samen in een eenpersoonsbed en dan is het wel weer lekker om een nacht alleen te slapen maar echt een ramp is het niet. Meestal hebben we niet zoveel ruzie met de dekens of de ruimte maar soms komt het wel voor dat we allebei wakker zijn als een van ons gaat verliggen. Meestal steel ik meer dekens dan hij dus daar heb ik geen last van Bij mijn vader heb ik wel een tweepersoonsbed maar daar ben ik zelden meer en dat is wel lekker die ruimte alleen vind ik dat hij dan zo ver weg ligt als ik wakker wordt, gewoon omdat ik het niet gewend ben. Vind een eenpersoonsbed ook wel knus ook al liggen we allebei rug aan rug.
Oud 02-02-2006, 20:21
LostInTime
LostInTime is offline
heb voor c gekozen, want...

als hij/zij bij mij in bed zou blijven liggen werk ik em/dr waarschijnlijk 's nachts in mn slaap uit mn bed kan er niks aan doen, maar met een matras op de grond gaat dat ook niet goed. ik kan prima slapen hoor, maar hij/zij waarschijnlijk wat minder

dus de keuze is aan de bedpartner neemt hij/zij het risico?

en met een 2persoonsbed is het natuurlijk anders, heerlijk om dan tegen elkaar in slaap te vallen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
mltinus schreef op 02-02-2006 @ 15:45 :
Vanaf aankomende zaterdag heb ik een twijfelaar (1.40 breed), tot nu toe vaak 2 matrassen naast elkaar op de grond gelegd, maar wel vaak op 1 matras samen in slaap gevallen
een twijfelaar is 1m20
Oud 02-02-2006, 21:42
Bronxy
Bronxy is offline
mn vriendin slaapt in mn broertjes kamer en mn broertje bij mij in bed.. niet echt mn beste optie maar veiligste word er gezegd

`s avonds ligt ze overigens wel ff bij mij in bed maar als we moe worden gaat ze naar haar eigen bedje
Oud 04-02-2006, 10:24
jimi
jimi is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-02-2006 @ 18:32 :
Optie B geldt voor mijn vriend. Een enkele keer (nadat ik mijn best heb gedaan dat ik zielig ben want ik ben ziekig) weet ik hem te overtuigen dat ik wel eens in zijn bed mag slapen, maar meestal word ik naar het matras gebonjourd. Niet echt gezellig (bepaald niet!), maar ik ben te warm en anders kan ie niet slapen...
Gelukkig heb ik een tweepersoonsbed, maar hij slaapt maar zelden bij mij (omdat het gewoon vaak/altijd beter uitkomt als ik bij hem slaap)
Dus ik kruip altijd op dat ijskoude matras in die ijskoude slaapzak. En waarom geen twee matrassen op de grond? Dat gaat volgens hem niet Ik heb het ook niet verzonnen
echte liefde
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 10:31
WolterB
WolterB is offline
Optie A, is gezelliger, knusser en we kunnen allebei zo in slaap vallen
Oud 04-02-2006, 10:34
Verwijderd
Citaat:
jimi schreef op 04-02-2006 @ 11:24 :
echte liefde
haha idd
Nu hij me wat langer kent mag ik daar slapen. Eerst sliep hij altijd lief op het matras
Maar ik heb een trucje uitgevonden Gewoon gaan snurken hahaha... Want als hij dan op het matras ligt kan hij weg, ergens anders slapen

Nee hoor, hij is best lief
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 10:59
Verwijderd
Anders, namelijk...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 11:05
jimi
jimi is offline
ik haatte eerst zelfs met zn 2en in een 2persoonsbed
maar nu woon ik samen dus moet ik er wel aan geloven
ik wil wel altijd het voorste lepeltje zijn anders moet ik op mn arm liggen (en nu hij) maar we hebben geen vaste kant van het bed
laatste keer dat ik in een eenpersoonsbed sliep was ik dronken en dat was met een meisje uit mijn klas, lekker lepeltje
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 11:55
saartjeh
saartjeh is offline
bij mij thuis, waar we eigenlijk altijd zijn hebben we nu sinds kort een 2pers bed want mijn 1pers bed was innimienie (oid) bedje, senioren bed. voor mij geen probleem maar hij werd elke nacht door mij het bed uit gekieperd dus lagen we op matrassen op de grond veel te lang. want die matrassen moet je gelijk omdraaien en als echte studenten (naja ik ben nog scholier maar daar gaat het niet om) doe je dat dus nooit en dan gaat de boel btje schimmelen.
nu eindelijk een 2pers bed en nieuw matras.
bij hem thuis (1x in 14dgn weeknd dus 2 nachtjes) in zijn 1pers bed. Slaapt prima, maar komt ook omdat die van hem tegen de wand staat, hijs denk ik 90cm breed en die van mij 80 plus niet lang.. bij hem gaat t dus wel prima. Zo af en toe slapen we maar apart, als ik punctie heb gehad mag ik niet op mijn been staan en heeft rust nodig en hijs nie zo voorzichtig als ie zich omdraait dus dan ligt ie heel zielig op de grond naast mij.
Oud 04-02-2006, 21:47
lieve
lieve is offline
Toen mijn vriend en ik, juist bij elkaar bleven slapen hadden we beiden een éénpersoonsbed. Dusja, sliepen we samen in dat ene bedje... naar verloop van tijd veranderde dit. We zijn beide best wel grote mensen van lengte... dus schoven we er een logeerbed tegen met extra matras op(zelfde hoogte) en ik heb me enkele weken geleden een tweepersoonsbed gekocht!
Oud 04-02-2006, 21:59
Verwijderd
We hebben nu gelukkig een 2-persoons bed, maar we hebben wel bijna 3 jaar in een 1-persoons bed geslapen Dat ging heel goed. Ik kroop tegen de muur, hij tegen me aan. Toen we eenmaal een 2-persoons bed hadden, kwamen we er achter hoe fijn dat ligt, lekker ruim
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 22:46
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
mijn logeerbed ligt 3 meter van mijn bedje maar das al te ver weg...
Oud 05-02-2006, 00:43
Lorelei
Lorelei is offline
Bij mij liggen er 2 matrassen naast elkaar op de grond. Bij hem liggen we apart. Ik kan niet goed slapen met z'n tweeen op een eenpersoonsbed maar vind dat voor een nachtje ook niet zo erg (een week wordt weer anders he) maar hij vindt het echt afschuwelijk dus ja
Oud 04-03-2006, 07:42
damaetas
damaetas is offline
wij hebben 3 jaar lang samen in een enkel bed geslapen en dat ging prima.
(behalve als ik het in mijn rug had, dan moest hij eruit, arm dutske)
Oud 04-03-2006, 09:21
adon1s
adon1s is offline
B-als ik wil slapen wil ik slapen en dan kan ze beter in het andere bed gaan liggen, want ik ben been ook niet een van de smalste.
Oud 04-03-2006, 09:49
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb het liefst zoveel mogelijk ruimte, hem maakt het niets uit.
Ik vind het super lekker om tegen hem aan in slaap te vallen maar zodra ik wakker word in de nacht rol ik mezelf toch echt op m'n eigen kant!
We hebben ooit eens in een twijfelaar geslapen en dat vond ik al helemaal niets, dat komt omdat mijn vriend heeft onrustig slaapt, veel draait en snurkt.
Gelukkig hebben we een 1.80 m. bed dus ruimte zat.
Oud 04-03-2006, 12:56
Warsocket
Warsocket is offline
anders nl,
2 persoons bed bij mij

2 matrassen op de vloer bij haar
Oud 04-03-2006, 21:16
gurl19
gurl19 is offline
We vallen wel samen in slaap. Maar als er een matras naast ligt dan gaat er wel iemand midden in de nacht verkassen!

Maar ik heb een tweepersoonsbed. En bij hem slapen we op 2 matrassen op de grond.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 23:03
Optima
Optima is offline
b

maar ik ga zelf op mijn logeerbed slapen en laat hem in mijn eigen bed liggen. Maar meestal wil hij dan dat ik het logeerbed aanschuif etc etc, en voordat we gaan slapen, en nadat we wakker zijn geworden liggen we dan weer in een bed.

Hij heeft wel een tweepersoonsbed en dan kan ik wel in zijn armen in slaap vallen, simpelweg omdat ik weet dat ik daarna weer lekker 'af kan rollen' om ruim te kunen slapen.
Oud 05-03-2006, 10:24
freud
freud is offline
Ik ben geen moeilijke, ik slaap overal. Zelfs rechtstaand als het moet. En ik pik easy-going vriendjes uit, ik heb geen zin om te discussiëren over slaappartijen
Oud 05-03-2006, 13:59
Arwyn
Arwyn is offline
Het zal wel gemeen zijn, maar hij mag dus lekker op een matras op de grond gaan slapen!
Anders lig ik de hele nacht wakker, kan gewoon niet slapen als er iemand naast me gepropt ligt! Maar die paar uurtjes dat we slapen maakt 't niet zoveel uit vind. Zodra één van ons wakker is liggen we al weer bij elkaar, maar dan heb ik iig even een paar uurtjes geslapen
Oud 05-03-2006, 14:28
Moustache
Moustache is offline
Momenteel heb ik geen bedpartner, maar ik sliep altijd samen in één bed, dan maar wat minder nachtrust.
Oud 05-03-2006, 22:41
Briseïs
Briseïs is offline
Ik ben voor in één bed slapen

Maar ik het idee dat hij daar ook niet zo'n moeite mee heeft. Ook niet in mijn geweldige eenpersoonsbedje.
Oud 05-03-2006, 23:48
Verwijderd
Ik heb sinds kort zowel op mn studentenkamer als bij mn ouders een 2-persoonsbed, dus dat probleem heb ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 06:47
justhanna
justhanna is offline
Dan liever apart. Wel eerst voordat je gaat slapen gezellig knuffelen, maar als we echt willen gaan slapen, zoeken we toch beide ons eigen matrasje op, anders slapen we beiden niet...
Oud 06-03-2006, 07:16
Estar
Estar is offline
Met zijn 2en in dezelfde bed, in de winter is het soms heerlijk, hij is net en kachel, het enige nadeel hij zweet snel, en zodra hij slaapt is dat al raak.... ( lang leven mijn 2 persoons bed)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:06
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 05-03-2006 @ 23:44 :
Wij kunnen niet zo goed in elkaars armen in slaap vallen

Maar als we ergens een eenspersoonsbed hebben dan liggen we wel bij elkaar, aan aparte matrassen doen we nou ook weer niet. Maar gelukkig hebben we allebei een groter-dan-eenpersoonsbed.
Daar sluit ik mij bij aan
Oud 06-03-2006, 18:34
neardo
neardo is offline
Samen in één bed, hij heeft een éénpersoonbed en je slaapt wel wat minder goed, maar ik vind het toch wel gezelliger dan allebei apart slapen.
Oud 06-03-2006, 20:52
Li
Li is offline
Ik presteer het trouwens alsnog altijd om in een 2 persoonsbed in m'n slaap zo dicht tegen hem aan te rollen dat hij me altijd moet wakker maken om zich om te draaien
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 16:45
Verwijderd
Absolutely A !
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 19:36
Fa Sai
Fa Sai is offline
Dat is een makkie, hij wordt zonder pardon naar het logeermatras beneden me verbannen. Mijn bed is van Mij, en ik schijn ook nog eens onrustig te slapen, praten, woelen enzovoorts, dus het is voor eigen bestwil!
En ik houd van mijn persoonlijke ruimte.
Reageren

Regels voor berichten