Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2006, 15:00
Verwijderd
Citaat:
polysix schreef op 18-02-2006 @ 15:23 :
is je ma nu een MILF geworden?
grow a brain
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 15:19
Jetamio
Jetamio is offline
Opvallend dat bijna alle mannen in dit topic absoluut geen besef hebben van wat een normale voeding voor vrouwen is. Hebben we het schoonheidsideaal nu onderhand zover doorgedreven dat mannen denken dat het normaal is als een vrouw zich uithongerd? Vrouwen hebben niet zo heel veel minder voeding nodig dan mannen hoor. Ik weet de precieze waarden niet, maar volgens mij scheelt het maar een paar honderd kcal op een dag. En dat betekent dat de moeder van de topicstartster méér kcal nodig heeft dan de gemiddelde man, omdat ze erg veel sport.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Jetamio schreef op 18-02-2006 @ 16:19 :
Opvallend dat bijna alle mannen in dit topic absoluut geen besef hebben van wat een normale voeding voor vrouwen is. Hebben we het schoonheidsideaal nu onderhand zover doorgedreven dat mannen denken dat het normaal is als een vrouw zich uithongerd? Vrouwen hebben niet zo heel veel minder voeding nodig dan mannen hoor. Ik weet de precieze waarden niet, maar volgens mij scheelt het maar een paar honderd kcal op een dag. En dat betekent dat de moeder van de topicstartster méér kcal nodig heeft dan de gemiddelde man, omdat ze erg veel sport.
Het scheelt ong. 500 kcal per dag. Dat zijn bij wijze van spreken 2 boterhammen met normaal beleg en een íets groter bord avondeten.

Edit: Er van uit gaande dat man en vrouw dezelfde mate van activiteit hebben. Het grote verschil zit namelijk in het basaalmetabolisme.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten