![]() |
||
Citaat:
Om verder op OmL te reageren. Ik train mijn geest dagelijks en ik geloof dat dit mijn gezonheid ten goede komt. Kanker is eigenlijk je eigen lichaam dat zich tegen je keert, dus het is eigenijk niet zo'n gekke redenatie. Wanneer het gaat om genezen geloof ik dat door mentale oefeningen het genezingsproces versneld kan worden...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan het daarom alleen maar aanmoedigen dat jij je geest traint. De stelling "je geest trainen en dat het je gezondheid ten goede komt" geloof ik absoluut ook in. In de geneeskunde komt men steeds meer erop terug dat er absoluut een verband is tussen lichaam en geest. |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof best dat er een verband is tussen lichaam en geest, maar niet dat deze zo sterk is dat als je gewoon een leuk/gezond/goed leven heb en niet (net als jij) aan geest-training doet, je een vreselijke ziekte krijgt omdat je niet genoeg aandacht aan een lichaamsdeel besteedt. En wat voor oefeningen doe je eigenlijk om je geest te trainen?? Geef eens een voorbeeld, want ik heb geen flauw idee... Misschien helpt het wel bij je gezondheid... maar misschien heb je ook gewoon een goede weerstand. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
over - leven. Flower_4_u | 3 | 22-10-2004 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
beste vriend - rip frederik- CyWu | 2 | 06-10-2004 15:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Foutje! Riantje | 9 | 29-06-2004 12:47 | |
Psychologie |
Persoonlijkheidsstoornis/Borderline: kun je er overheen groeien? Snow White | 14 | 01-06-2002 19:25 | |
Psychologie |
t gaat ff kut Droomvlucht | 38 | 13-05-2002 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
_-=* moest dit posten *=-_ Verwijderd | 5 | 01-05-2002 22:02 |