Advertentie | |
|
![]() |
|
Een grote oude fabriekshal of een groot loft ofzo. Heel minimalistisch. Muren gewoon wit, heel simpel en strak.
Heel weinig, geweldig grote meubels. Een mooie keuken erin, ik zie het al helemaal voor me ![]() Wat ook geweldig is, is gewoon een grachtenpandje in het centrum van Amsterdam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar mijn droomhuis zou 1 grote ondergrondse donkere betonnen kelder hebben (met alle luxe uiteraard ![]() |
![]() |
|
hmmz, leuke topic! Ik weet al wat mijn droom huis is. Het ligt naast een kasteel midden in een bos. Het was vroeger een koetshuis, maar is een beetje gerenoveerd en woonbaar gemaakt. Om het huis heen ligt een prachtige omgeving; de tuin van het kasteel en omliggende weilanden en bossen en het kasteel. En er heerst rust, je hoort de vogeltjes en hebt geen last van snelwegen ofzo. Het is er ook behoorlijk ruim en je hebt plaats zat om een feest te bouwen. De voorzieningen in het huis zijn echter niet perfect ofzo, maar dat maakt me niet uit. Het huis is van een oom van me, ik hoop er later in te wonen denk ik
![]()
|
Ik wil een huis aan de rand van een groot mooi bos.
Een kasteel achtig iets. Maar niet zo ontzettend groot. Het moet wel gezellig blijven. ![]() Ik wil een grote tuin met grote vijver en veel gekleurde bloemen. En een cavia heuvel. Met holletjes en huisjes war ze zich kunnen vertoppen, en als het koud word, kun je er een dak enzo overheen schuiven. Ik wil zowiezo veel beestjes bij mijn huis. De inrichting verschilt nogal. Ik wil een Alice in Wonderland keuken. Met zwartwit geblokte vloer en rode fluwelen gordijnen en kandelaars ernaast. En een groot doek dat je voor het kookgedeelte van de keuken kunt schuiven. Met een Alice in Wonderland landschap. En een waternimfen badkamer met veel aqua kleuren. En stofslierten in de kleur. Verder weet ik het nog niet.
|
Verwijderd
|
Eh sja...gewoon een mooi pand in de Randstad, of Den Haag lijkt me wel wat...
Wat inrichting betreft maakt het me niet zoveel uit, ik hecht daar niet zoveel waarde aan...als het maar gezellig is en je kunt zien dat er mensen wonen, dus niet van dat klinische patserige wat ik bij sommige mensen wel eens aantref. Dan hebben ze een hartstikke mooi huis maar het lijkt wel alsof het in een vitrine staat, zo leeg en zielloos ziet het eruit... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
mijn droomhuis ziet er ongeveer zo uit:
* grote hal met in het midden een mooie grote kroonluchter... * grote kamers... niet supervol maar ook weer niet minimalistisch * een binnenzwembad als het kan... * buiten een grote tuin met als het kan een tennisbaantje en een zwembad... (zal wel nix worden maar ik ga het proberen!) * een huis wat op de ruimte staat... wel dichtbij een stad of dorp maar niet in die stad of dat dorp... * een grote oprijlaan.... zo voor het huis zeg maar.... in zo'n boogvorm.. Dit lijkt me wel een mooi huisje voor vakantiehuisje!!! http://www.funda.nl/extern/woningen/...0000331401.jpg Heel apart huis: (zou ik opzich ook nog wel willen wonen) http://www.funda.nl/extern/woningen/...0000189601.jpg En dit binnenzwembadje mag wel in mijn huis: http://www.funda.nl/extern/woningen/...0000189600.jpg Ik zal zo ff nog wel ff een aantal foto's opzoeken!! Als ik er een paar vind zal ik ze wel ff posten!!! xxx diamonde |
![]() |
|
Voor mij een vrijstaand huis op een perceel van ten minste 2500m². Wat aan de indeling niet moet ontbreken zijn: Keuken met ontbijtkamer of -hoek, dinerkamer, woonkamer, televisiekamer, tuinkamer, studeerkamer, 5 slaapkamers, 2 badkamers, opslagruimte, hobbykamer, wijnkelder, biljartruimte (evt. 2e kelder of herenkamer).
Verder ook een garage voor min. 3 auto's (1 voor mijn vrouw, 1 voor mij en 1 voor kinderen, maar liefst ook plek voor hobby auto en daarvoor benodigde werkruimte), een Gastenverblijf met eigen badkamer en keukentje en een tuinhuisje of orangerie. Over tuin indeling en ontwerp zullen we het maar niet hebben ![]() Met een huis, redelijk veel minder dan het hierboven beschrevene neem ik later geen genoegen ![]()
|
Verwijderd
|
oe waarom heb ik dit topic niet eerder gezien?
ik vind het eerste plaatje van helenaatjuh wel iets hebben, maar ik zou niet weten wat voor kamer dat dan wel niet zou moeten worden.. ik wil geen huis wat te groot is namelijk, idd door het schoonmaken enzo. ik wil wel een 'hang' kamer, dat moet een kamer worden met een hoop kussens, een bank, een cdspeler (nee, geen tv - tis geen tvkamer) en een boekenkast oid. ik denk dat ik liever in een flat woon dan in een huis, tenzij het een klein gezellig huisje is. verder heb ik hekel aan minimalisme, ik wil geen huis waarin alles tot in de puntjes is uitgedacht - tot aan de positie van de meubels toe. ik wil veel hout, veel licht, veel kitscherige (god, hoe schrijf je dat ![]() ![]() |
![]() |
|
ik wil een mooi huis, niet te groot, maar ook niet te klein.
een huiskamer met veel kleur enzow en een hangmat en een slaapkamer met een gigantisch waterbed, en een roze muur en in de huiskamer moet ook nog een heel groot wit kleed liggen met van die lange haren en het meot er heel lekker ruiken. maar een beetje een grote woonboot is ook wel goed *smeekt joris om mij woonboot te geven* de woonboot van joris is echt koel
|
mijn droomhuis is een mooie verbouwde boerderij, in de omgeving waar ik nou woon ongeveer... het liefst zo net naast het bos maar niet helemaal erin want dan is het weer zo donker... qua interieur beetje romantisch denken, veel donkerpaars, bordeuxrood, aubergine, dat soort kleuren.... veel kussens, hemelbedden, veel frutsels...
|
mijn droomhuis...
is iig van steen, maar dan niet zo'n kille, donkere baksteen maar zo'n zachte, beige kleur. Met rooie dakpannetjes ![]() Aan de voorkant is ie heel statig, heel groot, maar naar achter toe is ie dun (T-vorm dus). Aan de zijkanten zitten 2 torens... In de hal is een hele grote glazen koepel, en boven de deur een heel groot glas-in-lood raam. Heel veel ramen iig, het liefst glas in lood, en een hele grote, kersenhouten trap (roodachtige kleur). Heel veel marmeren beelden, of van gips enzo. En een hele grote bibliotheek ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(jah weet het niet precies meer allemaal) daar ben ik geweest en ik wil er absoluut niet wonen, way too massal en tja, al die touristen elke dag in je huis is ook weer niet alles ![]() ![]() ik wil net als nare man een huisje in de randstad, liefst gewoon in rotterdam omdat ik hier alles heb wat ik wil. en dan niks echt bijzonders, als het maar gezellig is en van ons. |
![]() |
|
![]() |
das inderdaad versaille...ik wil echt een immens groot huis/kasteel/paleis/kerk....ik zal het nooit krijgen helaas..dat is waarschijnlijk íets te veel gevraagd..maar het ging om je droomhuis dus...en die toeristen werk ik wel weg...lijkt me echt zo gaaf om met een middeleeuws gewaad door zo'n gang van een kasteel/paleis/kerk te dwalen...*zucht*...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hopfaldera, de Saaitjespolka #1232 Uice | 500 | 06-12-2010 10:39 | |
De Kantine |
25-10-2010 21:58 anticohen Medisaaitie niet ingenomen #1185 Verwijderd | 500 | 27-10-2010 23:19 | |
Lifestyle |
ergernissen. Tonsillitis | 499 | 08-07-2007 21:46 | |
Lifestyle |
beschrijf je droomhuis Ninnoc | 55 | 30-08-2003 21:05 | |
Werk, Geld & Recht |
wat zou je kopen voor een miljoen euro? frankzinnig | 48 | 22-03-2003 16:14 | |
Lifestyle |
jouw droomhuis caroos | 4 | 13-04-2002 22:15 |