Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2006, 18:48
corduroy
corduroy is offline
ik heb een grote doos met allemaal exen erin.
Oud 20-03-2006, 19:00
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
corduroy schreef op 20-03-2006 @ 19:48 :
ik heb een grote doos met allemaal exen erin.
Ik weet heus wel hoe je het bedoelt, maar ik zag het even letterlijk voor me en kreeg een glimlach op m'n gezicht
Oud 23-03-2006, 19:04
botervleug
botervleug is offline
Doe wat jij wilt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 19:07
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik heb een foto van één ex op mn kamer hangen wantuh
hij is een hitsigerd
Ohja en nog een exscharrel maar dat is een boer en ik hou altijd geheim dat hij mijn scharreltje is geweest :')
Oud 24-03-2006, 08:56
eelco
eelco is offline
Gewoon ergens in een laatje gooien, als mijn (inmiddels ex) vriendin haar ex aan de muur zou hangen en nog naast haar bed hebben staan dan zou ik toch eens gaan denken.

Leuk dat hij bij je verleden hoort, maar dat is het dan ook. VERLEDEN tijd en er is een reden dat het ooit is uitgegaan. Dus wegwezen met die dingen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 12:39
Verwijderd
Ik dacht altijd dat er van m'n ex en mij weinig foto's waren. Maar kwam laatst tot de ontdekking dat er, vooral op m'n computer, echt veel zijn. Ik verwijder ze niet, want voor een deel staan er dan ook andere vrienden op. Maar ik ga ze echt niet aan m'n muur hangen ofzo.

Ik weet toevallig dat hij een foto van ons in z'n telefoon had en dat hij die wel verwijderd heeft. Kan ik me wel voorstellen, want dat was een zoenfoto, en hij heeft nu een nieuwe vriendin
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 13:13
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 02-03-2006 @ 18:32 :

Wat vinden jullie hiervan? Moeten foto's van ex'en pertinent verwijderd worden en opgeborgen? Of kan je ze laten hangen en beschouwen als een leuke herinnering? Tenslotte horen ze toch bij je leven?

Ik zie er namelijk geen graten in dat er nog één foto op kamers hangt en enkele bij mij thuis. Mijn ex hoort bij mijn verleden, en mijn verleden hoort bij mij, maar mijn beste vriendin denkt er echter anders over...
als je in peace uitelkaar bent gegaan vind ik dattie wel kan blijven, zoals je zegt: hij hoort bij mijn leven, bij mijjn verleden hij heeft er deel van uitgemaakt. ik zou het zelf alleen doen als ik er tegen kon enzow, maar als ik als vrienden uit elkaar was gegaan, no problem
ik zou t misschien wel weg doen als mijn huidige vriend daar problemen mee heeft, dan vink lullig
Oud 26-03-2006, 13:33
aan0uk
aan0uk is offline
Gwo0n late hanGee
Heb ik nu o0k..
wnt v0nd wll mo0ie tijd
Oud 26-03-2006, 13:36
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
aan0uk schreef op 26-03-2006 @ 14:33 :
Gwo0n late hanGee
Heb ik nu o0k..
wnt v0nd wll mo0ie tijd
Oud 26-03-2006, 13:41
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
aan0uk schreef op 26-03-2006 @ 14:33 :
Gwo0n late hanGee
Heb ik nu o0k..
wnt v0nd wll mo0ie tijd
De 'e' die je bij ''Gwo0n' weglaat, stop je er bij 'hanGee' weer bij, of wat?

OT: Ik heb alles weggemieterd. Van 'alle' ex-en heb ik nog één foto, maar mij kennende gooi ik die ooit, bij een volgende verhuizing toch ook wel weg. Ik heb niet zo'n behoefte aan foto's. En grote kado's heb ik toch nooit gehad, dus dat scheelt. M'n vriend heeft hetzelfde (een foto bewaren).
Oud 03-04-2006, 11:39
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 02-03-2006 @ 18:32 :
Ik heb thuis een hele kast volhangen met foto's. Er plakken foto's op van landschappen, monumenten, vrienden, familie, mensen die ooit heb gekend en die me zullen bij blijven, mijn katten, de zee... Een hele hoop dus. Ook foto's van mij en mijn ex. Toen we nog samen waren (is al anderhalf jaar uit), had ik op mijn bureau foto's staan van hem en was er naast mijn bed een stukje muur voorzien met foto's van ons.
Nu het uit is, heb ik die laatste foto's (dus op mijn bureau en aan de muur) natuurlijk weggehaald. Er zijn wel enkele foto's blijven hangen aan de kast en ook op mijn kamer (ik zit op kamers) is er nog één foto van mij en hem die tegen de muur hangt, tenmidden van foto's van katten, vrienden, familie en al de rest.

Wat vinden jullie hiervan? Moeten foto's van ex'en pertinent verwijderd worden en opgeborgen? Of kan je ze laten hangen en beschouwen als een leuke herinnering? Tenslotte horen ze toch bij je leven?

Ik zie er namelijk geen graten in dat er nog één foto op kamers hangt en enkele bij mij thuis. Mijn ex hoort bij mijn verleden, en mijn verleden hoort bij mij, maar mijn beste vriendin denkt er echter anders over...
Ik zou zo'n foto wel laten hangen, als ik er nog een goed contact mee heb Mijn mening, maar uiteindelijk moet je t toch echt zelf bepalen. Ik zou iig niet een hele muur met foto's laten hangen. Dat ziet wel raar uit
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:55
Tuxs
Tuxs is offline
Citaat:
BananaSplit schreef op 03-04-2006 @ 12:39 :
Ik zou zo'n foto wel laten hangen, als ik er nog een goed contact mee heb Mijn mening, maar uiteindelijk moet je t toch echt zelf bepalen. Ik zou iig niet een hele muur met foto's laten hangen. Dat ziet wel raar uit
Hehe, inderdaad, Stalkergirl Part II Dat is niet echt een goed idee maar een keer een foto... tja... Moet je zelf weten

Zoals eerder gezegd, als ik geen contact meer met degene had zou ik ze zelf wel weg doen...

$ 0.02
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten