Advertentie | |
|
![]() |
|
Praten jullie nog met je ex over jullie relatie??
IK heb de neiging als me ex erop zit om te praten met haar. Zal nog wel een gewoonte zijn dat slijt met de tijd. Gewoon om te vragen wat zij met mijn spullen doet, of ze nog weleens eraan denkt en hoe het nu is. Maar ze wil er niet over praten, achja. Misschien wel beter. Maar ik heb het gevoel alsof we elkaar dan niet mogen opeens. En het woordje me "ex" vind ik ook zo stom woord ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeger wel af en toe, maar op een gegeven moment heeft het gewoon een plaatsje. Dan wil je haar niet meer constant lastigvallen met dingen uit het verleden. Zij heeft andere vriendjes gehad, ik andere vriendinnen, allebei mensen die we leuk vonden en waar het niks mee werd, de lijst wordt langer. Dn heeft het geen zin om nog romantisch te praten over dingen die niet meer terugkomen, zeker wanneer één van de twee duidelijk heeft gemaakt dát ze nooit meer terugkomen, op niet mis te verstane wijze.
|
![]() |
|
![]() |
Heej,
allereerst wil ik je ff veel sterkte toewensen, want (ja ik spreek uit ervaring) het is niet makkelijk... Ik en mn ex hebben het nog regelmatig over onze tijd samen, maar ja wij spreken elkaar ook nog minstens vier keer per week ofzo, en meestal zie ik m een of twee keer per week (hij studeert nu 400 km. verderop..) We halen dan mooie herinneringen met elkaar op. Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik hem als vriend kon beschouwen, en nog heb ik af en toe het gevoel dat er bij ons allebei nog wel degelijk iets zit, maar ja we zullen zien he! De spullen van mn ex heb ik zeker wel bewaard! Ik heb ze in een doos gestopt, samen met mn dagboek, en ik bekijk alles nog regelmatig (soms zelfs samen met hem!) Maar goed iig veel sterkte he! |
![]() |
|
ik bewaar altijd alle spullen. Heel leuk om over een tijdje naar te kijken. Nu doet het nog enorm veel pijn (maak nu precies hetzelfde mee...
![]() Heel veel sterkte ermee...
|
![]() |
Met mijn ex is het nu 3 weken uit. Ook nog niet zo lang dus.
Ik heb meteen de 1e dag alles wat ik van hem heb gekregen in een doos onderin mn kast gestopt en zn smsjes enzo gewist. Als je er steeds aan herinnert wordt lukt het niet om iemand te vergeten. Maarja, ik kwam mijn ex van het weekend tegen en toen heeft hij me verteld dat hij er spijt van heeft dat hij het heeft uitgemaakt. En ergens zou ik het graag nog een keer proberen, maarja.. Ik zou iig niet met haar spreken als jij nog wel iets wil en zijn echt niet meer. Dat is niet fijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
Liefde & Relatie |
:(........ moet er ff uit magicflower | 11 | 07-01-2004 14:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 | |
ARTistiek |
(verhaal) Zij zoenen Woodstock | 7 | 05-04-2002 15:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
afscheid. Het licht gaat uit ...Voorgoed murwari | 27 | 15-11-2001 14:38 |