Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 16:20
Some
Some is offline
Zoals jullie in een aantal vorige topics hebben gelezen was er dus nog een kans dat het aanging maar dat was niet zo. Ik heb gevraagd hoe of wat ze wilde en het gaat niet meer aan... Ik heb veel verdriet nu want had gehoopt dat het misschien stiekem nog aanging maarja was ook voorbereid dat het uit zal gaan.

Ze zei dat ze niets misde nadat we elkaar niet spraken en ze eigenlijk geen vaste verkering wil (heb er als we weleens ruzie hadden ook vaak horen zeggen dat ze het best wennen vind omdat ze nooit zo'n lange relatie heeft gehad)
Maarja eens is de eerste keer denk ik dan...
Maarja het is misschien maar beter zo. Ik bedoel het ging vaak mis en de afstand is groot + dat er onderling ook een aantal negatieve dingen waren. We mochten van haar ouders bijv niet bij elkaar slapen, oke dat is dan niet zo'n ramp maar op zulke dingen ga je nu letten op het verlies beter te verwerken en het misschien is dat over een poos als ik een andere vriendin krijg wel. Van haar moeder konden we soms niet weg of kon ze soms niet komen naar mij omdat dr moeder een fobie had waardoor ze niet alleen over straat durfde of thuis te blijven

Het is dus uit en dit zal het laatste topic worden over me ex... (ff wennen dat ik nu 'me ex' moet typen)

Ik vind het alleen wel moeilijk om het los te laten en als ik weer aan onze (met name) leuke dingen denkt wordt ik weer verdrietig. Maarja dat slijt met de tijd zeggen ze he, dat hoop ik maar! Ik ben niet de enigste die dit mee maakt gelukkig en je eerste liefde is nooit 'de ware' zeggen ze. Alleen blijft je eerste vaak het meest bij.

Wat doen jullie eigenlijk met de foto's van je ex(en)? Bewaren, weggooien?? En de cadeaus?? Ik bewaar het denk wel en leg het in een kast ofzo waar ik zelden in komt. Zal ik dr verder blocken op msn?? Achhhhh waarom vraag ik dit. Vind ik ook wel erg en wil ik liever niet want het is niet dat we nu elkaars vijanden zijn ofzo. We hebben wel een leuke tijd gehad met moeilijke momenten maargoed.

Verder wilde ik dit gewoon ff kwijt! En kijken of jullie wat nuttige tips te melden hebben....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2003, 16:25
Gothic
Gothic is offline
Ik zou de dingen van je vriendin wel bewaren, zonde om weg te gooien, maar leg het idd ergens neer dat je er niet telkens aan herinnerd wordt...

Sterkte
Oud 25-09-2003, 16:26
pyres74
pyres74 is offline
ik zou de spullen van je ex gewoon bewaren maar dan wel in een schoenendoos ofzo, misschien leuk om over een paar jaar naar te kijken.

en wat betreft verder: het is zwaar als je relatie net uit is en het beste wat je er aan kunt doen is er eigenlijk niet. iedereen handelt anders. doe gewoon dingen waar je zin in hebt en houd jezelf goed bezig. leer nieuwe mensen kennen en misschien kom je dan wel een nieuwe liefde tegen

kortom: ga leven zoals je nog nooit geleefd hebt
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:29
Williams
Williams is offline
ik heb iets soortgelijks meegemaakt, ik had dr fotos nog gewoon ahcter mn bed staan, en knffltjes die ik had gekregen ook nog, wel op msn geblocked en niet gebeld, we hebben een maand lang totaal geen contact gehad, en elkaar ook niet gezien.
Gister zagen we elkaar weer voor het eerst, en hebben best lang gepraat, een uur of 2,3 dat was echt superleuk, en we haddenhet allebei heel moeilijk, en hebben aan elkaar toegegeven dat we het heel moeilijk hadden zonder elkaar, en dat we t allebei wel weer zouden willen...
alleen hebben we nu (nog??) nix omdat zij in dr hoofd zoiets heeft van...ik wil het wel,maar het kan niet...
nu zie ik dr zondag weer, dan gaan we uiteten en drna wat drinken enzo..dus dat is wel leuk...
tsja verder heb ik dus niet echt tips voor je, alleen weet ik van mezelf dat t slijten wel heeeeel lang duurt...
Oud 25-09-2003, 18:35
Verwijderd
ik heb alles weggegooid van me ex , maargoed, wij hadden ook vette ruzie...en ik wil niets meer van haar hebben dat me er aan herinnert, ga ik me alleen maar klote voelen..

en ja, je gaat inderdaad aan alle leuke dingen denken, ik heb dat ook...en dan het idee dat het nie terugkomt (niet met haar in ieder geval) is bestwel klote

tis bij mij nu anderhalve maand uit ongeveer, we hadde 6 maandjes (ze bleek achteraf heel anders te wezen dan ze zich voordeed)
aan de ene kant ben ik heel blij dat het uit is, maar ik mis toch wel iemand hoor...en af en toe denk ik er nog steeds aan, en voel ik me behoorlijk verrot

Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 18:39.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:41
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Bij mij ging het opeens veel beter met me toen het "definitief: uit was... er was geen hoop meer, dus had ik een stuk meer rust.

En die spullen niet weg gooien hoor is zonde.. Nouja.. ooit ga je dat zonde vinden...
gewoon proberen te bewaren als een mooie herinnering

succes. Kus Kim
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:57
Rubke18
Rubke18 is offline
Spullen moet je bewaren ik had van de week m'n kamer opgeruimd en briefjes en foto's van m'n exen bekeken

zeer leuk
Oud 25-09-2003, 22:34
Verwijderd
Ik vond gisteren een foto van m'n eerste vriendje.
Heb 'm maar tussen een boek gestopt. Sentiment.

Ik denk dat jij alle spullen beter in een hele grote doos kunt doen en lekker een hele tijd niet naar kijken. Over een paar maanden zoek je alles uit en gooi je weg wat je niet meer wilt hebben.

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 10:33
Verwijderd
hehe ben ik de enige die alles heeft weggegooid?
op 1 foto na dan...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 10:52
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 26-09-2003 @ 11:33:
hehe ben ik de enige die alles heeft weggegooid?
op 1 foto na dan...
Nee, je bent niet de enige. Ik heb dat spul destijds ook bewaard omdat ik dacht dat zij de ware was geweest, en dat ik haar nooit zou vergeten. Maar het contact verwatert toch, en die foto's en kaartjes verliezen enigszins hun betekenis. Ze is nu nog wel een vriendin van me, maar ik hoef die foto's niet speciaal meer te hebben om de herinneringen die eraan zitten. Ze verdwijnen toch langzaam naar onder in de enorme stapel rotzooi waar mijn bureau onder ligt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 11:05
Some
Some is offline
Praten jullie nog met je ex over jullie relatie??
IK heb de neiging als me ex erop zit om te praten met haar. Zal nog wel een gewoonte zijn dat slijt met de tijd. Gewoon om te vragen wat zij met mijn spullen doet, of ze nog weleens eraan denkt en hoe het nu is. Maar ze wil er niet over praten, achja. Misschien wel beter. Maar ik heb het gevoel alsof we elkaar dan niet mogen opeens.
En het woordje me "ex" vind ik ook zo stom woord Weet niet waarom, klinkt hatelijk haha
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 12:05
Verwijderd
Vroeger wel af en toe, maar op een gegeven moment heeft het gewoon een plaatsje. Dan wil je haar niet meer constant lastigvallen met dingen uit het verleden. Zij heeft andere vriendjes gehad, ik andere vriendinnen, allebei mensen die we leuk vonden en waar het niks mee werd, de lijst wordt langer. Dn heeft het geen zin om nog romantisch te praten over dingen die niet meer terugkomen, zeker wanneer één van de twee duidelijk heeft gemaakt dát ze nooit meer terugkomen, op niet mis te verstane wijze.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 10:38
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Heej,

allereerst wil ik je ff veel sterkte toewensen, want (ja ik spreek uit ervaring) het is niet makkelijk...

Ik en mn ex hebben het nog regelmatig over onze tijd samen, maar ja wij spreken elkaar ook nog minstens vier keer per week ofzo, en meestal zie ik m een of twee keer per week (hij studeert nu 400 km. verderop..) We halen dan mooie herinneringen met elkaar op. Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik hem als vriend kon beschouwen, en nog heb ik af en toe het gevoel dat er bij ons allebei nog wel degelijk iets zit, maar ja we zullen zien he!

De spullen van mn ex heb ik zeker wel bewaard! Ik heb ze in een doos gestopt, samen met mn dagboek, en ik bekijk alles nog regelmatig (soms zelfs samen met hem!)

Maar goed iig veel sterkte he!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 16:23
steentje
steentje is offline
ik bewaar altijd alle spullen. Heel leuk om over een tijdje naar te kijken. Nu doet het nog enorm veel pijn (maak nu precies hetzelfde mee... ). Maar tijd heelt veel...niet alles! Hou je inderdaad nu zoveel mogelijk bezig met andere dingen en andere mensen. Over een tijd kun je zonder pijn terug kijken op de leuke tijd die jullie samen hebben gehad.

Heel veel sterkte ermee...
Oud 28-09-2003, 16:56
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Met mijn ex is het nu 3 weken uit. Ook nog niet zo lang dus.
Ik heb meteen de 1e dag alles wat ik van hem heb gekregen in een doos onderin mn kast gestopt en zn smsjes enzo gewist.
Als je er steeds aan herinnert wordt lukt het niet om iemand te vergeten.
Maarja, ik kwam mijn ex van het weekend tegen en toen heeft hij me verteld dat hij er spijt van heeft dat hij het heeft uitgemaakt.
En ergens zou ik het graag nog een keer proberen, maarja..
Ik zou iig niet met haar spreken als jij nog wel iets wil en zijn echt niet meer.
Dat is niet fijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten