Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2006, 11:50
Verwijderd
En nog veel meer.
Gewoon bankhangen met mijn kersverse vriend
Een goed gesprek (met wie maakt me niet zoveel uit)
In de sneeuw fietsen, met muziek in mijn oren
Een avond alleen thuis
Mijn hond een knuffel geven
Merken dat mensen die normaal niet geïnteresseerd in me zijn, dat nu wel zijn

En en en en en en en en en
nog veel meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2006, 21:05
JaJ
JaJ is offline
Als wanneer ik het zie dat het liefste meisje van de wereld, zichzelf even vergetend, een stukje huppelt.
en
Wanneer ze me slaat of kietelt omdat ik zeg dat ik het leuk vind dat ze af en toe huppelt.
Oud 06-03-2006, 22:37
Mailfunction
Mailfunction is offline
Kweenie...

Als ik aan een "gelukkig moment" denk komt er op dit moment helaas weinig bij me op. Ik zal ze ongetwijfeld mee gemaakt hebben. Maar er komt er nu maar 1tje bij me op en dat is deze:

Vorig jaar moest ik stage lopen bij een bedrijf. En daar kwam de bus altijd heel laat aan. Dus ik moest altijd heel lang wachten.

Maar tegen de tijd dat het voorjaar/zomer werd dan vielen er altijd heel mooi van die zonnenstralen door het glas van het bushokje heen.
Het bushokje stond op een groot industrie terrein en dan zag je eerst zo al dat vrachtverkeer naar de bedrijven gaan om vervolgens naar huis te gaan...

En dan na tijdje drukte kwam er een mooi lang moment van rust aan. Weinig verkeer enzo, en ik weet nog wel dat er een bedrijf in de buurt stond dat een raar geluid maakte. Van een machine ofzo. En dat weergalmde dan over het hele terrein. Een eentoninge toon. Heel sfeervol en passend bij het "Gehele plaatje".

En voor de rest hoorde je niets. En ik zat daar dan na een lange dag werken op de bus te wachten die altijd te laat kwam. Maar dat maakte op die momenten niet uit want ik zat daar tevreden onderuit gezakt op het bankje van het bushokje te wachten, en te wachten. En de zonnenstralen werden steeds zwakker en zwakker.

Nooit verwacht dat een industrieterrein zo mooi er uit kon zien onder de ondergaande zon. Echt mooi, goed gevoel had ik toen. Ik heb spijt er van dat ik er nooit een foto heb genomen.

Ja, echt mooi...
En ik wil dat ik me weer zo kan gaan voelen...

Laatst gewijzigd op 07-03-2006 om 11:33.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 13:24
Roadrunner
Roadrunner is offline
als je eindelijk weer naar buiten kan zonder jas en dat het zonnetje schijnt en dan lekker fietsen<3 (hoera, bijna lente!)

en als ik vroeger ging paardrijden lekker in galop over de velden in het zonnetje!

en vorig jaar, live at the bridge in Rotterdam, met geweldige vrienden en met superveel vuurwerk, tiesto die draait, en de eramusbrug op de achtergrond, en wow

of als ik een wedstrijd heb gelopen en die is goed gegaan enzo, en dan lekker in de auto op de terugweg uitrusten en muziek luisteren
Oud 07-03-2006, 14:38
YellowLight
YellowLight is offline
In de vakantie, toen ik een gedicht kreeg en we zaten in de trein en de zon scheen en het was gewoon een super mooie en leuke dag

En van liggen op de dijk in de zomer, wanneer je als het ware 'onder' van die lange grasprieten ligt en iemand zn hand vasthoudt. ohh heerlijk <3.

daarnaast kan ik er ook erg van genieten, als ik gewoon op mn bed lig en buiten naar de wolken kijk, en dan een beetje nadenken over de dingen in mn leven.

daarnaast de paar keer dat ik echt los ben gegaan op muziek, super.

en de momenten waarin ik besef dat ik nog niets over mezelf en de wereld weet, maar dat de dingen toch op zijn plaats vallen.
Oud 07-03-2006, 15:48
anterx
anterx is offline
Vaak zijn het kleine (onverwachte) momenten.

Als ik nu een heel stuk tegen de wind in gefietst heb, zon op mijn lichaam voel.

Treinen vind ik erg geruststellend. Zo vertrouwd en zo'n fijn gevoel van vrijheid.

's Avonds in de zomer als het weer wat cooler wordt lopen en een goed gesprek hebben.

En vast wel meer dingen, maar daar kom ik nu even niet op.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 19:55
blurred
blurred is offline
Als ik met mijn vriend ergens loop, we kijken elkaar aan, en beseffen dat we gewoon ultiem gelukkig zijn als we bij elkaar zijn, en dingen doen die niet eens heel bijzonder zijn, maar die we gewoon het liefst van alles samen doen.

Als uit ben geweest, naar een concert of feestje, ik loop naar huis, en besef dat het een hele gave avond was, waarop ik goede gesprekken heb gehad met mensen over boeiende dingen, en dat ik heus niet ongewild of stom ben.
Oud 09-03-2006, 04:32
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Nou, ultiem weet ik niet, maar ik vind het wel altijd heerlijk als ik lekker op bed lig met mijn dikke kat op mijn buik.
Oud 11-03-2006, 13:42
Verwijderd
In het bos lopen, of op het strand.
Of als de kat weer eens tegen mij aan in bed in slaap is gevallen, al vindt mijn moeder dat nooit leuk
En gewoon samen zijn met vrienden, of met mijn vriend. Dan hoef ik niet eens iets speciaals te doen, gewoon samen zijn is al goed
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 13:49
Papilot
Papilot is offline
als ik niet aan school hoef te denken, niet hoef te werken, hele dagen niks hoef te doen, geen verplichtingen heb, geen zorgen om iets hoef te maken enzovoorts..
Oud 11-03-2006, 13:58
niña
niña is offline
De pup uitlaten, en het is rustig in het park en het waait lekker, de wereld is mooi.
Oud 11-03-2006, 14:35
Tink*
Tink* is offline
Dat moment dat je op bed ligt en samen muziek luistert en elkaar alleen maar aankijkt.

Als je ergens buitenschools klasgenoten tegenkomt en die dan heel vrolijk zwaaien en doen en je echt het gevoel krijgt geaccepteerd te zijn.
Oud 11-03-2006, 15:27
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-03-2006 @ 01:19 :
Een keertje doen binnenkort?
jaaaaaa <3
Ben overigens gisteren nog langs je nieuwe huis gefietst
Oud 11-03-2006, 15:43
Nyawa
- Avondwandelingen met vrienden
- Schoolreis naar Rome afgelopen jaar, gezellig met z'n allen op een terrasje pizza eten en daarna een ijsje halen, was echt geweldig, ik heb me nog nooit zo ontspannen gevoeld.
- Treinen, uit het raam staren en gewoon nadenken
- Uren achter elkaar doordansen en aan het eind van de nacht na een douche helemaal voldaan in je warme, net opgemaakte bed rollen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 16:10
Fides
Fides is offline
Mijn vriendin blij zien zijn met mij maakt me intens gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 23:38
Verwijderd
keihard fietsen met de wind mee, zo hard dat je het gevoel krijgt dat je vliegt. Alleen ik en de wereld, de hele wereld aankunnen op je fiets. Dan voel ik me gelukkig.

En de kleine dingetjes, met een grote groep v rienden bij elkaar, en maar lachen om dingen die ooit gebeurd zijn.

Maar ook foto's van vroeger kijken, dingen wanneer je je gelukkig voelde. Personen die je soms niet meer kent maar het gevoel kan je nog oproepen.

Muziek maken en echt gewoon met mn band iets neerzetten en trots zijn, thats it<3.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 13:09
Verwijderd
Op het podium staan, jezelf helemaal geven en een pracht van een dans neerzetten.

Bij mn ex in bed liggen, de hele dag in zijn armen, gordijnen dicht en ramen open.

In de kantine zitten in de pauze, al je vriendinnen aankijken je beseffen wat voor een topwijven het zijn.

In de Hout zitten in de zomer in de zon. Terwijl iedereen om je heen aan het voetballen of lachen is. En jij daar in je eentje ligt te kijken naar wolken.

's Morgens wakker worden, en de thee opdrinken die je moeder voor je heeft gezet.

In pyama in de grote stoel naar buiten kijken met een kopje thee in je handen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 11-03-2006 @ 17:10 :
Mijn vriendin blij zien zijn met mij maakt me intens gelukkig.
ik ook , niets is heerlijker om te zien dat degene het goed en gelukkig heeft, of om je geluk met haar/hem te delen..

of heerlijk op het strand liggen, in de zon, zonder dat je daarna nog verplichtigenen heb..

heerlijk cabaret kijken waar je het 'volkomen eens' mee bent,

of een kat die jouw rug zit te masseren ( jah het kan )

onverwachts een sms krijgen van je geliefde, met daarin de 3 simpele woorden..

een dikke 10 krijgen op je repetitie van je moeilijkste vak

ect
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 08:53
forumfreakie
forumfreakie is offline
Als ik op dagen als vandaag naar buiten kijk en zie dat de lente aan het aanbreken is. Heerlijk zonnetje en ik kan nu al voorgenieten van de eerste keer dat we dit jaar weer op een terrasje gaan zitten.
Oud 13-03-2006, 16:09
Naru
Naru is offline
- vakantie
-warm weer
- feesten (dancevalley, mysteryland)
- liefde
- succes in t leven
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 21:05
dwight88
dwight88 is offline
echt ultiem gelukkig moet ik nog worden, maar heb dan ook nog wel een paar jaar hoop ik.

Verder voel ik me wel gelukkig:
- als ik een goed gesprek heb gehad met iemand die ik echt kan vertrouwen; zijn er niet veel
- buiten lopen met een winterse zon op m'n gezicht, en wat kinderen die met sneeuw gooien. gewoon onschuldig, zorgeloos.
- als ik van een vriend(in) hoor dat wat ik doe, wél goed overkomt. in elk geval op het moment dat "gewoon een goedzak!" werd genoemd. Lijkt klein, maar vergeet dat moment niet snel meer.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 10:33
Optima
Optima is offline
als het heel erg gesneeuwd eheft en je gaat 's nachts om 02:00 de straat op en er zijn geen auto's te bekennen en de straten zijn nog helemaal wit, niet met die vieze after-sneeuw drap, en iedere stap die je neemt is de eerste in de sneeuw, terwijl je het zo lekker hoors kraken onder je voeten.

dat was een paar weken geleden mijn moment van ultiem geluk
Oud 15-03-2006, 19:37
tourist
tourist is offline
Citaat:
JaJ schreef op 06-03-2006 @ 22:05 :
Als wanneer ik het zie dat het liefste meisje van de wereld, zichzelf even vergetend, een stukje huppelt.
en
Wanneer ze me slaat of kietelt omdat ik zeg dat ik het leuk vind dat ze af en toe huppelt.
Wat lief
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 17:33
Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Komend weekend. Dat weet ik gewoon. Ik moet deze week 10 repetities maken (toetsweek) en 6 PO's inleveren. Stress alom. Als ik dat achter de rug heb, heb ik een heel weekend lang het grote NIETS. Stel je eens voor, dat je lekker naar het bos gaat, op een boom gaat liggen (een omgevallen boom) en lekker anderhalf uur voor je uit gaat kijken en muziek gaat luisteren. Beetje raar misschien, maar ik verheug me erop.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 20:38
mrsjones
mrsjones is offline
De warmte van de zon voelen op mijn gezicht
Een stukje fietsen in de stad in de zomer, als het lekker warm is.
Als je favoriete artiest je favoriete liedje live speelt. En concerten in het algemeen
Lekker in de zomer in het vondelpark hangen
Het halen van mijn rijbewijs was ook wel
Oud 21-03-2006, 22:35
Verwijderd
's Ochtends heel vroeg als het licht wordt, het lekker weer is, het net geregend heeft, zodat het gras zo heerlijk ruikt en dat je dan alles om je heen wakker hoort worden. Heeeerlijk
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 13:26
Verwijderd
- Op een zonnige zondagochtend nog lekker lui met mn vriendin in bed liggen knuffelen terwijl de vogeltjes buiten fluiten en de zon door de ramen naar binnen schijnt.
- Wakker worden en realiseren dat het weekend is en dat ik niet hoef te werken (en naast mijn vriendin lig).

En nog tal van andere momenten, maar dit zijn wel dé momenten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten