Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Leuk topic, ben benieuwd wat de reacties zijn.
||
![]() |
Citaat:
Ik verlang weer errg naar de vakantie ![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder: - Vakantie-momenten, zoveel leuke herinneringen. Aan het uitgaan, de restaurantjes aan de kust, de leuke mensen, de andere culturen, het eten etc. - Sterren kijken, liggend in het gras. Eén keer gedaan met een vriend van me, jezus wat een stilte heerst er dan midden in de nacht. Heel fijn, en zeker ooit nog eens voor herhaling vatbaar. - In het raamkozijn van mijn kamer gaan zitten s'zomers, tegen de avond als het wat rustiger is. - Totaal alleen of juist samen met een goede vriend van me een flinke galop door het bos maken. Of over de drunese duinen galoperen met de paarden, en daarna voldaan en wel even flink uitrusten achter een koud glas ice tea. Van de zomer weer ![]() - Strandwandelingen bij avond (wat heb ik toch met die avond. ![]() - In slaap vallen in de armen van m'n vriendje, terwijl hij me zachtjes door m'n haren streelt. Net voordat ik in slaap val heb ik dan altijd van die 'besef' momenten.... <3 - Het zwemmeertje hier bij ons in de buurt. Geen idee waarom, maar die plek is echt heel bijzonder voor me. Veel gezien, veel meegemaakt. Als ik daar rond loop, of ga zwemmen met een vriendengroep is dat toch ook wel een punt van ultiem geluk. ![]() - Eindelijk iets bereiken waar ik enorm lang op geoefend heb. Zoals bij de trainingen met m'n paard. Glimlach! ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En toen ik na mijn 2 jaar durende depressie weer beter was, dat was zo'n maf en fijn gevoel. Heilig.
Laatst gewijzigd op 03-03-2006 om 16:29. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() - wanneer ik met een hoop vrienden en vriendinnen in de irish pub zit mee te zingen met de gitarist - wanneer ik zo hard lach dat m'n buik er pijn van doet - toen een cd-bespreking van mijn hand gepubliceerd werd
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat is meer waard dan het leven zelf ![]() en drank natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||